AnonymBruker Skrevet 12. oktober #1 Del Skrevet 12. oktober Har arvet dette digitale Sony kameraet, og tenker kanskje prøve å selge det, om det er noen vits 🙃 Det fulgte ikke med lader eller SD kort, men vet det vil funke fint siden den jeg arvet fra, var veldig møysommelig med å ta vare på tingene sine ❤️ Anyway... Noen som kan se ut fra bildene, hva jeg evt kan prøve å selge det for? Det er nok ikke de nyeste modellene. Tipper det er 7-8 år gammelt, men nesten ikke brukt. Anonymkode: db97c...0cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #2 Del Skrevet 12. oktober Svært lite tenker jeg. Jeg har 3 nesten ubrukte, men kasserte sånne liggende i en skuff på jobb. Jeg prøvde å gi dem bort, men ingen ville ha dem. Anonymkode: 535f8...c56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #3 Del Skrevet 12. oktober Verdiløst. Kameraet er fra 2012. Anonymkode: c36b1...7b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #4 Del Skrevet 12. oktober Det er for nytt og for gammelt til å ha verdi. Om du skjønner. Folk vil ha det helt nye, eller det virkelig første av det gamle. Anonymkode: 0a1f7...4e4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hensatt Skrevet 12. oktober #5 Del Skrevet 12. oktober Gamle digitalkamera med lav oppløsning har dessverre liten verdi, da de verken er samlerverdige eller kan brukes til noe. Du får langt bedre bilder med mobilen i dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #6 Del Skrevet 12. oktober Selge? Du skal prise deg lykkelig om du får gitt det bort. Alternativt donere det til Røde Kors, eller en annen organisasjon, så kan det være muligheter for at noen i en fattigere del av verden kan dra nytte av det. Anonymkode: 961c5...56e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #7 Del Skrevet 12. oktober AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Svært lite tenker jeg. Jeg har 3 nesten ubrukte, men kasserte sånne liggende i en skuff på jobb. Jeg prøvde å gi dem bort, men ingen ville ha dem. Anonymkode: 535f8...c56 Åja 😂 Da er det lite poeng i ja 🙈 Takk for svar! TS Anonymkode: db97c...0cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Okapi Skrevet 12. oktober #8 Del Skrevet 12. oktober Tja, det har jo blitt trendy blant instaberter å bruke gamle kompaktkameraer, og ser folk prøver å selge den der på ebay for en tusing. Hvor mange som faktisk selges er en annen sak, og markedet er jo enda mindre på Finn. Generelt sett er det riktig at et ok mobilkamera tar langt bedre bilder, men skal sies at dette her har en ganske lang telelinse da. Akkurat der henger fortsatt mobilene etter, så kan fint være denne her tar bedre bilder av løver og elefanter enn en fersk iPhone, hvis lyset er med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #9 Del Skrevet 12. oktober Kameraet kom ut i 2012, og hadde en veiledende pris på 249 usd, men inflasjonskalkulator vil det si at det kostet rundt 1999 når det kom ut. Vanlig inflasjon på elektronikk er 30% per år, så om vi regner 2000 : 1.3^12 får vi følgende verdi av kameraet i dag: ca 85 kroner. På nettet ser jeg noen som prøver å selge kameraet til rundt 100 dollar, det kaller jeg lykkejegere, og disse kameraene blir nok aldri solgt heller. Anonymkode: 5b971...9ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå