Gå til innhold

Alternativer til "ønskes kjøpt" på finn.no?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har postet flere annonser der, men virker ikke som det er så mange som leser denne kategorien, dessverre... Er Tise bedre for "ønskes kjøpt"?

Anonymkode: 1a047...e25

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer sikkert an på hva det er. Er det klesplagg, vil jeg tro Tise er bedre. Er det Meissen-porselen tviler jeg på at det finnes mange potensielle tilbydere på Tise.

Anonymkode: 3abe7...7cf

Skrevet

Jeg tror man bare må være veldig tolmodig. De fleste lager nok salgsannonse istedenfor å bla igjennom ønskes kjøpt.

Jeg har ett søk gående på ønskes kjøpt for ett service jeg vil selge. Har ikke fått napp på salgsannonse på det. Men ellers så legger jeg ut salgsannonse på ting jeg vil selge, jeg gidder ikke sjekke ønskes kjøpt.

Anonymkode: 577c6...1f2

Skrevet

Søker selvfølgelig tålmodig, men det er så langt mellom annonsene at jeg ønsker å vise at noen er interessert 😊 

Anonymkode: 1a047...e25

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg tror man bare må være veldig tolmodig. De fleste lager nok salgsannonse istedenfor å bla igjennom ønskes kjøpt.

Jeg har ett søk gående på ønskes kjøpt for ett service jeg vil selge. Har ikke fått napp på salgsannonse på det. Men ellers så legger jeg ut salgsannonse på ting jeg vil selge, jeg gidder ikke sjekke ønskes kjøpt.

Jeg kikker av og til innom, og ser at det av og til er noen som ønsker å kjøpe deler til et servise jeg selger, men når ikke vedkommende skriver noe om hva h*n kan tenke seg å betale for de spesifikke delene de søker, gidder jeg ikke ta kontakt. Jeg blir også usikker på om det er aktuelt mer, hvis det er lenge siden annonsen ble opprettet.

Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Jeg kikker av og til innom, og ser at det av og til er noen som ønsker å kjøpe deler til et servise jeg selger, men når ikke vedkommende skriver noe om hva h*n kan tenke seg å betale for de spesifikke delene de søker, gidder jeg ikke ta kontakt. Jeg blir også usikker på om det er aktuelt mer, hvis det er lenge siden annonsen ble opprettet.

Har ikke kommet over noen som søker serviset jeg selger, men jeg hadde bare sendt melding og sagt hvilke deler jeg har og hvor mange, og forventet pris... Jeg har listen over delene og ønsket pris, så det er ikke mer arbeid enn copy'n paste.

Skriver noen "ønsket kjøpt 200kr" og jeg egentlig hadde tenkt ta 100, så hadde jeg selvsagt økt til 200,-...  Så det å skrive en maks sum på ønskes kjøpt er ganske dumt. Selgere vil selvsagt øke til det kjøperen er villig til å gi, selv om de egentlig hadde tenkt ta lavere sum...

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Har ikke kommet over noen som søker serviset jeg selger, men jeg hadde bare sendt melding og sagt hvilke deler jeg har og hvor mange, og forventet pris... Jeg har listen over delene og ønsket pris, så det er ikke mer arbeid enn copy'n paste.

Skriver noen "ønsket kjøpt 200kr" og jeg egentlig hadde tenkt ta 100, så hadde jeg selvsagt økt til 200,-...  Så det å skrive en maks sum på ønskes kjøpt er ganske dumt. Selgere vil selvsagt øke til det kjøperen er villig til å gi, selv om de egentlig hadde tenkt ta lavere sum...

Joda, men akkurat på det serviset jeg har, så finnes det ganske greit sammenlikningsgrunnlag på Finn. Problemet er vel heller at jeg ikke orker å forholde meg til folk som har urealistiske forventninger til hva det skal koste eller som kommer med skambud. Så det er nok mest bare et meg-problem 😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...