Gå til innhold

RJ på snap

Øyeblikk

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvem denne damen er? Fulgte henne en stund, hun har 2 barn og hadde en samboer. Brått var hun i et lesbisk forhold og man ser ikke noe særlig samvær med barna mer. Hun har lagt alt dette ut på egen snap altså. Bare fikk så vondt av henne.. Håper at hun har det bra❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har fulgt en stund jeg også.. virker som barna har havnet i fosterhjem ( frivillig?) 

Ser ut som om hun drikker hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

silje1989 skrev (1 minutt siden):

Har fulgt en stund jeg også.. virker som barna har havnet i fosterhjem ( frivillig?) 

Ser ut som om hun drikker hver dag.

Ja var det med den drikkinga jeg også la merke til. Hver dag er en fest? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er trist. I begynnelsen når jeg fulgte henne levde hun et vanlig familieliv, nå lever hun som en alkoholiker. Tror de begge havnet på kjøret igjen og mistet omsorgen. Men vet ingenting.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeppjeppjeppjepp skrev (11 timer siden):

Det er trist. I begynnelsen når jeg fulgte henne levde hun et vanlig familieliv, nå lever hun som en alkoholiker. Tror de begge havnet på kjøret igjen og mistet omsorgen. Men vet ingenting.

Ja virkelig trist.. Er drikking og skåling hver dag der nå. Får egentlig bare vondt av henne❤️ Den omgangskretsen hun er i nå virker direkte skadelig.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fulgt litt med på henne tidligere, og hun har klart seg bra så lenge. Dessverre var det forventet at det ikke skulle gå så bra med den historikken og historien hun har💔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

aurinko skrev (2 minutter siden):

Har fulgt litt med på henne tidligere, og hun har klart seg bra så lenge. Dessverre var det forventet at det ikke skulle gå så bra med den historikken og historien hun har💔

Er det henne som er fra Alvdal?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aurinko skrev (10 timer siden):

Ja ikke så rart kanskje. Hadde bare litt troa når det virket som de hadde et greit liv. Så ble veldig lei meg når det begynte å gå nedover ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

aurinko skrev (11 timer siden):

Hvilken historie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...