Gå til innhold

Hvor lang tid tar tannrens?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei,

hunden min trenger tannrens, så jeg skal snart bestille time. Det jeg lurer på er hvor lang tid det tar? Jeg vet hun skal legges i narkose osv, men er det slik at hun må ligge på "oppvåkning" etterpå, og at en slik tannrens-prosedyre dermed tar flere timer? 

Veterinær er et stykke unna, så jeg bare lurer på om jeg kan vente der, eller om det tar så mange timer at jeg uansett må hjem. 

Anonymkode: 39cb7...436

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det tar flere timer ja. Jeg har opplevd alt fra 2-7 timer fra levering til henting. Det er heller ingen garanti for at de begynner med din hund så snart den er levert, det kan hende den må vente noen timer før de i det hele tatt setter igang.

Anonymkode: e0644...4dc

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kattene mine pleier jeg levere kl 08 også er de klar til henting i 11-tiden. 

Anonymkode: c4ae2...e90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går raskt, kanskje en time tilsammen, det tar bare mange timer dersom man ikke insisterer på å være der når dyret sovner og våkner opp igjen for ellers sitter de timevis plassert i bur.

Anonymkode: 1eeea...fd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hei,

hunden min trenger tannrens, så jeg skal snart bestille time. Det jeg lurer på er hvor lang tid det tar? Jeg vet hun skal legges i narkose osv, men er det slik at hun må ligge på "oppvåkning" etterpå, og at en slik tannrens-prosedyre dermed tar flere timer? 

Veterinær er et stykke unna, så jeg bare lurer på om jeg kan vente der, eller om det tar så mange timer at jeg uansett må hjem. 

Anonymkode: 39cb7...436

De gangene jeg har gjort det på min hund har det tatt 1 times tid, hvis det ikke er noe annet som skal gjøres samtidig. Men jeg har dyrlegen 10 min borti veien her da. Så jeg går stort sett hjem igjen, mens jeg venter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg spørre om tannrens i samme tråd? Skal man faste hunden før narkosen så den ikke bæsjer seg ut? Og kan hunden vaksineres når den er i narkose? (Har en som er redd for vet)

Anonymkode: 8b8eb...84a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kan jeg spørre om tannrens i samme tråd? Skal man faste hunden før narkosen så den ikke bæsjer seg ut? Og kan hunden vaksineres når den er i narkose? (Har en som er redd for vet)

Anonymkode: 8b8eb...84a

Hunden må faste 12 timer, med tilgang på vann. Regner med det, hør med din vet.

Anonymkode: 1eeea...fd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...