AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #1 Del Skrevet 12. oktober 2024 Det hender at jeg trenger taxi til og fra et sted, med kanskje fem minutters ventetid for sjåføren. Når jeg bestiller på nett er der ingen steder hvor jeg kan si at jeg også skal ha retur rett etter, jeg lurer på følgende: er sjåføren til min benyttelse og har ingen andre turer på vent mens den kjører meg? Holder det at jeg sier hva jeg vil ha når jeg blir hentet? Her er det mange som vet litt om det meste, så jeg forsøker meg. Anonymkode: 62bba...59c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #2 Del Skrevet 12. oktober 2024 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): er sjåføren til min benyttelse og har ingen andre turer på vent mens den kjører meg? Nei. Han får hele tiden opp tilgjengelige turer og kan velge å ta dem. Det er litt dårlig stil å ta en ny tur mens du kjører en kunde, men det er mange som gjør det. Da blir det lenger ventetid for den kunden som venter. Jeg tror det du skal gjøre er å bestille tur fra hjemadressen til hjemadressen men via dit du skal. Da løper taksameteret hele tiden. Ellers kan du jo spørre pent om sjåføren vil vente men det er ikke sikkert han gidder det. Det kommer an på hvor usentralt og vanskelig det er å få en ny tur der. Anonymkode: 1fcc5...e6b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #3 Del Skrevet 12. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det hender at jeg trenger taxi til og fra et sted, med kanskje fem minutters ventetid for sjåføren. Når jeg bestiller på nett er der ingen steder hvor jeg kan si at jeg også skal ha retur rett etter, jeg lurer på følgende: er sjåføren til min benyttelse og har ingen andre turer på vent mens den kjører meg? Holder det at jeg sier hva jeg vil ha når jeg blir hentet? Her er det mange som vet litt om det meste, så jeg forsøker meg. Anonymkode: 62bba...59c Den enkle måte å finne svar på spørsmålet er å ringe taxisentralen du bruker. Jeg har bestilt drosje, sagt at jeg skal fra x til y, og bedt sjåføren kjøre til parkeringsplass z og vente til jeg er tilbake om v minutter fordi jeg da skal tilbake til x. Anonymkode: 1d70a...0a3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #4 Del Skrevet 16. oktober 2024 Ts her. Jeg ringte, forklarte og da taxien kom sto det adressen jeg skulle til + retur på displayet, så det løste seg fint, men de nye bilene har ny måte å åpne døren på, så jeg fomlet veldig og måtte ha hjelp innenfra hele tiden. Jeg er vant til vanlige gamle åpningsmuligheter som ikke er forvirrende. Jeg venner meg nok til det. Anonymkode: 62bba...59c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #5 Del Skrevet 16. oktober 2024 Synes Uber er desidert best. Bruke bare appen deres Anonymkode: 860de...7be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #6 Del Skrevet 17. oktober 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Synes Uber er desidert best. Bruke bare appen deres Anonymkode: 860de...7be Har ikke Uber her. Bor på en mindre plass og det er nok vanlige taxier tror jeg. Anonymkode: 62bba...59c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå