AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #1 Skrevet 11. oktober 2024 Ny som singel etter skilsmisse, så ny verden dette her (kvinne 40 år). Jeg bare lurer på om dette er vanlig eller hva? Både jeg og flere venninner opplevd at menn som er gift, «prøver seg». Altså tilsynelatende uskyldig kontakt initielt, så spør de om snap, og så en kaffe, så en middag. De har ikke lagt skjul på at de liker meg, gitt mye komplimenter, men ikke hint om sex. Et par av de har også kalt det date. Dette er menn som er perifert bekjente eller kollegaer (et stykke unna), som er gift. Er det vanlig å date andre når man er gift? Kan jo kalle det uskyldig vennskap, men hvorfor har de behov for det nå som jeg er singel? Alenetid. Jeg var jo naiv i starten og trodde det var vennskap, men det aner meg at disse vil noe mer.. Hjelp! Jeg er ikke interessert i disse (verken før og i alle fall ikke ønske om en partner som dater andre). Anonymkode: a6d90...c2b 1 2
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #2 Skrevet 11. oktober 2024 Jepp, men "mine" har gått rett på sex. Har blant annet to gifte kompiser. Bare de to siste ukene har han ene vært så klåfingra at jeg må slutte å treffe ham, og han andre tilbød meg penger for å ligge med ham 🤦♀️ Anonymkode: f6a76...49f 2
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #3 Skrevet 11. oktober 2024 Men har dere kontakt med dem? Jeg mener, om en gift mann ber om snap, så er det vel allerede et rødt flagg? Om han ber på kaffe? Nytt rødt flagg? Hvorfor blir dere med hele løypa og gror følelser? Anonymkode: 16ab2...65a 2 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #4 Skrevet 12. oktober 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Men har dere kontakt med dem? Jeg mener, om en gift mann ber om snap, så er det vel allerede et rødt flagg? Om han ber på kaffe? Nytt rødt flagg? Hvorfor blir dere med hele løypa og gror følelser? Anonymkode: 16ab2...65a Uerfaren etter langt ekteskap… Dette er ikke helt fremmede menn, men altså perifert bekjente og kolleger. Så trodd det var vennskap initielt. Forstår nå i etterkant at det ikke er det. Tenkte først det var menn som brydde seg, vært gjennom tøft brudd selv. Anonymkode: a6d90...c2b 2
exictence Skrevet 12. oktober 2024 #5 Skrevet 12. oktober 2024 Vet ikke om det er vanlig. Jeg har ikke opplevd det i helt fall.
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #6 Skrevet 12. oktober 2024 Når skal kvinner lære seg å forstå kroppsspråk? 🤨 Anonymkode: 396b2...3d7 2
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #7 Skrevet 12. oktober 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Er det vanlig å date andre når man er gift? Samme fitta i 20 år..... Grøss og gru. Anonymkode: e20c5...7bd
no shame Skrevet 12. oktober 2024 #8 Skrevet 12. oktober 2024 (endret) AnonymBruker skrev (10 timer siden): Ny som singel etter skilsmisse, så ny verden dette her (kvinne 40 år). Jeg bare lurer på om dette er vanlig eller hva? Både jeg og flere venninner opplevd at menn som er gift, «prøver seg». Altså tilsynelatende uskyldig kontakt initielt, så spør de om snap, og så en kaffe, så en middag. De har ikke lagt skjul på at de liker meg, gitt mye komplimenter, men ikke hint om sex. Et par av de har også kalt det date. Dette er menn som er perifert bekjente eller kollegaer (et stykke unna), som er gift. Er det vanlig å date andre når man er gift? Kan jo kalle det uskyldig vennskap, men hvorfor har de behov for det nå som jeg er singel? Alenetid. Jeg var jo naiv i starten og trodde det var vennskap, men det aner meg at disse vil noe mer.. Hjelp! Jeg er ikke interessert i disse (verken før og i alle fall ikke ønske om en partner som dater andre). Anonymkode: a6d90...c2b Det er helt vanlig. Jeg er ikkemonogam, men et absolutt krav er at partnere er single eller i åpne relasjoner. Har mistet tellinga på hvor mange gifte som tar kontakt og vil ha et sidesprang. 👎🤢 Ps. Jeg godtar aldri slike tilnærminger. Når noen inviterer på noe som KAN være uskyldig, sier jeg at jeg ser frem til å møte kona deres. Da finner du umiddelbart ut av om de er på søken etter noe som er innafor eller ei. Vær obs på at en del er rutinert, og da sier at kona kommer før hun så blir "syk" i siste liten. Endret 12. oktober 2024 av no shame 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #9 Skrevet 12. oktober 2024 Yes, ikke uvanlig. Da jeg ble skilt for fem år siden, var det et par som tok kontakt. Han ene skrev jeg rett ut til at jeg ikke var interessert i å være noens sidekick. Han andre var det litt tricky med, han er far til ene kompisen til sønnen min. Så vi «må» ha en ok relasjon. Da han lufta interessen rundt et glass vin en kveld, lot jeg som at jeg ikke skjønte hensikten og skrev bare at jeg var redd folk ville oppfatte det feil og takket for tilbudet. Nå er jeg veldig påpasselig på hvem jeg er «hyggelig» med av gifte menn. Sjukt at det skal være sånn. Anonymkode: 0149f...7ec 2 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #10 Skrevet 12. oktober 2024 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Yes, ikke uvanlig. Da jeg ble skilt for fem år siden, var det et par som tok kontakt. Han ene skrev jeg rett ut til at jeg ikke var interessert i å være noens sidekick. Han andre var det litt tricky med, han er far til ene kompisen til sønnen min. Så vi «må» ha en ok relasjon. Da han lufta interessen rundt et glass vin en kveld, lot jeg som at jeg ikke skjønte hensikten og skrev bare at jeg var redd folk ville oppfatte det feil og takket for tilbudet. Nå er jeg veldig påpasselig på hvem jeg er «hyggelig» med av gifte menn. Sjukt at det skal være sånn. Anonymkode: 0149f...7ec Ja, da jeg ble singel trodde jeg gifte menn var "trygge". Så naiv var jeg 😅 Anonymkode: f6a76...49f 3 1
Blått Skrevet 12. oktober 2024 #11 Skrevet 12. oktober 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Ny som singel etter skilsmisse, så ny verden dette her (kvinne 40 år). Jeg bare lurer på om dette er vanlig eller hva? Både jeg og flere venninner opplevd at menn som er gift, «prøver seg». Altså tilsynelatende uskyldig kontakt initielt, så spør de om snap, og så en kaffe, så en middag. De har ikke lagt skjul på at de liker meg, gitt mye komplimenter, men ikke hint om sex. Et par av de har også kalt det date. Dette er menn som er perifert bekjente eller kollegaer (et stykke unna), som er gift. Er det vanlig å date andre når man er gift? Kan jo kalle det uskyldig vennskap, men hvorfor har de behov for det nå som jeg er singel? Alenetid. Jeg var jo naiv i starten og trodde det var vennskap, men det aner meg at disse vil noe mer.. Hjelp! Jeg er ikke interessert i disse (verken før og i alle fall ikke ønske om en partner som dater andre). Anonymkode: a6d90...c2b Ja, det er veldig vanlig at gifte menn legger an på single damer. Jeg syns det er veldig vanskelig å være hyggelig mot gifte menn, da jeg har opplevd mange ganger at det oppfattes feil. 2 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #12 Skrevet 12. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja, da jeg ble singel trodde jeg gifte menn var "trygge". Så naiv var jeg 😅 Anonymkode: f6a76...49f Jeg og 🙈 ts Anonymkode: a6d90...c2b 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #13 Skrevet 12. oktober 2024 Blått skrev (2 timer siden): Ja, det er veldig vanlig at gifte menn legger an på single damer. Jeg syns det er veldig vanskelig å være hyggelig mot gifte menn, da jeg har opplevd mange ganger at det oppfattes feil. Ille at det er sånn, men fint å se man ikke er alebe 🙈 Anonymkode: a6d90...c2b 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #14 Skrevet 12. oktober 2024 Det har skjedd noen ganger her. Jeg pleier å la de går over streken uten at jeg selv skriver annet en uskyldig og naiv uten å si stopp. Så fyrer jeg alt av gårde til kona eller samboeren. De stakkars kvinnene trenger å få vite hvilke drittsekker de er sammen med. Anonymkode: 17890...4da 3 3
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #15 Skrevet 12. oktober 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det har skjedd noen ganger her. Jeg pleier å la de går over streken uten at jeg selv skriver annet en uskyldig og naiv uten å si stopp. Så fyrer jeg alt av gårde til kona eller samboeren. De stakkars kvinnene trenger å få vite hvilke drittsekker de er sammen med. Anonymkode: 17890...4da Takk for tips 🙏 Anonymkode: a6d90...c2b 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #16 Skrevet 12. oktober 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Når skal kvinner lære seg å forstå kroppsspråk? 🤨 Anonymkode: 396b2...3d7 Når skal menn? Anonymkode: 17890...4da 2
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #17 Skrevet 12. oktober 2024 Blått skrev (3 timer siden): Ja, det er veldig vanlig at gifte menn legger an på single damer Det skjer faktisk andre veien og, spesielt i aldersgruppen 45+ og mannen gjerne 10-15 år yngre. Anonymkode: 0be5e...8b7 2 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #18 Skrevet 12. oktober 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Samme fitta i 20 år..... Grøss og gru. Anonymkode: e20c5...7bd Heldigvis tvinger ingen deg til å utsette ei stakkars kvinne. Anonymkode: 16ab2...65a 1
Andro Skrevet 12. oktober 2024 #19 Skrevet 12. oktober 2024 Dette er veldig vanlig. De fleste, vil jeg påstå, som tar kontakt litt sånn ut av det blå er samboende eller gifte menn, Når de tar kontakt etter at du har blitt singel, men dere ikke hadde sosial omgang før, så gir det seg selv hva de er ute etter. Henvender de seg skriftlig så send det til dama og spør de muntlig så ber du dem om få kona til å slå på tråden for en sammenkomst. 2
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #20 Skrevet 12. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 11.10.2024 den 22.15): men det aner meg at disse vil noe mer Garantert. At de vil noe mer. Anonymkode: b540a...e07 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå