Gå til innhold

Varsel mot statsforvalter etter forhold til ansatt


BlåSwix

Anbefalte innlegg

askefast skrev (4 timer siden):

Flere har nevnt det, i tillegg har han vel bekreftet det selv l artiklene?

Så vidt jeg har forstått det, er han fortsatt gift - iallfall var han det i store deler av den perioden det angivelig hemmelige forholdet varte. Men hans personlige moral er selvsagt ikke det sentrale her. Maktubalanse  og hemmelig forhold mellom øverste sjef og ansatt på arbeidsplassen er derimot prinsipielt betenkelig; kanskje særlig når det dreier seg om et viktig forvaltningsorgan som utøver offentlig myndighet på en rekke samfunnsområder.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blir spennende å høre hva slags stilling hun hadde når ballongen med det sprekker..

Endret av mariie
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caniggia skrev (1 time siden):

Så vidt jeg har forstått det, er han fortsatt gift - iallfall var han det i store deler av den perioden det angivelig hemmelige forholdet varte. Men hans personlige moral er selvsagt ikke det sentrale her. Maktubalanse  og hemmelig forhold mellom øverste sjef og ansatt på arbeidsplassen er derimot prinsipielt betenkelig; kanskje særlig når det dreier seg om et viktig forvaltningsorgan som utøver offentlig myndighet på en rekke samfunnsområder.

Noen nevnte at han stod som singel på tinder..... jeg er ikke på Tinder, Noen som kan sjekke.?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har folk levd under en stein de siste 10 åra? Alle har vel fått med seg at det er høyst problematisk at en eldre mann i lederposisjon innleder et forhold til en mye yngre underordnet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...