AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #1 Del Skrevet 11. oktober 2024 Kvinne her, og drikker sjelden. Men når jeg gjør det, får jeg litt inntrykk av at jeg tåler mer enn de andre. Jeg har nå feks drukket en flaske vin, og er bare litt brisen. Er det tegn på alkoholproblem, selv om jeg bare drikker noen få ganger i året? Blir litt stressa siden jeg kommer fra en lang linje alkoholikere. Anonymkode: baf55...f05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #2 Del Skrevet 11. oktober 2024 Du har jo ikke alkoholproblem om sjeldent drikker Anonymkode: 9b071...829 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #3 Del Skrevet 11. oktober 2024 Nei, er samme her. Jeg drikker også relativt sjelden. Men jeg er høy, mulig jeg tåler mer fordi jeg er større? 🤷♀️ Anonymkode: 2d82e...ce0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #4 Del Skrevet 11. oktober 2024 Hvor lang tid brukte du på flaska, hva veier du, hvor god forbrenning har du? Dette er noen av faktorene som påvirker hvor påvirket man blir av alkohol. Anonymkode: 3234d...08a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #5 Del Skrevet 11. oktober 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvor lang tid brukte du på flaska, hva veier du, hvor god forbrenning har du? Dette er noen av faktorene som påvirker hvor påvirket man blir av alkohol. Anonymkode: 3234d...08a 2 timer, 75 kg og 175 høy. Ts Anonymkode: baf55...f05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #6 Del Skrevet 11. oktober 2024 Er vel ikke vanlig å bli noe mer enn brisen av kun en flaske over så lang tid. Anonymkode: 2af38...1d9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #7 Del Skrevet 11. oktober 2024 Hva slags vin var det da? Hvor mange %? Kjøper du en litt søt hvitvin kan de komme ned i bare 8%. En flaske er 75 cl. Så en sånn flaske er bare 3 halvlitere øl ca? Det blir man jo bare brisen av med mindre man drikker fort eller tåler lite. Kommer også an på hvor fort du drakk og hvor stor du er. Og formen din, jeg kan bli nærmest full av 4 øl en dag men ikke merke det en gang en annen dag. Anonymkode: 97089...f15 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #8 Del Skrevet 11. oktober 2024 Jeg blir heller ikke full på 1 flaske, er kvinne og drikker ikke så ofte. 2 er derimot ofte for mye. 1,5 er perfekt. Anonymkode: dabc2...ef0 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #9 Del Skrevet 11. oktober 2024 Jeg blir såvidt brisen etter en flaske med vin…. Kommer jo an på vekt, hvor opplagt en er i forhold til søvn og stress, om man har spist mat osv. Anonymkode: ea15c...7de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #10 Del Skrevet 11. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg blir heller ikke full på 1 flaske, er kvinne og drikker ikke så ofte. 2 er derimot ofte for mye. 1,5 er perfekt. Anonymkode: dabc2...ef0 Enig! Er normalvektig+ Anonymkode: ea15c...7de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #11 Del Skrevet 11. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva slags vin var det da? Hvor mange %? Kjøper du en litt søt hvitvin kan de komme ned i bare 8%. En flaske er 75 cl. Så en sånn flaske er bare 3 halvlitere øl ca? Det blir man jo bare brisen av med mindre man drikker fort eller tåler lite. Kommer også an på hvor fort du drakk og hvor stor du er. Og formen din, jeg kan bli nærmest full av 4 øl en dag men ikke merke det en gang en annen dag. Anonymkode: 97089...f15 Enig! Anonymkode: ea15c...7de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #12 Del Skrevet 11. oktober 2024 Da jeg gikk på vgs ble jeg skikkelig full av en flaske vin. Men jeg er lita og spiste absolutt ingenting den dagen jeg skulle drikke. Venninnen min er ca.samme størrelse som meg og drakk sjeldnere enn meg. Hun ble småbrisen av en flaske. Anonymkode: 94a0c...6e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #13 Del Skrevet 11. oktober 2024 160 cm her og vekta har på det meste vært 94 kg. Drikker jeg ei flaske vin er jeg skikkelig på en snurr🥴 Kan bli ganske så brisen av et glass på tom mage.. Folk er forskjellige 🤭 Anonymkode: b7767...439 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #14 Del Skrevet 11. oktober 2024 Kommer jo helt an på hva du veier, høyde, forbrenning, hvor stor flaska er, hvor mange prosent den er på, hvor lang tid du drakk den på, tom mage eller ikke osv. Ibtillegg ; Du vil jo kjenne en flaske på 8% vesentlig mindre enn en på 12%. Anonymkode: 98a66...afe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #15 Del Skrevet 11. oktober 2024 Jeg blir brisen av to glass vin. Jeg er tung også, over 100. At du har alkoholisme i familien betyr ikke at du er i faresonen akkurat nå, bare pass på at du ikke begynner å drikke mange ganger i uka. Og ikke drikk for å «slappe av» eller «glemme». Anonymkode: bea96...5ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå