Gå til innhold

Hva syns dere om Sport outlet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Anononyma skrev (3 minutter siden):

Folk og 2-åringer er forskjellige. Min sier «au, vondt!» med en gang hvis han får på sko han ikke synes er behagelige på beina. Tviler på at han får senskader av noen timer her og der et par måneder av livet i disse skoene :) 

Jeg regner med dere har kontroll på det, jeg bare humret litt av at toåringens mening veide så tungt, ditt barn er nok kvikkere enn mange, de fleste jeg vet om kan fint gå med skoene på feil fot uten å ense det engang. 

Anonymkode: 18af7...9bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg regner med dere har kontroll på det, jeg bare humret litt av at toåringens mening veide så tungt, ditt barn er nok kvikkere enn mange, de fleste jeg vet om kan fint gå med skoene på feil fot uten å ense det engang. 

Anonymkode: 18af7...9bd

Begge mine sa ifra fra tidlig alder når sko eller klær var ubehagelige. Har egentlig opplevd det motsatte av deg - de fleste barn kler av seg det de ikke liker å ha på seg.

Anonymkode: 21fe2...b41

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg sliter ut jobbskoene mine like fort om de koster 199,- eller 1999,- blir det sko fra Sport Outlet. Gidder ikke bruke 2000 kr på sko som må kastes etter maks et år.

Hadde en fleecegenser av merket Vikafjell, men den varte ikke så lenge. Sømmene raknet etter 3-4 vask.

Ellers er Sport Outlet det eneste stedet jeg har funnet lange, ensfargede t-skjorter med v-hals. Har hatt dem i ca 5 år nå, de svarte er litt falmet, men de har tålt både 60-gradersvask og tørketrommel uten at de virker slitt.

Men regntøy har jeg gitt opp. Enten regner det rett igjennom, eller så blir jeg klissvåt av svette/kondens.

Anonymkode: becb8...dd9

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye syntet og plastikk, ikke noe sted jeg handler spesielt mye. Eller i det hele tatt. 

Anonymkode: bb47f...7e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.10.2024 den 21.45):

En drittbutikk, enkelt og greit. 
Gamle paller som lukter høgg, fulle av gammel fukt og mugg som setter seg i tingene de selger. 
Kjenner sportoutlet butikker på lukta lenge før jeg ser dem. 
Har kjøpt noen få ting der, brukt noen timer og endt opp med hud som ser ut som om jeg har blitt alvorlig brannskadet og har måttet ha legehjelp etterpå. 
Folk klager på Temu, men de klærne i bomull og lin er da brukenes, det er ikke klær fra Sport Outlet, og jeg er ikke den eneste, men dette er den eneste butikken sine klær jeg har reagert slik på. 
Aldri mer Sport Outlet. 

Anonymkode: 631f9...cdb

Så da liker du ikke Kari traa , Bjørn borg osv?

Anonymkode: 61d44...a91

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elaine Marley skrev (På 11.10.2024 den 22.03):

Jeg synes treningsklærne fra Endurance kjøpt der er helt ok, så jeg kjøper av og til treningsklær der.

Jeg er veldig fornøyd med en regnkåpe fra Daniel Franck, som jeg kjøpte tidligere i vår. Den har jeg brukt mye.

Vertical synes jeg også har noe bra. Jeg hadde en vinterjakke fra de og den hadde jeg i flere år og den ble MYE brukt 😊

Jeg har også kjøpt innesko til trening og tøfler der.

De har noe bra, men også noe dårlig. Jeg ville ikke ha kjøpt fra merket Helldre for eksempel. Det er en grunn til at det er billig.

Men det er en butikk jeg ofte går i for å se om de har noe bra inne om jeg trenger noe.

Heldre er bra det, mange på jobb som har kjøpt det og alle ee fornøyde 

Anonymkode: 61d44...a91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 11.10.2024 den 22.01):

Ting er alltid litt dårligere laget enn andre plasser der. Passform er rar f.eks, eller at de selger regntøy med knapper istedet for glidelås..

Alle typer sko er dritt på sport outlet. 

Kan se etter basic ting, feks skallbukser eller hansker til ungene men stort sett alltid fri for størrelser..

Handler ikke der mer. Kjøper enten brukt på finn eller på salg på nett.

Anonymkode: 43635...18b

Så dumt skrevet , herregud de har Kari traa, Daniel Franck, hummel, Bjørn borg osv, det er laget på samme måte som i andre butikker de selges 

Anonymkode: 61d44...a91

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.10.2024 den 23.09):

Ja funker sikkert flott for en 2 åring, men lykke til å finne noe bra etter de begynner på skolen 

Anonymkode: 43635...18b

Null problem det

Anonymkode: 61d44...a91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har masse derfra, både hummmel, puma, tiny trolls, heldre, Vikafjell, Kari traa, Bjørn borg , endurance og diverse annet, veldig fornøyd selv om jeg var skeptisk på forhånd. 
 

Anonymkode: 61d44...a91

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tynne jakker og gensere som er ubrukelig om vinteren, men de har fått inn Lars Monsen sine produkter , og de er bedre..ellers har de billige hverdagsbukser og gode liggeunderlag for soveposer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosa Dartle skrev (På 12.10.2024 den 21.54):

Har du erfaring med størrelsen på disse genserne? Har en 8-åring (9 i februar), hun er ikke av de største på sin alder. Lurer på om jeg bør gå for str. 10, eller om den er stor i størrelsen og 8 holder. 

Anonymkode: 0f1e4...7b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå handler jeg bare til meg selv, ikke barn. Men det jeg har kjøpt derfra er av høy kvalitet, kjøpte senest i går en god ullgenser der til halv pris. Jeg går etter kvalitet og ikke merker, så husker ikke hvilket merke. Men alltid vært fornøyd med handel der 

Anonymkode: ca1fc...d9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.10.2024 den 21.39):

Enda et tråd fra meg om kvalitet fra forskjellige merker. Takk for alle som svarte på mitt forrige innlegg om Stormberg. :)

Ser at det har kommet SportOutlet i mange kjøpesenteret nå. Og kjenner flere som kjøper barnetøy der i fra. Hva syns dere om klær fra Sport Outlet? Er det et spesiell merke du er fornøyd/misfornøyd med som de har??

 

Anonymkode: e1ce5...0d8

Har ikke kjøpt barnetøy der, men ei venninne av meg har gjort det mye. De er mye ute i skog og mark og hu har alltid vært fornøyd

Jeg har i mange år kjøpt en hel del turklær der til meg. Klær som jeg har brukt mye på skogsturer, lange turer over flere dager/camping, toppturer osv og har vært veldig fornøyd med alt jeg har kjøpt derfra. Et par av turbuksene har jeg vel hatt i 6-7 år nå og er like fine fortsatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Så dumt skrevet , herregud de har Kari traa, Daniel Franck, hummel, Bjørn borg osv, det er laget på samme måte som i andre butikker de selges 

Anonymkode: 61d44...a91

Helt enig. De selger jo ikke akkurat fake heller. Jeg har bare vært der en gang og pannebåndet jeg kjøpte fra Kari Traa til 100 kr var akkurat som de andre jeg har. Har også en ullgenser fra Snjór som jeg fikk til jul av en venninne som har kjøpt den der, den er både pen, varm og har holdt passformen. Har har ingen erfaring med de ukjente billigmerkene de har, men jeg kjøper uansett ikke ukjente billigmerker. Regntøy med knapper i stedet for glidelås hørtes rart ut, rart om de får solgt det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som andre sier, så er det både og. Hvis man bruker hodet litt når man kjøper (f.eks sjekker at ikke "ullgenseren" er mindre ull enn polyester) så går det fint. 

Anonymkode: 57d57...96d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kun kjøpt billige ullsokker der en gang og to ellers så finner jeg aldri noe. De har ikke det merkene eller utvalget jeg foretrekker.

Anonymkode: 74332...7ea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En av mine favorittbutikker. Beste kjøp var en Goretexjakke fra OR til drøye 900 kroner. Har brukt den i 5-6 år nå og har bare måttet reimpregnere en gang. Etterhvert ble det bukse i samme merke.

Treningstøy fra Endurance fungerer greit og jeg har noen lette turbukser fra Vikafjell som har vært brukt utrolig mye. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt en del der som jeg er fornøyd med, bl.a. et par tursekker, treningstøy og ullundertøy. Sko ville jeg nok handlet andre steder. Sånn ellers ser jeg på materialer, og kjenner på plaggene. 

Anonymkode: 6f2ad...276

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte nettopp et sett i 100%  merinoull. Opprinnelig pris var visst 1499. Jeg betalte 650. God passfasong. Samtidig så kjøpte jeg en joggebukse i fra Hummel til 300 kr. Under prislappen sto det 250 kr. Uansett så virker den å være i ok kvalitet. Joggebuksa i fra Cubus til rundt samme pris ble hullete etter 1,5 år. 

Anonymkode: 30026...96e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...