Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Eg er nysgjerrig om nokon har prøvd å kjøpe lazer aparat som AVA eller philips for hårfjerning og om det funker for å fjerne hår permanent

Tusen takk på forhånd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har Braun silk expert pro 5, den er fantastisk, hårveksten har blitt betydelig mindre til tross for at jeg ikke er så flink til å bruke den.

Anonymkode: dfc4d...07a

Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Jeg har Braun silk expert pro 5, den er fantastisk, hårveksten har blitt betydelig mindre til tross for at jeg ikke er så flink til å bruke den.

Hvilken type hår har du og hvor har du brukt den?

De skal ikke være så effektive på lyse hår, men bedre på mørkt hår, erfaring å dele? Blir du sår i huden eller merker du noe under og etter bruk? 

Anonymkode: b62eb...239

Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Hvilke hår bruker du den på? Tenker på område

Anonymkode: d4084...984

Skrevet

Det har vært 100 tråder om dette tidligere. Ta en titt her :)

Jeg har selv den fra Braun, og er veldig fornøyd :)  Det stemmer at den ikke tar de lyse hårene så godt, men det er jo de mørke som skaper mest problemer. 

Anonymkode: 73cd2...47a

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hvilken type hår har du og hvor har du brukt den?

De skal ikke være så effektive på lyse hår, men bedre på mørkt hår, erfaring å dele? Blir du sår i huden eller merker du noe under og etter bruk? 

Anonymkode: b62eb...239

Har mørke myke hår, bruker på bena og bikini linjen. Blir ikke sår i huden, men det er viktig at du barberer før du bruker det, ellers så gjør det ganske vondt, og ikke bruk over tattoveringer, det gjør veldig vondt. Det svir litt der og da, men det går over fort.

Skrevet

Jeg har brukt braun silk pro og den har fungert kjempebra. Fortsatt hårløs på ben, bikinilinje og armer og det er over et år siden jeg brukte den sist. 

Jeg brukte den 1-2 ganger per uke i 6 mnd. Deretter det neste året brukte jeg den hver gang jeg barberte meg. Ble lengre mellom hver gang jeg trengte å barbere, men brukte den fortsatt. Mot slutten trengte jeg bare å barbere et par hår her og der. markerte dem med tusj, barberte og zappet med laseren. 

er så deilig å ikke trenge å tenke på hårfjerning lenger. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...