AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #1 Del Skrevet 12. oktober 2024 Jeg har fått påvist astma, og kan ikke bruke telys inne lenger. Fikk noen elektriske telys i gave, og de ser ikke fine ut, veldig gusjegult lys. Hvilke falske telys er dere mest fornøyd med? Anonymkode: 9b117...2a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #2 Del Skrevet 13. oktober 2024 dytt Anonymkode: 9b117...2a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hateridioter Skrevet 13. oktober 2024 #3 Del Skrevet 13. oktober 2024 Uyuni 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carro1991 Skrevet 13. oktober 2024 #4 Del Skrevet 13. oktober 2024 (endret) https://www.clasohlson.com/no/Kubbelys-mini-LED,-4-pakning-oppladbare,-Northlight/p/44-4840 Disse her🤩 får kjøpt løse i 2 pk utenom, så de hadde fått de inn i røde også nå. Endret 13. oktober 2024 av carro1991 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #5 Del Skrevet 13. oktober 2024 Har noen fine fra europris Anonymkode: a6b6d...e95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PhilosopherSe7en Skrevet 13. oktober 2024 #6 Del Skrevet 13. oktober 2024 Uyuni er uten tvil de beste. Koster en del, men de er ofte på tilbud rundt om. Sjekk Jernia og Kitchen, eventuelt diverse nettbutikker 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #7 Del Skrevet 13. oktober 2024 Jeg har forskjellige, men er enig i at Uyuni er best, uten tvil. Anonymkode: 4b230...48a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2024 #8 Del Skrevet 14. oktober 2024 Jeg vet du spør om telys, men jeg har ikke funnet noen som jeg synes er fine nok (og som jeg har råd til) til at jeg gidder å kjøpe. Jeg foretrekker kubbelys, og da den varianten der selve "flammen" er helt nedenfor vokskanten og ikke vises så veldig godt, som om de har brent en god stund. Da får jeg den lune lyseffekten med en litt blafrende flamme uten at det skriker "batteriflamme her!" 😅 Jeg kjøpte noen slike billig på OBS for noen år siden og har slitt med å finne flere jeg liker like godt. De var så generiske at de ikke hadde noe produsentnavn på esken en gang... Anonymkode: 319dc...04f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå