Gå til innhold

Katten min tørr ikke å være på rommet mitt lengre

Suverenbruker

Anbefalte innlegg

Hjelp! Jeg har to katter som konstant krangler, den ene katten min er ALLTID på rommet mitt og derfor tørr ikke den andre katten min å være på rommet. Betzi er den som alltid er på rommet og Mille er den som er redd. Jeg har prøvd ALT! Jeg har stengt Betzi ute mens mille er inne, jeg har prøvd å gi godis til begge, men det ender alltid opp med at betzi jager mille ut av rommet. Har dere noen tips?? Jeg savner å ha mille i sengen :’( hun var der alltid når Betzi fikk kull og var borte en stund… nå tørr hun ikke lengre og hun er alltid alene i resten av huset om natten

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

huff, det er så trist når kattene blir sånn mot hverandre :( 

Jeg kan virkelig anbefale deg feliway optimum og feliway friends. Jeg kjøpte optimum for 1 mnd og friends for 3 mnd og jeg lover deg, fra jeg satte den (brukte optimum først) inn i kontakten til at den ene som bare hadde ligget under sengen og den andre som var territorial på alt så var det som å skru av eller på en bryter, jeg merket forskjell omtrent med en gang (det føltes ihvertfall sånn), men det gikk ihvertfall ikke mer enn en halv dag - dag før de tusler rundt hverandre. Så jeg anbefaler det på det sterkeste. Jeg kjøpte det på vetzoo.no.

Lykke til med kattene og håper du forsøker det :katt2:

Anonymkode: 9e329...dd7

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...