AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #1 Skrevet 12. oktober 2024 Møttes online, sa bare pang. Et nydelig forhold har vi, vært sammen i 6 mnd nå. Jeg har to barn, en på 17 og en på 12. Han har et barn på 10. Jeg har mine to alene (enke), han har delt omsorg. Det sier seg selv at han ikke kan flytte. Jeg for min del kan heller ikke flytte grunnet den minste som har litt spesielle behov og trenger trygghet. Å bytte skole og få alt på plass et annet sted ser jeg på som nesten umulig. Så til nå har vi vært sammen i ferier, helger, fridager. Det har gått helt fint og vi er gode på å prioritere hverandre. Men på sikt vil vi jo bruke mer tid sammen. Vi ser ikke helt hvordan løse dette. Finnes det et klokt hode der ute som ser lenger enn oss? Noen forslag? Anonymkode: f0fc1...7fc 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #2 Skrevet 12. oktober 2024 Hvor langt de det mellom dere egentlig? Men er det mulig for en av dere å flytte på sikt da? Om et par år f.eks? Hvis ikke, ser jeg ikke helt poenget. Jeg har en kjæreste som bor 2,3 timer unna meg. På sikt ser jeg for meg å flytte dit, om forholdet utvikler seg slik det gjør nå. Han har barn, jeg har ikke barn. Om det var slik, at flytting var uaktuelt for meg, hadde jeg nok ikke investert mer tid på han. Barnet hans er så liten enda, så han kan ikke flytte hit før om hvertfall 7 år. Anonymkode: 95391...3ac 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #3 Skrevet 12. oktober 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Møttes online, sa bare pang. Et nydelig forhold har vi, vært sammen i 6 mnd nå. Jeg har to barn, en på 17 og en på 12. Han har et barn på 10. Jeg har mine to alene (enke), han har delt omsorg. Det sier seg selv at han ikke kan flytte. Jeg for min del kan heller ikke flytte grunnet den minste som har litt spesielle behov og trenger trygghet. Å bytte skole og få alt på plass et annet sted ser jeg på som nesten umulig. Så til nå har vi vært sammen i ferier, helger, fridager. Det har gått helt fint og vi er gode på å prioritere hverandre. Men på sikt vil vi jo bruke mer tid sammen. Vi ser ikke helt hvordan løse dette. Finnes det et klokt hode der ute som ser lenger enn oss? Noen forslag? Anonymkode: f0fc1...7fc Så fint å høre ❤️ Og på sikt kan dere bruke all den tid dere vil med hverandre- om 6-7 år. Når barna er store og på vei ut. Frem til da, får dere nyte helger og ferier sammen. Og sette barna først. Dine barn har opplevd å miste far, og antas å ha en ekstra sårbarhet av dette. Så ikke vurder å dra de opp fra det vante for å følge ditt hjerte. Dersom dette er mannen i ditt liv, så er han det om 6 år også. Barna først- så mamma/pappas lykke. Anonymkode: dacb2...8bd 4 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #4 Skrevet 12. oktober 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Men på sikt vil vi jo bruke mer tid sammen. Vi ser ikke helt hvordan løse dette. På sikt kan dere jo flytte sammen. Anonymkode: 8bfb0...1bc 2
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #5 Skrevet 12. oktober 2024 Det letteste er nok om dere flytter dit når din eldste er flytta ut etter vgd, og den minste ferdig på ungdomsskole. Og starte tidlig med å planlegge alt rundt vgd for den minste, ikke minst det formelle siden det blir et nytt fylke. Eventuelt vente til alle ungene er flytta ut. Anonymkode: 05bdd...b0a 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #6 Skrevet 13. oktober 2024 Dere har vært sammen så kort at det virker prematurt å skulle finne en løsning på det nå. Dere kan flytte sammen når barne flytter ut eller når de yngste går på videregående. Har kjæresten din mulighet til hjemmekontor? Han kunne kanskje fått avtale om hjemmekontor 2-3 dager i tilknytning til helgene han har barnefri og kan da bo hos deg. Anonymkode: c91be...0b0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå