Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hver gang jeg har vært hos frisør så får håret så fint fall og er adskillig mer atskilt fra hverandre på enn måte enn hva jeg får til hjemme.

Jeg spurte frisøren hva dette kunne komme av, og hun sa at det kanskje var at salonger bruker så sterk hårføner samt føner ovenfra for hun brukte ikke noen stylingprodukter i håret.

Når jeg føner hjemme så ser håret ut som om det er fast i hverandre og det ser ut som om det er rett avklippet nederst. Med håret ned langs ansiktet ser håret/hodet ut som en firkantig boks og jeg ligner på huldra.

Har dere noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føn ovenifra og bruk rundbørste. Føn ett og ett parti mens du bruker børsten.

Skrevet

Jeg har vel egentlig ikke noe tips til deg.. Vil bare si at det ikke trenger å ha med føneren å gjøre.

Hos meg endrer håret mitt struktur på grunn av fargeskyllen frisøren bruker. Håret mitt blir skikkelig glatt og rett av det. Her hjemme er jeg avhengig av stylingprodukter for å få håret til å ligge fint, mens etter fargeskyllen er det nok å bare SE på det..

Urettferdig :forvirret:

Men nå vet jeg jo ikke om frisøren din har i en spesiell shampoo, balsam eller kur da. Det kan jo evt. ha med det å gjøre også?

Skrevet

Når jeg sier fall så mener jeg fall gjennom hele håret, og hun skilte bare håret med fingrene mens hun fønet, men jeg får det ikke til.

Sist gang så farget jeg ikke håret, bare stusset, så hun brukte ingen produkter. ARGH!

Men jeg skal prøve større rundbørste kanskje.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...