Hannabanna Skrevet 12. oktober 2024 #21 Del Skrevet 12. oktober 2024 (endret) AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du synes det er mer stabilt med et ekteskap hvor man ikke kan snakke sammen og unne hverandre oppmerksomhet og være trygge på hverandre og ikke føle seg truet av litt flørt? Haha okei 😊😊 Kos deg med det du TS 🫶🏻 Ikke hør på disse bitre, sjalu kvinnene. Anonymkode: f05d6...d87 Igjen. TS skriver at hun IKKE snakker med mannen sin om dette. Jeg har heller ikke skrevet noe i nærheten av hva du påstår. Du har kanskje nå forstått at du tok feil av HI, men du kverulere videre og rakker ned på andre kvinner. Jeg er ikke bitter og sjalu, så jeg har ikke det behovet for å snakke ned andre heldigvis. Det må være kjipt, håper det bedrer seg for deg. Endret 12. oktober 2024 av Hannabanna 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 12. oktober 2024 #22 Del Skrevet 12. oktober 2024 Hvis du drar ut og møter denne mannen TS, tenk deg hvordan du ville følt det om DIN mann gjorde dette MOT deg? 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #23 Del Skrevet 12. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Herregud så dramatiske alle et 😂 Burde ikke gå ut i det heletatt 😂 Gå ut du og, nyt oppmerksomheten. Overfør den gode følelsen til forholdet med mannen din 🥰 Det er mye god boost i å få positiv oppmerksomhet! Anonymkode: f05d6...d87 Du skjønner virkelig ingenting 😅 Anonymkode: aa2ff...f72 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 12. oktober 2024 #24 Del Skrevet 12. oktober 2024 Du er ikke lykkelig gift, da hadde du ikke tenkt så ofte på han andre. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #25 Del Skrevet 12. oktober 2024 Lidhun skrev (4 timer siden): Håper ikke det er for mange mennesker med dine holdninger rundt forbi..😏🤦♀️ Og slikt kommer ofte for dagen uansett. 80% av utroskap oppdages aldri. Og livet er mer komplekst enn det. Det gjelder bare å være smart med hvem man velger å ha det gøy med. Anonymkode: 82981...5b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #26 Del Skrevet 12. oktober 2024 YOLO! Anonymkode: fe481...c0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardenus Skrevet 12. oktober 2024 #27 Del Skrevet 12. oktober 2024 La oss snu dette rundt: Mannen din drar på byen og møter ei venninne som han får hjertebank av å prate med, han har nesten kyssa henne, men lot være pga han er jo opptatt, men gleder seg til å se henne igjen. DETTE ER VEL IKKE OK? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 12. oktober 2024 #28 Del Skrevet 12. oktober 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Hei. Gift på 5. året og vi har to skjønne barn sammen. Alt er egentlig fryd og gammen. Vi deler alle oppgaver i huset likt. Like slitne. Vi tuller og tøyser og er flinke til å både ha tid sammen og gi hverandre rom. men. Jeg fantaserer sååååå innmari om en annen mann jeg har en ting for. Jeg møtte han på en fest for mange år siden. Vi pratet som om vi hadde kjent hverandre hele livet. Rett før vi skulle dra videre ut på byn, holder han meg igjen i stua og vi kysser NESTEN. Sånn «how i met your mother» gnisten FØR kysset. Det var så vilt. Vi ville det begge men vi ville ikke pga jeg var jo i er forhold. de to siste årene har jeg møtt han ute to ganger. Jeg får sommerfugler i magen og bare smelter helt. Vi snakker alltid men det skjer ingenting. Vi tuller om at jeg skal hjelpe han å finne noen. Men vi sitter bare å prater sammen til byn stenger. jeg vet jo at jeg ville aldri risikert eksteskapet og livet mitt for denne mannen. Han er på en heeeeelt annen plass i livet enn jeg er. Og ingen barn heller, Gud forby å skulle ha flere av de hehe.. men nå må jeg altså bare ventilere. Jeg og venninna mi skal ut i morgen og jeg har klart å finne ut at han skal også dit. Hva gjør jeg nå liksom?? Burde jeg la vær å reise? Eller bare dra, og enda en runde prat og hjertebank? jeg kjenner der kribler i magen av tanken nå liksom. skulle ønske jeg ikke overhørte at han skal dit også, da kunne jeg blitt overrasket. Føler det er litt ansvar her at jeg tenker over om jeg burde dra. Kanskje ikke drikke så mye i det minste.. jeg har forøvrig ingen kontakt med han what so ever ellers. Kun disse random møtene totalt 3 ganger på 3 år. Virker ikke som han er interessert mtp ingen annen form for kontakt heller. Men at han «bruker» opp hele kvelden på å prate med meg liksom. Merkelig. noen tanker? Manneperspektiv? Anonymkode: 0e798...bb7 Enten lar du være å dra ut når du vet han er der, eller så skiller du deg. Prate med ham? Nei, du skal holde deg langt unna, med mindre du er en sviker. Ingen vil ha en sviker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannabanna Skrevet 12. oktober 2024 #29 Del Skrevet 12. oktober 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): 80% av utroskap oppdages aldri. Og livet er mer komplekst enn det. Det gjelder bare å være smart med hvem man velger å ha det gøy med. Anonymkode: 82981...5b2 Nei, i hovedsak er det du selv som går glipp av ett godt forhold til din partner. Du klarer rett å slett ikke å føle på en kjærlighet så stor at man ikke ønsker eller vil såre den man elsker. Synes litt synd på dere med disse holdningene, da det er ett aspekt av livet og kjærligheten dere aldri kommer til å føle eller forstå. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #30 Del Skrevet 12. oktober 2024 Hannabanna skrev (15 minutter siden): Nei, i hovedsak er det du selv som går glipp av ett godt forhold til din partner. Du klarer rett å slett ikke å føle på en kjærlighet så stor at man ikke ønsker eller vil såre den man elsker. Synes litt synd på dere med disse holdningene, da det er ett aspekt av livet og kjærligheten dere aldri kommer til å føle eller forstå. Tror ikke slike mennesker noen gang har opplevd kjærlighet. Hverken å elske eller blitt elsket Anonymkode: aa2ff...f72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann3030 Skrevet 12. oktober 2024 #31 Del Skrevet 12. oktober 2024 Hva med å prate med mannen om å ha et åpent ekteskap? Det er obviously starten på slutten for de fleste, men virker som det er den beste løsningen. Slik jeg leser det er det bare spørsmål om tid før du er utro igjen. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #32 Del Skrevet 12. oktober 2024 Hannabanna skrev (2 timer siden): Nei, i hovedsak er det du selv som går glipp av ett godt forhold til din partner. Du klarer rett å slett ikke å føle på en kjærlighet så stor at man ikke ønsker eller vil såre den man elsker. Synes litt synd på dere med disse holdningene, da det er ett aspekt av livet og kjærligheten dere aldri kommer til å føle eller forstå. Dette er utbredt misforståelse blant majoriteten av folket. Man kan være i full stand til å elske partneren sin og likevel være utro eller ha en affære. Mennesker er komplekse skapninger og livet er ikke så svart hvitt som man skal ha det til og har blitt hjernevasket til å tro. Anonymkode: 82981...5b2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #33 Del Skrevet 12. oktober 2024 Ikke gå ned den veien, der du risikerer å forelske deg i en annen mann. For når du gjør det blir samlivet med ektemannen din traust og kjedelig. Tenk på noe annet enn denne fyren. Om det allerede er for sent så er det vel helt normalt, og ikke din feil. Kanskje er han faktisk ditt livs kjærlighet. Anonymkode: e2d98...96b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #34 Del Skrevet 13. oktober 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): 80% av utroskap oppdages aldri. Og livet er mer komplekst enn det. Det gjelder bare å være smart med hvem man velger å ha det gøy med. Anonymkode: 82981...5b2 Tyv tror at hver mann stjeler. Anonymkode: 08915...522 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #35 Del Skrevet 13. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 12.10.2024 den 2.10): Hei. Gift på 5. året og vi har to skjønne barn sammen. Alt er egentlig fryd og gammen. Vi deler alle oppgaver i huset likt. Like slitne. Vi tuller og tøyser og er flinke til å både ha tid sammen og gi hverandre rom. men. Jeg fantaserer sååååå innmari om en annen mann jeg har en ting for. Jeg møtte han på en fest for mange år siden. Vi pratet som om vi hadde kjent hverandre hele livet. Rett før vi skulle dra videre ut på byn, holder han meg igjen i stua og vi kysser NESTEN. Sånn «how i met your mother» gnisten FØR kysset. Det var så vilt. Vi ville det begge men vi ville ikke pga jeg var jo i er forhold. de to siste årene har jeg møtt han ute to ganger. Jeg får sommerfugler i magen og bare smelter helt. Vi snakker alltid men det skjer ingenting. Vi tuller om at jeg skal hjelpe han å finne noen. Men vi sitter bare å prater sammen til byn stenger. jeg vet jo at jeg ville aldri risikert eksteskapet og livet mitt for denne mannen. Han er på en heeeeelt annen plass i livet enn jeg er. Og ingen barn heller, Gud forby å skulle ha flere av de hehe.. men nå må jeg altså bare ventilere. Jeg og venninna mi skal ut i morgen og jeg har klart å finne ut at han skal også dit. Hva gjør jeg nå liksom?? Burde jeg la vær å reise? Eller bare dra, og enda en runde prat og hjertebank? jeg kjenner der kribler i magen av tanken nå liksom. skulle ønske jeg ikke overhørte at han skal dit også, da kunne jeg blitt overrasket. Føler det er litt ansvar her at jeg tenker over om jeg burde dra. Kanskje ikke drikke så mye i det minste.. jeg har forøvrig ingen kontakt med han what so ever ellers. Kun disse random møtene totalt 3 ganger på 3 år. Virker ikke som han er interessert mtp ingen annen form for kontakt heller. Men at han «bruker» opp hele kvelden på å prate med meg liksom. Merkelig. noen tanker? Manneperspektiv? Anonymkode: 0e798...bb7 Du er ekstremt umoden. Måten du skriver på, alt tullet du sier og hele holdningen. Mannen din fortjener noe laaangt bedre enn deg 👍 Anonymkode: d4e9f...cfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 13. oktober 2024 #36 Del Skrevet 13. oktober 2024 (endret) AnonymBruker skrev (På 12.10.2024 den 2.10): Hei. Gift på 5. året og vi har to skjønne barn sammen. Alt er egentlig fryd og gammen. Vi deler alle oppgaver i huset likt. Like slitne. Vi tuller og tøyser og er flinke til å både ha tid sammen og gi hverandre rom. men. Jeg fantaserer sååååå innmari om en annen mann jeg har en ting for. Jeg møtte han på en fest for mange år siden. Vi pratet som om vi hadde kjent hverandre hele livet. Rett før vi skulle dra videre ut på byn, holder han meg igjen i stua og vi kysser NESTEN. Sånn «how i met your mother» gnisten FØR kysset. Det var så vilt. Vi ville det begge men vi ville ikke pga jeg var jo i er forhold. de to siste årene har jeg møtt han ute to ganger. Jeg får sommerfugler i magen og bare smelter helt. Vi snakker alltid men det skjer ingenting. Vi tuller om at jeg skal hjelpe han å finne noen. Men vi sitter bare å prater sammen til byn stenger. jeg vet jo at jeg ville aldri risikert eksteskapet og livet mitt for denne mannen. Han er på en heeeeelt annen plass i livet enn jeg er. Og ingen barn heller, Gud forby å skulle ha flere av de hehe.. men nå må jeg altså bare ventilere. Jeg og venninna mi skal ut i morgen og jeg har klart å finne ut at han skal også dit. Hva gjør jeg nå liksom?? Burde jeg la vær å reise? Eller bare dra, og enda en runde prat og hjertebank? jeg kjenner der kribler i magen av tanken nå liksom. skulle ønske jeg ikke overhørte at han skal dit også, da kunne jeg blitt overrasket. Føler det er litt ansvar her at jeg tenker over om jeg burde dra. Kanskje ikke drikke så mye i det minste.. jeg har forøvrig ingen kontakt med han what so ever ellers. Kun disse random møtene totalt 3 ganger på 3 år. Virker ikke som han er interessert mtp ingen annen form for kontakt heller. Men at han «bruker» opp hele kvelden på å prate med meg liksom. Merkelig. noen tanker? Manneperspektiv? Anonymkode: 0e798...bb7 Hvordan var turen ute på byen? Ligger du i sengen med denne mannen akkurat nå? Svar når du våkner og er edru igjen 👍 Endret 13. oktober 2024 av askjiir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannabanna Skrevet 13. oktober 2024 #37 Del Skrevet 13. oktober 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Dette er utbredt misforståelse blant majoriteten av folket. Man kan være i full stand til å elske partneren sin og likevel være utro eller ha en affære. Mennesker er komplekse skapninger og livet er ikke så svart hvitt som man skal ha det til og har blitt hjernevasket til å tro. Anonymkode: 82981...5b2 Nei, man elsker ikke partneren på den måten at man også ofrer og har fokus og selvkontroll nokk til å ikke ville ødelegge samlivet eller familien. Det er ikke alltid like lett, å så klart vil mange bli betatt av andre men velger å holde seg unna og holde de løftene man har gitt hverandre. Jeg hadde ikke gamla mannen min og forholdet til ungene mine på å få meg noen ligg. Hvorfor er dette hjernevasking? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #38 Del Skrevet 13. oktober 2024 Hannabanna skrev (4 timer siden): Nei, man elsker ikke partneren på den måten at man også ofrer og har fokus og selvkontroll nokk til å ikke ville ødelegge samlivet eller familien. Det er ikke alltid like lett, å så klart vil mange bli betatt av andre men velger å holde seg unna og holde de løftene man har gitt hverandre. Jeg hadde ikke gamla mannen min og forholdet til ungene mine på å få meg noen ligg. Hvorfor er dette hjernevasking? Folk glemmer at mennesker har sine feil og mangler, og å forvente at alle skal kunne passe perfekt inn i et mal og ha 100% selvkontroll hele livet er fullstendig feil. Selv om man ikke har selvkontroll som en helgen hele tiden, så har det null sammenheng med hvor mye man elsker partneren sin. Mennesker er mer kompliserte enn som så. Anonymkode: 82981...5b2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #39 Del Skrevet 13. oktober 2024 askjiir skrev (9 timer siden): Hvordan var turen ute på byen? Ligger du i sengen med denne mannen akkurat nå? Svar når du våkner og er edru igjen 👍 Var ute. Hilste på han, han fortalte at han har begynt å date ei. Det var egentlig bare veldig koselig å høre. Han så veldig lykkelig ut. Vi pratet ikke noe mer om hverken eller. Og i dag kjenner jeg en tilfredshet med å legge det hele bak meg. Leste ikke svarene her inne før jeg dro ut i går, men jeg er jo helt enig. Det kunne fort sklidd ut i en forferdelig runddans med svik og bedrag. Anonymkode: 0e798...bb7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #40 Del Skrevet 13. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 12.10.2024 den 2.10): Hei. Gift på 5. året og vi har to skjønne barn sammen. Alt er egentlig fryd og gammen. Vi deler alle oppgaver i huset likt. Like slitne. Vi tuller og tøyser og er flinke til å både ha tid sammen og gi hverandre rom. men. Jeg fantaserer sååååå innmari om en annen mann jeg har en ting for. Jeg møtte han på en fest for mange år siden. Vi pratet som om vi hadde kjent hverandre hele livet. Rett før vi skulle dra videre ut på byn, holder han meg igjen i stua og vi kysser NESTEN. Sånn «how i met your mother» gnisten FØR kysset. Det var så vilt. Vi ville det begge men vi ville ikke pga jeg var jo i er forhold. de to siste årene har jeg møtt han ute to ganger. Jeg får sommerfugler i magen og bare smelter helt. Vi snakker alltid men det skjer ingenting. Vi tuller om at jeg skal hjelpe han å finne noen. Men vi sitter bare å prater sammen til byn stenger. jeg vet jo at jeg ville aldri risikert eksteskapet og livet mitt for denne mannen. Han er på en heeeeelt annen plass i livet enn jeg er. Og ingen barn heller, Gud forby å skulle ha flere av de hehe.. men nå må jeg altså bare ventilere. Jeg og venninna mi skal ut i morgen og jeg har klart å finne ut at han skal også dit. Hva gjør jeg nå liksom?? Burde jeg la vær å reise? Eller bare dra, og enda en runde prat og hjertebank? jeg kjenner der kribler i magen av tanken nå liksom. skulle ønske jeg ikke overhørte at han skal dit også, da kunne jeg blitt overrasket. Føler det er litt ansvar her at jeg tenker over om jeg burde dra. Kanskje ikke drikke så mye i det minste.. jeg har forøvrig ingen kontakt med han what so ever ellers. Kun disse random møtene totalt 3 ganger på 3 år. Virker ikke som han er interessert mtp ingen annen form for kontakt heller. Men at han «bruker» opp hele kvelden på å prate med meg liksom. Merkelig. noen tanker? Manneperspektiv? Anonymkode: 0e798...bb7 Manneperspektiv? Kutt ut ALL kontakt. Om du ikke klarer å la være ett menneske i et lokale fullt av andre, også nære venner, bør du bli hjemme til du kan møte verden. Får grøsninger 🤢 Anonymkode: e510d...503 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå