AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #1 Skrevet 12. oktober 2024 Hvordan tilvenne seg og hvordan kle seg? Anonymkode: 9c023...a81
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #2 Skrevet 12. oktober 2024 Det lurer jeg på også. Jeg sitter nå med ulltøfler, stillongs under buksa, to gensere. Og er fortsatt kald. Eneste jeg vet om er bevegelse. Om jeg går opp og ned trappa noen ganger, vasker gulvet eller andre aktiviteter så blir jeg varm, men jeg gidder virkelig ikke å være i bevegelse hele tiden. Men det er vel egentlig bare å kle seg som hjelper? Jeg har bestilt et par termo strømpebukser nå, håper de holder varmen. Jeg gruer meg sånn til vinteren at jeg nesten kan grine. Anonymkode: 51bc2...a6f
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #3 Skrevet 12. oktober 2024 Eh. Skru opp temperaturen eller fyre? Anonymkode: d0e7b...f5e
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #4 Skrevet 12. oktober 2024 Varmedress. Biltema og jula har feks noen rimelige. Ellers ullsokker på føttene og ull-lue. Ullteppe over seg i sofaen, saueskinn under. Tepper på gulv og tykke gardiner foran vinduene. Eventuelt flytte til en liten, godt isolert leilighet med strøm inkludert i fellesutgiftene. Anonymkode: 2cdbf...dfd 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #5 Skrevet 12. oktober 2024 Her fyrer vi med vannbåren fjellvarme i gulvene og legger litt ved i ovnen i tillegg. Behagelig her nå med 26-27 grader og varme gulv. Tusler rundt barbeint og i T-skjorte. Anonymkode: 640e4...cbe
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #6 Skrevet 12. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Her fyrer vi med vannbåren fjellvarme i gulvene og legger litt ved i ovnen i tillegg. Behagelig her nå med 26-27 grader og varme gulv. Tusler rundt barbeint og i T-skjorte. Anonymkode: 640e4...cbe Det var vanskelig for deg å skjønne spm eller? Du måtte bare skryte litt? Anonymkode: e589a...304 6 4
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #7 Skrevet 12. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Her fyrer vi med vannbåren fjellvarme i gulvene og legger litt ved i ovnen i tillegg. Behagelig her nå med 26-27 grader og varme gulv. Tusler rundt barbeint og i T-skjorte. Anonymkode: 640e4...cbe 26-27 er langt over behagelig. Anonymkode: 63d73...d98 4 2
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #8 Skrevet 12. oktober 2024 Hvor lav temperatur er det egentlig snakk om? Er det bare litt kaldere enn du har pleid å ha det, venner du deg snart til det. Anonymkode: f6daa...53e
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #9 Skrevet 12. oktober 2024 - varme klær. Tjukke sokker/tøfler, varm strikkegenser osv - stearinlys! Varmer godt - te/kakao/suppe – varmer opp fra innsiden - aktivitet (trapper/husvask etc) Anonymkode: 1a3b1...d1d 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #10 Skrevet 12. oktober 2024 Varme sokker. Aktivitet. Et pledd dersom du må sitte rolig. Anonymkode: 60140...d4e
Perine Skrevet 12. oktober 2024 #11 Skrevet 12. oktober 2024 (endret) . Endret 12. oktober 2024 av Perine
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #12 Skrevet 12. oktober 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Varmedress. Biltema og jula har feks noen rimelige. Ellers ullsokker på føttene og ull-lue. Ullteppe over seg i sofaen, saueskinn under. Tepper på gulv og tykke gardiner foran vinduene. Eventuelt flytte til en liten, godt isolert leilighet med strøm inkludert i fellesutgiftene. Anonymkode: 2cdbf...dfd det er planen, men det er tre mnd oppsigelse og flytting på vinteren er jeg ikke veldig lysten på gleder meg til våren for da blir det flytting, garantert. sånn sett blir det siste vinteren jeg skal gå og fryse inne. skru opp varmen må jeg vente med så lenge som mulig fordi strømmen blir så dyr og jeg har litt for lite penger å rutte med som det er så må spare Perine skrev (1 minutt siden): Det er17 grader her. Jeg har t-skjorte, langermet tynn genser og to fleecejakker. Joggebukse, raggsokker og crocks. Jeg har sett noen reklamer for digre "pelsgensere", "pelsforede" leggings og topp. Ullplagg er vel best, men dyre, og tar lang til å tørke etter vask. Når det blir kaldere har jeg et stort fleecepledd med hull til armer som jeg slenger rundt meg, da blir jeg varm nok. Jeg er muligens mer frysepinn enn deg, for jeg klarer ikke ha så lavt som 17 grader. Det er 22 ca her, tror det er det varmepumpa står på. Anonymkode: 51bc2...a6f 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #13 Skrevet 12. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): det er planen, men det er tre mnd oppsigelse og flytting på vinteren er jeg ikke veldig lysten på gleder meg til våren for da blir det flytting, garantert. sånn sett blir det siste vinteren jeg skal gå og fryse inne. skru opp varmen må jeg vente med så lenge som mulig fordi strømmen blir så dyr og jeg har litt for lite penger å rutte med som det er så må spare Når det blir kaldere har jeg et stort fleecepledd med hull til armer som jeg slenger rundt meg, da blir jeg varm nok. Jeg er muligens mer frysepinn enn deg, for jeg klarer ikke ha så lavt som 17 grader. Det er 22 ca her, tror det er det varmepumpa står på. Anonymkode: 51bc2...a6f Jeg må kjøpe ny ovn, så det er bare midlertidig, men fysj så ubehagelig det er når kulden kryper inn. Anonymkode: 9c023...a81
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #14 Skrevet 12. oktober 2024 Jeg har senket innetemperatur til ca 20 grader. Innimellom hvis det blåser blir det da 19 inne. Jeg har vendt meg til det, men har pledd i sofaen til når jeg setter meg ned for kvelden. Utenom det kler jeg meg ikke annerledes, men har på ullsokker. Anonymkode: 777ff...f5c 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #16 Skrevet 12. oktober 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Varmedress. Biltema og jula har feks noen rimelige. Ellers ullsokker på føttene og ull-lue. Ullteppe over seg i sofaen, saueskinn under. Tepper på gulv og tykke gardiner foran vinduene. Eventuelt flytte til en liten, godt isolert leilighet med strøm inkludert i fellesutgiftene. Anonymkode: 2cdbf...dfd Dette. Med mindre du har mange hjemmeboende barn og trenger plassen, så er det veldig mange fordeler med å flytte til en mindre og godt isolert bolig. Anonymkode: 1a3b1...d1d
AuroraB Skrevet 12. oktober 2024 #17 Skrevet 12. oktober 2024 Ullpledd istedenfor fleece. Det varmer skikkelig. Sitt gjerne på ull også, enten saueskinn eller sitteunderlag. Varmeflaske under pleddet, ullsokker eller tøfler og ellers ull der du kan få putta det på deg. Om det ikke monner så er det dyne på sofaen som skal til. 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #18 Skrevet 12. oktober 2024 Hateridioter skrev (3 minutter siden): Elektrisk varmeteppe. Takk for tips. Det blir nok løsningen Varmeteppe 180x130 cm | Seks varmeinnstillinger | Bright | Jula Anonymkode: 9c023...a81 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå