Gå til innhold

Finnes det massasjesteder i Thailand for damer med happy ending?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er bare nysgjerrig. Det beste hadde vært et sted med kvinnelige ansatte, siden det hadde vært mest komfortabelt.

Anonymkode: 91bee...177

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

S*xkjøp er ulovlig for menn og kvinner uansett kjønn! I utlandet må vi fortsatt følge norsk lov i tillegg til lokale bestemmelser.

Anonymkode: 7f46a...603

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

S*xkjøp er ulovlig for menn og kvinner uansett kjønn! I utlandet må vi fortsatt følge norsk lov i tillegg til lokale bestemmelser.

Anonymkode: 7f46a...603

Rart det der. Hadde en mann kommet med et slikt spm på KG hadde tråden blitt slettet umiddelbart. For som du sier, det oppfordrer til lovbrudd. Menmen, er visst greit med dobbeltmoral på KG..

Anonymkode: 2b387...d98

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Rart det der. Hadde en mann kommet med et slikt spm på KG hadde tråden blitt slettet umiddelbart. For som du sier, det oppfordrer til lovbrudd. Menmen, er visst greit med dobbeltmoral på KG..

Anonymkode: 2b387...d98

Et spørsmål om noe som er lovbrudd er vel ikke det samme som å oppfordre til lovbrudd? 

Ts: Jeg har ingen erfaring fra massasje i Thailand, men det ville være rart om det ikke fantes slike tilbud til kvinner også. Jeg regner med at happy ending er en betalt ekstratjeneste. Da er det naturlig at det finnes tilsvarende tjeneste for kvinner også. Kvinnelige massører er vel ikke noe problem. 

(Jeg har forøvrig ingen erfaring med happy ending heller)

Skrevet (endret)

Du må se etter yoni massasje, tantrisk. Finnes nok i Thailand og.

Endret av Vasubandhu

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...