AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #1 Del Skrevet 12. oktober 2024 Har en leilighet på ca 50 kvm. Har denne panel ovnen: https://www.skousen.no/hus-hage/varmeprodukt/gulv-oljeovner/product/smart-glass-panel-heater-1500w-app-controlled-8457/ Vurderer en til på soverom men forstår ikke helt om det lønner seg med fler eller holde seg til en? Synes strømmen ifjor på vinteren var dyr og ønsker å gjøre det best mulig i år, lar man også panelovn stå på hele tiden, lønner det seg med jevn temp? Ønsker helst en vegghengt til, men hva blir billigst? Erfaringer? Hilsen ny i egen leilighet 😆 Anonymkode: babf0...e11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #2 Del Skrevet 12. oktober 2024 . Anonymkode: babf0...e11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belima Skrevet 12. oktober 2024 #3 Del Skrevet 12. oktober 2024 Jeg har en leilighet på ca samme str som deg. Jeg har en frittstående varmeovn som står midt på gulvet i stue/kjøkken avdelingen. Hadde først en panelovn under et vindu, men varmen ble spredd så dårlig i leiligheten så jeg byttet den ut. Jeg liker ikke å ha det for varmt på soverommet, men liker varm seng. Har en liten rimelig vifteovn som jeg setter på en times tid før jeg legger meg, samtidig som varmeteppet blir slått på. Da er det lunk på soverommet og senga er varm nok for meg. Tar vekk varmeppet før jeg legger meg selvfølgelig. Det gjør jeg når kulda virkelig kommer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå