AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #1 Skrevet 12. oktober 2024 Noen ganger opplever jeg svake menssmerter etter sex. Jeg bruker spiral. Har alltid kjent trådene. De siste månedene får jeg av og til litt menssmerter etter samleie. Har kjent på livmortappen etterpå fordi det er akkurat som om smerten sitter der. Og da er tappen øm og jeg kan få smerte ved å berøre. Da kjenner jeg også såvidt trådene som normalt sett kjennes lange ut. så går det alt fra en halv dag til en ukes tid og så kjennes tappen helt normal ut og uten ømhet. er det noen som har lik opplevelse? Anonymkode: b2c3a...758
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #2 Skrevet 12. oktober 2024 Jepp! har sex hver dag og i starten av forholdet hadde jeg mye smerter etterpå, som skikkelig menssmerter og «blåmerke» på innsiden . Nå er samboer litt stor også og jeg liker det røft så for meg har det gått greit. nå virker det som om kroppen har bygget opp litt toleranse så det er blitt bedre Anonymkode: 96477...0bf
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #3 Skrevet 12. oktober 2024 Jeg hadde sex med en med bøy, og han traff livmortappen for hvert eneste jukk, det var så vondt at jeg måtte dytte ham litt vekk og han ble aldri gjentatt. Anonymkode: 9dd9e...6cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå