AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #1 Del Skrevet 12. oktober 2024 Skal denne klippes ned om høsten? Mine er ferdig å blomstre, ser nitrist ut, og jeg er ganske ubrukelig på hage, men kjøpte et par av disse og lagde et lite bed i vår. I tilfelle - klipper jeg ned alt? Når er det for sent å klippe? Bør heg heller fjerne alt til våren? Anonymkode: 3b9de...bc8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #2 Del Skrevet 12. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Skal denne klippes ned om høsten? Mine er ferdig å blomstre, ser nitrist ut, og jeg er ganske ubrukelig på hage, men kjøpte et par av disse og lagde et lite bed i vår. I tilfelle - klipper jeg ned alt? Når er det for sent å klippe? Bør heg heller fjerne alt til våren? Anonymkode: 3b9de...bc8 Du kan fint klippe av det som ser mest trist og stygt ut nå. Jeg hadde ikke klippet den helt i bunn før til våren for litt «rusk» over planten beskytter litt mot frosten. Men altså du kan helt fint ta det styggeste nå - eller du kan helt fint ta deler - eller du kan la alt vente til våren. Null stress med stauder som den med andre ord. 😊 Anonymkode: 30623...904 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå