AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #1 Del Skrevet 12. oktober 2024 Hei. Gift på 5. året og vi har to skjønne barn sammen. Alt er egentlig fryd og gammen. Vi deler alle oppgaver i huset likt. Like slitne. Vi tuller og tøyser og er flinke til å både ha tid sammen og gi hverandre rom. men. Jeg fantaserer sååååå innmari om en annen mann jeg har en ting for. Jeg møtte han på en fest for mange år siden. Vi pratet som om vi hadde kjent hverandre hele livet. Rett før vi skulle dra videre ut på byn, holder han meg igjen i stua og vi kysser NESTEN. Sånn «how i met your mother» gnisten FØR kysset. Det var så vilt. Vi ville det begge men vi ville ikke pga jeg var jo i er forhold. de to siste årene har jeg møtt han ute to ganger. Jeg får sommerfugler i magen og bare smelter helt. Vi snakker alltid men det skjer ingenting. Vi tuller om at jeg skal hjelpe han å finne noen. Men vi sitter bare å prater sammen til byn stenger. jeg vet jo at jeg ville aldri risikert eksteskapet og livet mitt for denne mannen. Han er på en heeeeelt annen plass i livet enn jeg er. Og ingen barn heller, Gud forby å skulle ha flere av de hehe.. men nå må jeg altså bare ventilere. Jeg og venninna mi skal ut i morgen og jeg har klart å finne ut at han skal også dit. Hva gjør jeg nå liksom?? Burde jeg la vær å reise? Eller bare dra, og enda en runde prat og hjertebank? jeg kjenner der kribler i magen av tanken nå liksom. skulle ønske jeg ikke overhørte at han skal dit også, da kunne jeg blitt overrasket. Føler det er litt ansvar her at jeg tenker over om jeg burde dra. Kanskje ikke drikke så mye i det minste.. jeg har forøvrig ingen kontakt med han what so ever ellers. Kun disse random møtene totalt 3 ganger på 3 år. Virker ikke som han er interessert mtp ingen annen form for kontakt heller. Men at han «bruker» opp hele kvelden på å prate med meg liksom. Merkelig. noen tanker? Manneperspektiv? Anonymkode: 0e798...bb7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #2 Del Skrevet 12. oktober 2024 Hva med å faktisk bare skille deg? Du er jo allerede emosjonelt utro, vil tro din mann fortjener bedre. Anonymkode: cce0b...021 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #3 Del Skrevet 12. oktober 2024 Har det likt 😭 Anonymkode: 88fb4...1ba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enni Skrevet 12. oktober 2024 #4 Del Skrevet 12. oktober 2024 Ikke ta kontakt med mannen når du møter på han. Jævlig dritt, ovenfor barna og mannen din, å vedlikeholde en slik fantasi. Enten så gir du en lang faen i den fyren , eller så går du ut av ekteskapet. 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #5 Del Skrevet 12. oktober 2024 Ligg unna fyren. Og se på ekteskapet ditt; du trenger ikke bare harmoni og trygghet men også spenning. Hvordan skal dere få det spennende sammen? Anonymkode: 08915...522 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lidhun Skrevet 12. oktober 2024 #6 Del Skrevet 12. oktober 2024 Hold deg unna den mannen! Jobb for ekteskapet. Når dere har det så fint som dere har det, er det helt tullete å kaste alt det på sjøen for en flørt. Dere bør gå et annet sted på lørdag, men helst burde du ikke gå ut da i det hele tatt. Og treffer du han tilfeldig en gang, må du si at du ikke kan ha kontakt med han i det hele tatt. Hva ville venninna di sagt om du ble sittende og snakke med en fyr hele kvelden? Jeg hadde i alle fall stusset veldig, funnet det utrolig ubehagelig, og blitt satt i en skvis å vite om noe slikt. For slik du beskriver det, vil det være tydelig at du er betatt.. 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #7 Del Skrevet 12. oktober 2024 Herregud så dramatiske alle et 😂 Burde ikke gå ut i det heletatt 😂 Gå ut du og, nyt oppmerksomheten. Overfør den gode følelsen til forholdet med mannen din 🥰 Det er mye god boost i å få positiv oppmerksomhet! Anonymkode: f05d6...d87 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lidhun Skrevet 12. oktober 2024 #8 Del Skrevet 12. oktober 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Herregud så dramatiske alle et 😂 Burde ikke gå ut i det heletatt 😂 Gå ut du og, nyt oppmerksomheten. Overfør den gode følelsen til forholdet med mannen din 🥰 Det er mye god boost i å få positiv oppmerksomhet! Anonymkode: f05d6...d87 Så du hadde syntes det var helt fint om kona di satt og flørtet med en annen mann en hel kveld på byen? En mann hun går og tenker på i smug og har gjort i tre år? Snakk om lite respekt ovenfor mannen sin. 2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannabanna Skrevet 12. oktober 2024 #9 Del Skrevet 12. oktober 2024 (endret) AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Herregud så dramatiske alle et 😂 Burde ikke gå ut i det heletatt 😂 Gå ut du og, nyt oppmerksomheten. Overfør den gode følelsen til forholdet med mannen din 🥰 Det er mye god boost i å få positiv oppmerksomhet! Anonymkode: f05d6...d87 Nei, det er ikke dramatisk å råde noen til å ikke sette seg i en situasjon som kan resultere i ett ødelagt ekteskap og en ødelagt familie. Det står ingenting i innlegget om at TS øverfører dette på mannen og det er ikke bare positiv oppmerksomhet. Ikke når man ender opp med å nesten kysse. Jeg synes ikke du burde dra å ut og møte han TS. Jeg har ei vennine som var i lignene situasjon og som dreit seg ut. Nå angrer hun som bare det, men mannen klarte ikke å tilgi og gikk videre. Nå sitter hun deprimert og det er hun som ikke klarer å gå videre, men bare tenker på hva hun hadde og har tapt og det er bare hennes feil. Endret 12. oktober 2024 av Hannabanna 2 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #10 Del Skrevet 12. oktober 2024 Kanskje droppe å gå ut i kveld, TS? ❤️ Anonymkode: 3b100...94a 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petterm Skrevet 12. oktober 2024 #11 Del Skrevet 12. oktober 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): jeg vet jo at jeg ville aldri risikert eksteskapet og livet mitt for denne mannen. Han er på en heeeeelt annen plass i livet enn jeg er. Og ingen barn heller, Gud forby å skulle ha flere av de hehe.. Han synes sikkert det er fint å få oppmerksomhet fra en ung vakker kvinne! På samme måte som du tydeligvis synes det er stas å få hans oppmerksomhet. Da må du slutte å mate "sommerfuglene" i maven. Jeg skjønner at det er fristende å fortsette å prate med han! Du vet hva du har, og du sier du ikke ønsker å forlate mannen din. Da bør du kutte han ut. Dra gjerne ut i kveld, men begrens alkoholen. Hvis du stoler på veninnen din kan du jo be om hjelp sånn at du ikke tilbringer kvelden med han. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #12 Del Skrevet 12. oktober 2024 Mannen din trenger jo ikke å vite noe? 😉 det man ikke vet har man ikke vondt av Anonymkode: 82981...5b2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #13 Del Skrevet 12. oktober 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Mannen din trenger jo ikke å vite noe? 😉 det man ikke vet har man ikke vondt av Anonymkode: 82981...5b2 Det man vet selv har man vondt av. Om man ikke har dårlig samvittighet ovenfor partneren og bare er en elendig ektefelle, så er risikoen for å bli oppdaget der og man vet at det kommer til å gå utover barna. Om man ikke generelt bare er ett møkkamenneske. Anonymkode: 2a0bb...db3 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lidhun Skrevet 12. oktober 2024 #14 Del Skrevet 12. oktober 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Mannen din trenger jo ikke å vite noe? 😉 det man ikke vet har man ikke vondt av Anonymkode: 82981...5b2 Håper ikke det er for mange mennesker med dine holdninger rundt forbi..😏🤦♀️ Og slikt kommer ofte for dagen uansett. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #15 Del Skrevet 12. oktober 2024 Lidhun skrev (36 minutter siden): Så du hadde syntes det var helt fint om kona di satt og flørtet med en annen mann en hel kveld på byen? En mann hun går og tenker på i smug og har gjort i tre år? Snakk om lite respekt ovenfor mannen sin. Null problem, jeg unner mannen min å bli sjekket opp og vi forteller hverandre om det når vi opplever det 😊🫶🏻 Håper han nyter oppmerksomheten og boozten, han kommer hjem til meg og elsker meg uansett så jeg føler meg selvfølgelig ikke truet av litt oppmerksomhet som han gir og får av andre en kveld på byen 😂 Dere er bra naive som tror at man skal gå hele livet uten å oppleve dette 😂 Usikre, smålige kvinnfolk. Anonymkode: f05d6...d87 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannabanna Skrevet 12. oktober 2024 #16 Del Skrevet 12. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Null problem, jeg unner mannen min å bli sjekket opp og vi forteller hverandre om det når vi opplever det 😊🫶🏻 Håper han nyter oppmerksomheten og boozten, han kommer hjem til meg og elsker meg uansett så jeg føler meg selvfølgelig ikke truet av litt oppmerksomhet som han gir og får av andre en kveld på byen 😂 Dere er bra naive som tror at man skal gå hele livet uten å oppleve dette 😂 Usikre, smålige kvinnfolk. Anonymkode: f05d6...d87 Du snakker om en helt annen situasjon enn TS. Du skriver jo selv at dere forteller hverandre det og det er en boozt. Enten kan du ikke lese eller så trenger noe du å få ett kick ut av, som å rakke ned på andre som ønsker ett stabilt ekteskap. Det sier nokk om ditt.. 2 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #17 Del Skrevet 12. oktober 2024 Det viktigste her er ikke om det er ok å flørte litt på byen eller ikke men at du selv tydelig oppfatter det som tilnærmet utroskap. Er tydelig at mannen din ikke vet noe om dette og at han ikke har tilsvarende frihet til å flørte såpass med andre. Eller ville du likt det om han hade ei dame i sitt liv med tilsvarende kontakt som du har med denne mannen? At han lagde tråder på kg eller Manneforum ol og sa at han følte: Jeg fantaserer heftig om ei anna dame jeg har en ting for. Jeg møtte henne på en fest for mange år siden. Vi pratet som om vi hadde kjent hverandre hele livet. Rett før vi skulle dra videre ut på byn, holder hun meg igjen i stua og vi kysser NESTEN. Jeg ble kåt og begeistret. Det var så vilt. Vi ville det begge men jeg var jo i er forhold så vi holdt igjen. Jeg har møtt henne årlig de to siste årene, vi sees på byen. Jeg får sommerfugler i magen og blir så kåt som jeg aldri er på kona mi. Vi snakker alltid, det skjer ingenting. Vi tuller om at jeg skal hjelpe henne å finne kjæreste. Men vi sitter bare å prater sammen til byn stenger. jeg vet jo at jeg ville aldri risikert ekteskapet og livet mitt for denne dama. Hun er ikke klar for å stifte familie og har ingen barn heller. Gud forby å skulle ha flere av dem hehe... Anonymkode: 08915...522 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #18 Del Skrevet 12. oktober 2024 Jeg er mann over 50 og gift i 25 år. Det er ei flott dame som jeg møter jevnlig i ulike sammenhenger. Har noen felles treffpunkter. Liker henne veldig godt, og tenker at hun kunne jeg godt tenke meg å ha. Men det må vente, for jeg har alt for mye å tape på å ødelegge ekteskapet mitt. Det er ikke verd det. Kanskje, om jeg er uheldig å miste min kone, at hun kan være en å kontakte. I mellomtiden holder jeg meg på trygg avstand. Til TS vil jeg gi det rådet, at dette må du ikke begi deg ut på. Det er greit å leke med fantasien, og det er greit å snakke med han, men vær forsiktig slik at du ikke gjør noe dumt som roter til hele livet ditt. Er du utro med denne karen, kan du risikere at ekteskapet ryker. Og det er ikke sikkert at det blir noe mer med crushet ditt heller, og da står du der på bar bakke uten noen ting annet enn en ødelagt familie og totalt kaos. Anonymkode: d60ab...4ec 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #19 Del Skrevet 12. oktober 2024 Hannabanna skrev (13 minutter siden): Du snakker om en helt annen situasjon enn TS. Du skriver jo selv at dere forteller hverandre det og det er en boozt. Enten kan du ikke lese eller så trenger noe du å få ett kick ut av, som å rakke ned på andre som ønsker ett stabilt ekteskap. Det sier nokk om ditt.. Du synes det er mer stabilt med et ekteskap hvor man ikke kan snakke sammen og unne hverandre oppmerksomhet og være trygge på hverandre og ikke føle seg truet av litt flørt? Haha okei 😊😊 Kos deg med det du TS 🫶🏻 Ikke hør på disse bitre, sjalu kvinnene. Anonymkode: f05d6...d87 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lidhun Skrevet 12. oktober 2024 #20 Del Skrevet 12. oktober 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Null problem, jeg unner mannen min å bli sjekket opp og vi forteller hverandre om det når vi opplever det 😊🫶🏻 Håper han nyter oppmerksomheten og boozten, han kommer hjem til meg og elsker meg uansett så jeg føler meg selvfølgelig ikke truet av litt oppmerksomhet som han gir og får av andre en kveld på byen 😂 Dere er bra naive som tror at man skal gå hele livet uten å oppleve dette 😂 Usikre, smålige kvinnfolk. Anonymkode: f05d6...d87 Du er klar over at situasjonen her er en helt annen situasjon enn det du beskriver i ditt forhold? Her er det snakk om å skjule for mannen. Det har ingenting med å være hverken usikker eller smålig, det har med respekt. Forventer ikke at mannen skulle gått gjennom livet uten å få oppmerksomhet, men jeg forventer at han ikke mater fantasier og i tillegg treffer henne og flørter og står i, og så holder det skjult. To helt forskjellige ting det.. Og bare så det er presisert, så er jeg i din verden såpass smålig at jeg forventer at min mann ikke hadde flørtet med andre jeg. (Og så kan det nok tenkes vi legger forskjellig i hva det er å flørte, for meg er flørting noe du gjør med ønske om at ting skal utvikle seg/få sommerfugler i magen osv.) Skal jeg være i et forhold med noen, forventer jeg at de er så trofaste at de ikke legger seg etter andre for spenning og selvtillitsboozt. Tenker det er helt innafor å forvente såpass. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå