Gå til innhold

Har dere skrudd på varmen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bor i Oslo. Rundt frysepunktet ute i natt, 19 grader inne i dag. Har dere skrudd på varmen ennå? 

Anonymkode: 22e03...fc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Yes, for lenge siden. Jeg har heldigvis varme inkludert i felleskostnadene. Så betaler veldig lite i strøm. Men i dag syns jeg det er ekstremt varmt, så har skrudd av nesten alt og satt opp balkongdøra. 

Anonymkode: cdf24...eea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 gr her inne. Uten noen varme. Bor i nyere leilighet .

Anonymkode: 2b02f...8b7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrudde den på for et par måneder siden 😅

Anonymkode: afe9d...890

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Borettslaget skrudde på varmen 23.september her.

Anonymkode: 356c2...227

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er "varmen" på hele året, smartstyring i hele huset året rundt, og likevel sitter jeg med ull og fleece og mannen går barbeint med shorts 😝 

Anonymkode: 6af7c...b68

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Bor i Oslo. Rundt frysepunktet ute i natt, 19 grader inne i dag. Har dere skrudd på varmen ennå? 

Niks, bruker ikke varme annet enn kabler på badet, før det er minus 10 ute. 
Nyere hus, lunt og godt, nesten for varmt.

Anonymkode: 8afc9...d28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig isolert hus i innlandet, varmen har vært på ganske lenge nå. Gleder meg til vi har fått pusset opp, det blåser rett gjennom vinduene 🥴

Anonymkode: de41d...8bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Murhus fra 2002. Blir varmepumpe dagen etter at vi kommer hjem fra ferie 0733230C-AA81-4C31-B60F-2DCDAFC630B3.gif.397e512ac3be5311eb6567be51ca0fde.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja satte på varmen for noen dager siden, dropper ned til 0 på tirsdag (natt) så varmekablene på badet kom også på. Bor i drammen. 

Anonymkode: acdbc...bb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

22 gr her inne. Uten noen varme. Bor i nyere leilighet .

Anonymkode: 2b02f...8b7

Samme her, godt isolert bolig med naboer som bor under og ved siden av. Null behov for varme tilføring før ut i desember og knapt nok da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vestland, hus fra 1930-tallet, delvis etterisolert og nye vinduer og ytterdører. Varmekablene på badet og i yttergangen står på hele året (termostatstyrte). Varmepumpe og panelovner er innstilt på 18 grader, og så fyrer vi med ved når vi er hjemme slik at temperaturen ligger på ca 22 grader. Begynte med vedfyringen for et par uker siden da den første snøen la seg på fjelltoppene.

Anonymkode: 8a037...bb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Skru aldri varmen av. Har vannbåren gulvvarme i alle gulv drevet av en varmepumpe koplet til fjellvarme/borehull. Termostat i hvert rom som passer på temperaturen. Står på hele året, og termostatene passer på å holde behagelig temperatur.

Anonymkode: 3fafb...bf1

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri skrudd den av. Har det aldri under 23 grader inne. Har fyrt mye ved og til nå i høst. Enebolig

Anonymkode: 59342...a14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg bor også i Oslo, og her kom vel varmen på for 3 uker siden. Er rundt 21C inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Her er "varmen" på hele året, smartstyring i hele huset året rundt, og likevel sitter jeg med ull og fleece og mannen går barbeint med shorts 😝 

Anonymkode: 6af7c...b68

Jeg har vannbåren varme, så her er det 24 grader i stua hele året. Når arvingen er hjemme, går hen i shorts og T-skjorte og svetter hvis hen rører seg mer enn bare å gå rundt i rommene her. 

Anonymkode: ee033...390

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, så klart, det gjorde jeg i september. Flere uker siden. De slo på sentralfyringen da og da kunne jeg kutte den elektriske varmeovnen og gå over til fjernvarme via radiatorer (som er inkl i fellesutgiftene).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag måtte varmen på her i Kristiansand også. 15 grader inne og par grader ute på morgenen. Kjennes så godt ut å få 18 grader i stua etter noen kalde dager :danse2:

Anonymkode: 83887...a27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...