Gå til innhold

Svettelukt/sur lukt fra skap

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Vi har akkurat flyttet. Jeg bemerker meg at det er en ganske sterk lukt fra enkelte skap og noen vegger som minner veldig om svettelukt. Det er et noe eldre hus men skapet der lukter mest fra, er ikke så gammelt. Syns det er merkelig. Vi har malt i mange rom, så der lukter det ikke. Noen som har vært borti dette før ? Har selvfølgelig testet med div vaskemidler uten hjelp. 

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
hewos skrev (6 timer siden):

Hei! Vi har akkurat flyttet. Jeg bemerker meg at det er en ganske sterk lukt fra enkelte skap og noen vegger som minner veldig om svettelukt. Det er et noe eldre hus men skapet der lukter mest fra, er ikke så gammelt. Syns det er merkelig. Vi har malt i mange rom, så der lukter det ikke. Noen som har vært borti dette før ? Har selvfølgelig testet med div vaskemidler uten hjelp. 

Fuktskader? Lukten kommer nok fremmigjen når malingen har herdet med mindre du har malt med difusjonstett maling. 

Anonymkode: d2fe0...f04

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg hadde noen skapdører fra Ikea som stinket sterk svette. Det var visst en produksjonsfeil

Anonymkode: c4e15...5b5

• Liker 2
Skrevet

Jeg kjente dette i en leilighet jeg var på visning i. Og jeg møtte han som bodde der og han luktet nettopp dette, sterk svette. Så hans svettelukt hadde nok satt seg i møbler og vegger. Jeg vil anta at om hans klær lukter også så vil skapene ha den lukten. 

Anonymkode: 7b5c3...cd6

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Er det da noen som har oppskrift på å ta knekken på denne svettelukta som har satt seg i skap?😅

Skrevet

Hvis det er produksjonsfeilen som jeg snakket om, så må dørene byttes. Jeg bodde i leid bolig da, huseieren satte de i garasjen. De stinket virkelig. Sjekk varemodellen og snakk med kundeservice.

Anonymkode: c4e15...5b5

• Liker 2
Skrevet

De menneskene som bodde her var veldig ordentlige og luktet ikke svette 😊. Men at ting kan skje når man har bodd et sted i mange år, er forståelig. Syns det er vanskelig å tro det er produksjonsfeil, da det lukter både fra er nytt skap og fra enkelte vegger. At tidens tann kan sette preg er vel sannsynlig, men syns lukten er veldig merkelig. Skjønner ikke hvordan det kan komme/sette seg elte svettelukt på en vegg. 

Anonymkode: e323d...51d

• Liker 1
Skrevet

De menneskene som bodde her var veldig ordentlige og luktet ikke svette 😊. Men at ting kan skje når man har bodd et sted i mange år, er forståelig. Syns det er vanskelig å tro det er produksjonsfeil, da det lukter både fra er nytt skap og fra enkelte vegger. At tidens tann kan sette preg er vel sannsynlig, men syns lukten er veldig merkelig. Skjønner ikke hvordan det kan komme/sette seg elte svettelukt på en vegg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...