Fant80 Skrevet 12. oktober 2024 #1 Skrevet 12. oktober 2024 Vet ikke helt hvor jeg skal legge denne tråden,men jeg kommer fra et opphold utenlands nylig,og hadde en lenger transit på en utenlandsk flyplass i Europa. Da jeg satte meg ned på en benk etter sikkerhetskontrollen,så kommer det etterhvert en ung svart dame bort til meg,og sier "Finally my sweetheart,there you are,how are you" Satte seg så ned ved siden av meg,og prøvde å kysse meg. Jeg ser rart på henne,og sier "Do i know you??" Så ser hun bare styggt på meg,å går. Tenkte bare at jeg må ha lignet på kjæresten hennes eller noe sån. Etter en stund ser jeg henne igjen,å hører hun prøver seg med samme ordene til en annen fyr som satt alene og leste på en pad. Er dette noe nytt? Evt scam forsøk på noe vis? Hva er man ute etter her? Dama så helt frisk ut,og var både attraktiv,ren og snakket godt Engelsk. Noen som har opplevd dette? Jeg sjekket alt jeg hadde,og manglet heldigvis ingenting!
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #3 Skrevet 12. oktober 2024 Prostitusjon, svindel osv. Anonymkode: d6dd4...099 3 2
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #4 Skrevet 12. oktober 2024 Hva er det utenlandske kvinner søker i fremmede menn? Verdier selvsagt. Anonymkode: 466d5...c23 3
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #5 Skrevet 12. oktober 2024 Skal vedde på at det er forsøk på lommetyveri, de jobber ofte sammen med andre så hvis man observerer en stund kan man se hvordan de jobber. Har blitt veldig mange av denne typen kjeltringer i Europa de siste årene. Anonymkode: c3d52...5df 5 3
Daria Skrevet 12. oktober 2024 #6 Skrevet 12. oktober 2024 Pen dame prøver å forføre mann i vinnings hensikt. Nei, jeg vil ikke si at dette er noe nytt... 1 2
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #7 Skrevet 12. oktober 2024 Spørs hvor du var. I enkelte land har jeg opplevd det flere ganger. Noen var prostituerte og andre fra en åpen kultur og glade i hvite menn. Anonymkode: 105cb...352
Fant80 Skrevet 12. oktober 2024 Forfatter #9 Skrevet 12. oktober 2024 Virker bare for meg at det er rart de er "på jobb" etter innsjekking på en veldig overvåket flyplass. Så ble helt paff. Men dere har sikkert rett at det er noe i den stil som er nevnt. Ser jo og nå andre som har opplevd lignende.
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #10 Skrevet 13. oktober 2024 Hun var bare på utkikk etter looove. Anonymkode: afa98...206
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #11 Skrevet 13. oktober 2024 Fant80 skrev (På 12.10.2024 den 17.07): Virker bare for meg at det er rart de er "på jobb" etter innsjekking på en veldig overvåket flyplass. Så ble helt paff. Men dere har sikkert rett at det er noe i den stil som er nevnt. Ser jo og nå andre som har opplevd lignende. Det er helt vanlig. Typisk omreisende lommetyvtaktikk som involverer 2-3 personer. Avledningen er jo ganske god: hun er pen og velstelt, fanger oppmerksomheten din, hodet ditt jobber på høygir med å forstå hva som foregår. Du vil jo gjerne at det skal være en "hyggelig" misforståelse, og du er derfor høflig uten å avvise henne hardt og kontant. Og ja, de opererer svært gjerne innenfor sikkerhetskontrollene på flyplasser. Anonymkode: df59d...c69 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå