AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #1 Del Skrevet 11. oktober 2024 Jeg har en kjæreste som har reisejobb. Vi har vært sammen et par måneder. Jeg opplever mer nå enn før at jeg blir skuffet over at han ikke spør meg om dagen min, skriver litt igjennom dagen på eget initiativ. Jeg forstår at han er på jobb, men det er bare snakk om at han av seg selv viser at han bryr seg litt igjennom dagen. Har tatt det opp flere ganger, og føler meg så needy nå. Det jeg synst er fælt, er at jeg ikke synst han har tatt så lite initiativ før når han har vært på jobb. Jeg er fryktelig lei av denne dynamikken. Hva skal man gjøre? har jo allerede tatt det opp med han flere ganger. Det er ikke snakk om å prate timesvis hver dag, men å faktisk få oppleve at han tenker på meg også:/ føler meg litt ensom i forholdet rett og slett. Hva er normalt i avstandsforhold? Anonymkode: 600c0...719 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #2 Del Skrevet 11. oktober 2024 Du føler deg ikke sett og verdsatt og han gidder ikke å gjøre noe med det. Move on. Anonymkode: 5a9b6...574 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #3 Del Skrevet 12. oktober 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg har en kjæreste som har reisejobb. Vi har vært sammen et par måneder. Jeg opplever mer nå enn før at jeg blir skuffet over at han ikke spør meg om dagen min, skriver litt igjennom dagen på eget initiativ. Jeg forstår at han er på jobb, men det er bare snakk om at han av seg selv viser at han bryr seg litt igjennom dagen. Har tatt det opp flere ganger, og føler meg så needy nå. Det jeg synst er fælt, er at jeg ikke synst han har tatt så lite initiativ før når han har vært på jobb. Jeg er fryktelig lei av denne dynamikken. Hva skal man gjøre? har jo allerede tatt det opp med han flere ganger. Det er ikke snakk om å prate timesvis hver dag, men å faktisk få oppleve at han tenker på meg også:/ føler meg litt ensom i forholdet rett og slett. Hva er normalt i avstandsforhold? Anonymkode: 600c0...719 Uansett forhold er det normalt at man viser hverandre mye oppmerksomhet. Anonymkode: 67205...37c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #4 Del Skrevet 12. oktober 2024 Kan dere ikke snakke sammen på kvelden, når han er ferdig på jobb? Her snakker vi kun sammen i løpet av dagen om det er noe viktig som jeg trenger svar på. Jeg respekterer arbeidstiden hans, og har koselige samtaler på kveldstid, eller når han kjører tilbake på hotellet etter arbeidstid. Har fungert for oss i 15 år 🙂 Selv er jeg heller ikke tilgjengelig i arbeidstiden. Vi er trygge på hverandre og setter pris på egentid i forholdet også. Anonymkode: 97157...074 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #5 Del Skrevet 12. oktober 2024 Etter 5 mnd som kjærester, med 2 timers avstand har vi bare hyppigere og hyppigere kontakt igjennom dagen! Vi tar like mye initiativ og sender hverandre mye hyggelige kjærlighets erklæringer. Utrolig deilig å være akkurat like glad i den kontakte og gjør oss enda mere forelsket og glade i hverandre! Hadde ikke klart å måtte " trygle" om gode ord! Anonymkode: ceea1...050 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå