AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #1 Skrevet 11. oktober 2024 Carlo chenille gardin midtgrønn - Kid Jeg vurderer å kjøpe disse til en god del vinduer i stuen, er det noen her som har de. I grønt? Tenker å henge de fra skinne i taket. Anonymkode: 93f3b...a18
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #2 Skrevet 13. oktober 2024 Brukte de til jul ifjor, dog en mørkere grønntone men veldig fin gardin. Muligens de får henge året rundt når jeg bytter sofa. Anonymkode: f65c3...c99
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #3 Skrevet 13. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Brukte de til jul ifjor, dog en mørkere grønntone men veldig fin gardin. Muligens de får henge året rundt når jeg bytter sofa. Anonymkode: f65c3...c99 Rakk de da helt ned til gulvet? Vi har nemlig 2,4 som takhøyde og jeg øsnker å henge gardinene i takskinne. Anonymkode: 93f3b...a18
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #4 Skrevet 13. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Rakk de da helt ned til gulvet? Vi har nemlig 2,4 som takhøyde og jeg øsnker å henge gardinene i takskinne. Anonymkode: 93f3b...a18 240cm er vanlig takhøyde og med gardinlengde på 240cm burde det gå akkurat, eventuelt har den hele 7 cm sømsmån du kan legge ned. Har ikke skinne men stang helt oppe sånn at gardinen går fra gulv til tak. Kjøp en lengde først å prøv hvis du er usikker. Anonymkode: f65c3...c99
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå