JackRT Skrevet 12. oktober 2024 #1 Skrevet 12. oktober 2024 Har en slektning som skal reise i østen i 3-4 mnd. Noe lurt som kan gis som julegave? Noe som er nyttig å ha på langtur? Tips mottas med takk🥰
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #2 Skrevet 12. oktober 2024 Har ikke vedkommende planlagt meget godt pakking i forkant? Jeg ville heller spurt om det er noe som trengs og ikke bare kjøpt noe "praktisk". Anonymkode: de070...c52 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #3 Skrevet 12. oktober 2024 Silkelakenpose, dersom hn ikke har Anonymkode: e41cc...fa6 3 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #4 Skrevet 12. oktober 2024 Packsafe har noen slynger, små vesker og mini dagsekker designet slik at de skal minske risikoen for lommetyver. Utrolig praktiske på reise til og oppbevare verdisaker som pass, penger, mobil osv. Anonymkode: b3718...910 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #5 Skrevet 12. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Silkelakenpose, dersom hn ikke har Anonymkode: e41cc...fa6 Dette 👍 Brukte min hver eneste natt i 4 måneder, hadde ikke klart meg uten 👍 Anonymkode: b170f...c7d 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #6 Skrevet 12. oktober 2024 Jeg backpacker mye, og min faste bagasje er helt skreddersydd mitt behov, og tilpasset etter mye erfaring. Men dersom denne personen ikke har backpacka før, har han/hun kanskje ikke så mye reiseting klart ennå? Ting jeg bruker når jeg er på tur, er f. eks. - vannflaske med filter (slipper å kjøpe vann hele tiden, da man kan ta vann rett fra springen hvor som helst) - sporingsbrikke som ligger fast i sekken - liten pakke med førstehjelpsutstyr (de man for kjøpt for reise synes jeg er for store til å dra på, så har satt sammen min egen med plaster, bandasje, sårrens, imodium osv.) - komprimerbare packing cubes - multiadapter - ladekabel med 2 m lang ledning, da nærmeste stikkontakt ikke alltid er nært nok - ørepropper/øyemaske - reisehåndkle som er stort nok til å bruke på stranda (av den typen som tar litt mindre plass enn vanlige håndklær) - power bank Anonymkode: a51e2...26e 2 1
JackRT Skrevet 12. oktober 2024 Forfatter #7 Skrevet 12. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg backpacker mye, og min faste bagasje er helt skreddersydd mitt behov, og tilpasset etter mye erfaring. Men dersom denne personen ikke har backpacka før, har han/hun kanskje ikke så mye reiseting klart ennå? Ting jeg bruker når jeg er på tur, er f. eks. - vannflaske med filter (slipper å kjøpe vann hele tiden, da man kan ta vann rett fra springen hvor som helst) - sporingsbrikke som ligger fast i sekken - liten pakke med førstehjelpsutstyr (de man for kjøpt for reise synes jeg er for store til å dra på, så har satt sammen min egen med plaster, bandasje, sårrens, imodium osv.) - komprimerbare packing cubes - multiadapter - ladekabel med 2 m lang ledning, da nærmeste stikkontakt ikke alltid er nært nok - ørepropper/øyemaske - reisehåndkle som er stort nok til å bruke på stranda (av den typen som tar litt mindre plass enn vanlige håndklær) - power bank Anonymkode: a51e2...26e Tusen takk 🥰 veldig nyttig
Vasubandhu Skrevet 12. oktober 2024 #8 Skrevet 12. oktober 2024 Kindl er meget praktisk og lett. Kjøp standard modellen.
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #9 Skrevet 12. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg backpacker mye, og min faste bagasje er helt skreddersydd mitt behov, og tilpasset etter mye erfaring. Men dersom denne personen ikke har backpacka før, har han/hun kanskje ikke så mye reiseting klart ennå? Ting jeg bruker når jeg er på tur, er f. eks. - vannflaske med filter (slipper å kjøpe vann hele tiden, da man kan ta vann rett fra springen hvor som helst) - sporingsbrikke som ligger fast i sekken - liten pakke med førstehjelpsutstyr (de man for kjøpt for reise synes jeg er for store til å dra på, så har satt sammen min egen med plaster, bandasje, sårrens, imodium osv.) - komprimerbare packing cubes - multiadapter - ladekabel med 2 m lang ledning, da nærmeste stikkontakt ikke alltid er nært nok - ørepropper/øyemaske - reisehåndkle som er stort nok til å bruke på stranda (av den typen som tar litt mindre plass enn vanlige håndklær) - power bank Anonymkode: a51e2...26e Har du noen konkrete anbefalinger til komprimerbare packing cubes? Anonymkode: c678a...bb0 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #10 Skrevet 12. oktober 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Har du noen konkrete anbefalinger til komprimerbare packing cubes? Anonymkode: c678a...bb0 Mine er av merket Eagle Creek, de heter Pack-It Specter Compression Cube. Er veldig fornøyd med de. Har en i str. S som jeg bruker til undertøy, og en i størrelse M som jeg bruker til andre klær. Anonymkode: a51e2...26e
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #11 Skrevet 12. oktober 2024 Myggmelk og myggnetting. Anonymkode: 775eb...f55
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #12 Skrevet 13. oktober 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Mine er av merket Eagle Creek, de heter Pack-It Specter Compression Cube. Er veldig fornøyd med de. Har en i str. S som jeg bruker til undertøy, og en i størrelse M som jeg bruker til andre klær. Anonymkode: a51e2...26e Tusen takk! Anonymkode: c678a...bb0
Bigote Skrevet 13. oktober 2024 #13 Skrevet 13. oktober 2024 JackRT skrev (23 timer siden): Har en slektning som skal reise i østen i 3-4 mnd. Noe lurt som kan gis som julegave? Noe som er nyttig å ha på langtur? Tips mottas med takk🥰 https://milrab.no/products/osprey-ultralight-zip-organizer-waterfront-blue-d8888 Disse toalettmappene man kan henge opp og kuber til å sortere klær i er det eneste jeg virkelig holder tett til mitt bryst om jeg reiser over lang tid... Stort sett så får jeg tak i alt annet om jeg føler et savn for noe.. Powerbank er kjekt og. 1
JackRT Skrevet 13. oktober 2024 Forfatter #14 Skrevet 13. oktober 2024 Bigote skrev (12 minutter siden): https://milrab.no/products/osprey-ultralight-zip-organizer-waterfront-blue-d8888 Disse toalettmappene man kan henge opp og kuber til å sortere klær i er det eneste jeg virkelig holder tett til mitt bryst om jeg reiser over lang tid... Stort sett så får jeg tak i alt annet om jeg føler et savn for noe.. Powerbank er kjekt og. Supert😊👍 takk
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #15 Skrevet 13. oktober 2024 Sikkerhet og kontinuitet på reisen er alfa og omega når du backpacker, og jeg anbefaler derfor denne: https://nomaden.no/products/hide-away-clip?_pos=2&_sid=382f11b31&_ss=r Jeg er på min tredje nå, på 10 år (Jeg reiser 3-5 mnd i året til mange "merkelige" steder, og denne lommeboken er uunnværlig for meg). Med denne har du kontroll på cash og kort. Anonymkode: d5cea...24b 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå