Gå til innhold

Flere enn meg som sliter med å lese nyhetssaker med denne layouten?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner at det hadde vært bra hvis det funka, men hos meg blir det for mye krøll. Bilder som ikke lastes inn, blir plutselig sendt til toppen igjen selv om jeg prøver å scrolle ett hakk ned, må bla opp og ned flere ganger for å se all tekst osv. 

For øvrig en trist sak da jeg til slutt fikk med meg alt innhold, stakkars offer.

https://www.vg.no/spesial/2024/frosta/karen-maries-historie/

Anonymkode: 740bb...1a2

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Leser ingen saker som er lagd sånn, verken pcn eller mobilen får det til. Synd, da mange virker interessante.

Anonymkode: fb449...f71

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der var den verste varianten jeg har sett til nå. Vanligvis klarer jeg å lese dem, jeg bare irriterer meg.  I dette tilfellet klarer jeg ikke å se det, bevegelsene gjør meg svimmel, kvalm og trigger epilepsien min.

Anonymkode: 53ba2...d08

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Misliker det veldig, men jobber meg igjennom om temaet er interessant. 😠

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettavisene bør snart få med seg at leserne (som de lever av) hater denne typen artikler. 

Kanskje bør vi være flinkere å si fra?

Anonymkode: 0b0e4...0fb

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte gå inn for å lese denne saken nå og for meg som liker å lese tekst øverst på skjermen så var det jo fette umulig når teksten forsvinner halvveis opp på skjermen. Og for meg som har bevegelsen i fingrene gikk på samme smell hele tiden. Og da ble det et ekstra helvette fordi jeg måtte trykke tilbake der jeg kom fra for å få opp teksten igjen. Og den forsvant like fort som den kom opp igjen flere ganger. Altså hva fan?

Endret av Blåttvann
  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såpass mange ja 😅 

Da skjønner jeg virkelig ikke hvorfor de lager dem sånn. Jeg har tenkt at det sikkert bare er noe jeg ikke får til. 

Og ja det er synd, for temaene er ofte interessante.

Ts

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt mer krevende å lese men jeg liker det. Litt mer liv. 

Anonymkode: 4858c...47a

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker ikke over det. Går helt fint for meg å lese det. Og jeg har lese og skrive vansker. Så jeg er egentlig kresen. Men fungerer helt fint for meg. 

Anonymkode: b93d4...43d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Jeg skjønner at det hadde vært bra hvis det funka, men hos meg blir det for mye krøll. Bilder som ikke lastes inn, blir plutselig sendt til toppen igjen selv om jeg prøver å scrolle ett hakk ned, må bla opp og ned flere ganger for å se all tekst osv. 

For øvrig en trist sak da jeg til slutt fikk med meg alt innhold, stakkars offer.

https://www.vg.no/spesial/2024/frosta/karen-maries-historie/

Har akkurat sendt en mail til VG om dette... orker bare ikke lese hele.

Anonymkode: 84f62...d98

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor leser dere det da? Jeg leser fra mobile iPhone. Fungerer helt fint her. All tekst leser jeg. Alle bilder kommer inn. Ingenting galt med oppsettet der. 

Anonymkode: b93d4...43d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selv om det 'fungerer' akkurat som det skal på mine enheter, er det likevel et ekstremt irriterende oppsett. Skjønner ikke vitsen. Skal det forestille fancy? 

Anonymkode: 015b1...32e

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fungerer på min mobil, men jeg gidder ikke lese slike saker likevel. Det føles som jeg kaster bort masse tid på scrolling, å gå tilbake er håpløst, og plutselig dukker det opp en lydfil eller en video som det uansett ikke passer å gå inn på akkurat nå. Nei takk.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Kalles interaktivt oppsett.

Anonymkode: 2f6cb...67e

Ja. Jeg synes det er en interessant måte å lese historier på. Man får en helt ny innfallsvinkel til historien. Tipp topp synes jeg. 

Anonymkode: e8173...e04

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er greit på PC,der jeg føler jeg har mer kontroll mtp mus og tastatur. Men på mobil orker jeg ikk det greiene der.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...