AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #1 Skrevet 12. oktober 2024 Dire Straits - Brothers In Arms... for en jævla vederstyggelighet. Den verste, mest smakløse, teite og forferdelige midt-på-treet tapetmusikken fra 80-tallet. Den solgte i bøtter og spann til lettlurte og smakløse tåper som byttet bort hjernecellene sine mot å bli like begeistret for oppfinnelsen av CD-platen og filofaxen. Hvis noen noensinne spiller "The Walk Of Life" i nærheten av meg, er jeg sannsynligvis i ferd med å begå forbrytelser mot menneskeheten. Jeg ville heller hørt på legen min fortelle meg at jeg har kreft i anus enn denne drittmusikken. Selvfølgelig, alle aldrende yuppie-beigeherrer som vil være uenige har rett til sin mening, men de fortjener også de bølgene av latterliggjøring og hån som uunngåelig vil følge. Anonymkode: 28009...beb 1 2
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #2 Skrevet 12. oktober 2024 Takk for informasjonen. Ellers har du det bra? Virker som du bør passe på blodtrykket hvis det skal så lite til for å hisse deg så mye opp. Anonymkode: b725c...4d5 28 1 4
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #4 Skrevet 12. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Takk for informasjonen. Ellers har du det bra? Virker som du bør passe på blodtrykket hvis det skal så lite til for å hisse deg så mye opp. Anonymkode: b725c...4d5 ... og i tillegg så tilfeldig så mange år etter sangen ble lansert.. er litt som å sitte her nå og hisse oss opp over Vietnamkrigen eller WW2... 🤪 Anonymkode: ed640...96f 9 2
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #5 Skrevet 12. oktober 2024 Jeg, derimot, ELSKER Mark Knopfler🥰 Anonymkode: 65a3f...376 17 6 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #6 Skrevet 12. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): ... og i tillegg så tilfeldig så mange år etter sangen ble lansert.. er litt som å sitte her nå og hisse oss opp over Vietnamkrigen eller WW2... 🤪 Anonymkode: ed640...96f Til og med disse ville vært lettere å forstå sinnet over, dette er mer som å boble over av sinne på grunn av leggvarmere eller hockeysveis. Anonymkode: 620ae...ecd 3 2
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #7 Skrevet 12. oktober 2024 Dire Straits trumfer det meste nå til dags. Live in Switzerland er legendarisk. Anonymkode: 40c5c...886 7 2
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #8 Skrevet 12. oktober 2024 Jeg prøver å huske sist jeg hørte den sangen uten hell. Faktisk litt usikker på om jeg blander den sammen med en annen sang. Må Youtube Anonymkode: 2be7b...34a
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #9 Skrevet 12. oktober 2024 Takk for påminnelsen om gode sanger. Nå skal jeg legge de til spillelisten min🤩 Anonymkode: 54f61...721 15
Mardina Skrevet 12. oktober 2024 #10 Skrevet 12. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dire Straits - Brothers In Arms... for en jævla vederstyggelighet. Den verste, mest smakløse, teite og forferdelige midt-på-treet tapetmusikken fra 80-tallet. Den solgte i bøtter og spann til lettlurte og smakløse tåper som byttet bort hjernecellene sine mot å bli like begeistret for oppfinnelsen av CD-platen og filofaxen. Hvis noen noensinne spiller "The Walk Of Life" i nærheten av meg, er jeg sannsynligvis i ferd med å begå forbrytelser mot menneskeheten. Jeg ville heller hørt på legen min fortelle meg at jeg har kreft i anus enn denne drittmusikken. Selvfølgelig, alle aldrende yuppie-beigeherrer som vil være uenige har rett til sin mening, men de fortjener også de bølgene av latterliggjøring og hån som uunngåelig vil følge. Anonymkode: 28009...beb Ok. Takk for unyttig informasjon 😄 Selv synes jeg de fleste sangene til Dire Straits er fantastisk ♥️ Mark Knofler også forsåvidt 😄 Jeg er 45 og hører gjerne på begge to 😊 4 2
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #11 Skrevet 12. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dire Straits - Brothers In Arms... for en jævla vederstyggelighet. Den verste, mest smakløse, teite og forferdelige midt-på-treet tapetmusikken fra 80-tallet. Den solgte i bøtter og spann til lettlurte og smakløse tåper som byttet bort hjernecellene sine mot å bli like begeistret for oppfinnelsen av CD-platen og filofaxen. Hvis noen noensinne spiller "The Walk Of Life" i nærheten av meg, er jeg sannsynligvis i ferd med å begå forbrytelser mot menneskeheten. Jeg ville heller hørt på legen min fortelle meg at jeg har kreft i anus enn denne drittmusikken. Selvfølgelig, alle aldrende yuppie-beigeherrer som vil være uenige har rett til sin mening, men de fortjener også de bølgene av latterliggjøring og hån som uunngåelig vil følge. Anonymkode: 28009...beb Wow. Imponert over innsikten din. Synes du skulle prøve deg som musikkanmelder for å bidra med mer innsikt i hva som kan kategoriseres som bra musikk eller ikke. Det høres virkelig ut som at du har skikkelig peiling. Stakkars, stakkars deg. Hilsen musikkfaglig utdannet innen populærmusikk. Anonymkode: 49da7...bd9 7
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #12 Skrevet 12. oktober 2024 Oj. Så rart at denne tråden kom nå. For et par timer siden spilte naboen min "Walk of life" på full styrke. Jeg har ikke hørt sangen på årevis og tenkte litt rund at jeg ikke liker den musikken. Spesielt ikke synthen. Trøstet meg med at jeg synes sangen "Brothers i arms" med de laaange synth-tonene er enda verre, og funderte over at foreldrene mine liker denne musikken, men kom frem til at de var unge voksne på 80-tallet og sikkert forbinder musikken med sin beste tid. Det er veldig lytt her, kanskje vi bor på hver vår side av samme nabo? Anonymkode: c7964...503 2
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #13 Skrevet 12. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Dire Straits trumfer det meste nå til dags. Live in Switzerland er legendarisk. Anonymkode: 40c5c...886 Dette er bare jalla. Den synthen er gudsjammerlig jævlig. Anonymkode: 28009...beb
Akhenaton Skrevet 12. oktober 2024 #14 Skrevet 12. oktober 2024 Fantastisk album. Blir aldri lei. Favorittsporene er nok fortsatt Money For Nothing og Brothers In Arms. Og Mark Knopfler er nok min all time favorittgitarist. Vanskelig å tenke seg noen bedre. 4 1
Brunello Skrevet 12. oktober 2024 #15 Skrevet 12. oktober 2024 Ganske imponerende å si at alle som ikke har samme smak som seg selv har dårlig smak. Spesielt når ens egen smak avviker fra det svært mange mener er god smak. 5 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #16 Skrevet 12. oktober 2024 Dire Straits har én god låt. Anonymkode: 28009...beb 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #17 Skrevet 12. oktober 2024 Brunello skrev (7 minutter siden): Ganske imponerende å si at alle som ikke har samme smak som seg selv har dårlig smak. Spesielt når ens egen smak avviker fra det svært mange mener er god smak. Stort salg har intet å si. Margit Sandemo er norges mestselgende forfatter. Derfor er hun også best, right? Anonymkode: 28009...beb
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #18 Skrevet 12. oktober 2024 Hehe, dire straits var greit nok før det albumet. Making movies er ikke så verst. Gøy at du hisser deg opp over dette, kan jeg også gjøre når det handler om dårlig musikk. Anonymkode: 6ba03...e78
Tabris Skrevet 12. oktober 2024 #19 Skrevet 12. oktober 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Stort salg har intet å si. Margit Sandemo er norges mestselgende forfatter. Derfor er hun også best, right? Anonymkode: 28009...beb Men... hvorfor bryr du deg? Jeg har også musikk jeg ikke liker, men da bruker jeg ikke kalorier og fritid på å finne YouTube-videoer av dem og starte tråder om hvor fæl musikken er. Jeg lar bare være å høre på det og bruker heller tiden min på noe som gir meg noe. 1 4
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #20 Skrevet 12. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Stort salg har intet å si. Margit Sandemo er norges mestselgende forfatter. Derfor er hun også best, right? Anonymkode: 28009...beb Nå sa vel ikke vedkommende noe om store salg, han snakket om musikksmaken. Anonymkode: 6727e...9e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå