Gjest Gutt19 Skrevet 15. november 2002 #1 Del Skrevet 15. november 2002 Alle her er vel enige at sex er deilig... da bare lurer jeg på følgende: hvis en gutt som er forholdsvis pen går opp til ei dame og spør hun rett ut om hun vil ha sex med han... da tviler jeg på at hun hadde sagt ja... men hvis en jente hadde spurt en gutt om han ville ha sex med henne... da hadde omtrent 97% sagt ja hmmm hvorfor??? hva er egentlig grunnen? :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 15. november 2002 #2 Del Skrevet 15. november 2002 Det er nok fordi gutter er litt billige, tror du ikke Gutt19 Milla PS: Her på KG liker vi at folk registrerer seg og skaffer seg ett skikkelig nick. Velkommen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 15. november 2002 #3 Del Skrevet 15. november 2002 Om ikke billige, så i hvert fall noe enklere. Tror du virkelig at det er så mange som 97 % altså...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gutt21 Skrevet 16. november 2002 #4 Del Skrevet 16. november 2002 Hm, må være en av de 3 resterende prosentene jeg da.. Det skal litt mer til at hun er av riktig kjønn for at jeg skal ville ha sex med vedkommende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous de luxe Skrevet 16. november 2002 #5 Del Skrevet 16. november 2002 Milla skriver: "PS: Her på KG liker vi at folk registrerer seg og skaffer seg ett skikkelig nick." sitat slutt. Hvem er VI? Jeg kan forsikre deg at du overhodet ikke representerer noen annen enn deg selv her inne, og vi vil ha oss frabedt ethvert forsøk på noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lizbet Skrevet 16. november 2002 #6 Del Skrevet 16. november 2002 Mulig dette er noen gamle fordommer, men du vet gutter prater i mye større grad enn jenter. Er det mulig det har noe med dette med "ryktet" å gjøre. Ei jente blir billig mens en gutt får stjerne og smilefjes i boka?? Ikke døm meg etter dette, for jeg tenker ikke egentlig slik. Da hadde jeg ikke hatt venner igjen - tror de fleste i dag (uten å generalisere) har hatt eller nesten hatt eller hatt flere one-nights. Og kjenner flere jenter som nok ville sagt ja, ikke med en gang men etter hvert som kvelden gikk. Om de synest du var ok. En må bare ta sex for det det er i slike sammenhenger. Eller som ei noen jeg kjenner veldig godt sa...liker du noen, virkelig liker ham - da har du ikke sex med ham.... Mulig dette ikke var noe svar, men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lizbet Skrevet 16. november 2002 #7 Del Skrevet 16. november 2002 Og forresten - JA! Sex er innmari deilig!!! Har bare erfart en partner, men det var dette med kvalitet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 17. november 2002 #8 Del Skrevet 17. november 2002 Sex er deilig ja, men ikke med hvem som helst... Liker å holde meg til gutter jeg faktisk kjenner jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest2 Skrevet 19. november 2002 #9 Del Skrevet 19. november 2002 Er for tiden enslig og tror jeg godt kunne sagt ja om en kjekk kar kom bort å spurte om jeg ville ha sex med han. Det hadde faktisk vært veldig spennende ;-) Jeg har aldri hatt og vil heller ikke ha sex med venner eller kolleger - venner er alt for verdifulle til at jeg vil ta sjansen på en natts sex som kanskje kan ødelegge vennskapet. Jeg vil heller ikke jobbe hver dag sammen med noen som har sett meg ligge å vri meg i orgasme... Tryggere med en man ikke kjenner - såsant han ikke er pervers eller voldelig da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest2 Skrevet 19. november 2002 #10 Del Skrevet 19. november 2002 Er for tiden enslig og tror jeg godt kunne sagt ja om en kjekk kar kom bort å spurte om jeg ville ha sex med han. Det hadde faktisk vært veldig spennende ;-) Jeg har aldri hatt og vil heller ikke ha sex med venner eller kolleger - venner er alt for verdifulle til at jeg vil ta sjansen på en natts sex som kanskje kan ødelegge vennskapet. Jeg vil heller ikke jobbe hver dag sammen med noen som har sett meg ligge å vri meg i orgasme... Tryggere med en man ikke kjenner - såsant han ikke er pervers eller voldelig da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå