AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #1 Skrevet 12. oktober 2024 Hei. Slriver her fordi jeg lurer. Jeg vet ikk3 når mensen min skal være her, enten skal den være her eller rett rundt hjørnet. jeg små blør. Kanskje bittelitt rosa på papiret de siste 3 dagene. Har mensensmerter som stråler nedover beina, kvalm, vondt i korsryggen og føler meg dårlig. Jeg har prøvd å ta RFSU strimmeltester som jeg ikk3 har vært fornøyd med før da de gir seint utslag. Har testet idag, viste svak strek som også mannen så. Men fikk ikke bilde av det. Men jeg lurer litt på om det er normalt svangerskap starter sånn? Jeg har 3 barn, minste er 4,5 mnd. Har aldri oppkevd starten sånn. Men pga smertene vurderer jeg legevakta siden jeg er redd det er svangerskap utenfor livmoren. Men jeg gidder ikke om dette faktisk er mer normalt.. 🤔 Anonymkode: f46ce...448
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #3 Skrevet 12. oktober 2024 Enni skrev (19 minutter siden): Første mens etter fødsel? Nei, dette blir nr 2. Normal menstruasjon sist mnd. Anonymkode: f46ce...448
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå