Gå til innhold

Hva syns dere om Sport outlet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har kjøpt tursko der, men aldri mer! Tynn såle, kjenner hver minste sten når jeg går på grusvei. Kjøpte like etter halvhøye tursko som er ment mer for fjellet, aldri mer. 

Anonymkode: e8966...38d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anononyma skrev (44 minutter siden):

Jøss, enten har jeg hatt veldig flaks, eller så er majoriteten i denne tråden i overkant negative.

Har kun gjort 1 kjøp der og det var overgangssko til 2-åringen nå i høst. De kostet 250 kr i motsetning til den 1000-lappen andre skobutikker skal ha for sko som skal brukes et par måneder.

De er vanntette, varme og gode. Virker som de har grei passform også, han sier ihvertfall selv at de er gode. Vi går mye i skogen og ikke hørt han klage 1 gang.

Den regnjakka jeg kjøpte fra Stormberg for litt siden kan derimot diskuteres, blir klissvåt etter 10 min.

Ja funker sikkert flott for en 2 åring, men lykke til å finne noe bra etter de begynner på skolen 

Anonymkode: 43635...18b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elaine Marley skrev (1 time siden):

Jeg synes treningsklærne fra Endurance kjøpt der er helt ok, så jeg kjøper av og til treningsklær der.

Jeg er veldig fornøyd med en regnkåpe fra Daniel Franck, som jeg kjøpte tidligere i vår. Den har jeg brukt mye.

Vertical synes jeg også har noe bra. Jeg hadde en vinterjakke fra de og den hadde jeg i flere år og den ble MYE brukt 😊

Jeg har også kjøpt innesko til trening og tøfler der.

De har noe bra, men også noe dårlig. Jeg ville ikke ha kjøpt fra merket Helldre for eksempel. Det er en grunn til at det er billig.

Men det er en butikk jeg ofte går i for å se om de har noe bra inne om jeg trenger noe.

Hvorfor ikke Heldre? Mitt beste regntøy er nettopp Heldre, som har vart i 5 + år :)

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både og. 

Kjøpt fleeceklær, sokker, hallsko og ullklær til ungene som har vært i bra kvalitet.

Vintersko og vinterdress til ungene var skuffende. Vinterskoene til ene ble utslitt før det var gått 3 uker - så der gikk vi tilbake til viking. Vinterdressen var lite bevegelsesvennlig/stiv og det festet seg store klumper med snø på bena etter kort tids bruk - hjalp ikke med impregneringsspray heller. 

Anonymkode: 30d55...745

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elendig kvalitet. 

Anonymkode: ec7a1...5c6

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har noen tursko som er ok, Endurance og CWP (eller noe sånt). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har kjøpt regntøy til barnehagebarn, Pytt Pytt, som vi har vært veldig fornøyd med!

cheeroxene til 250 kr, holder til nød en sesong! Så helt ok mtp at de uansett vokser ut av det.

Anonymkode: 00f72...5fb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for latterliggjøring og brukerangrep. 

_popcorn_, adm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt flere ting på sportoutlet,  trenings klær i hovedsak, en bæremeis som er veldig fin,  fleece klær til ungene.  Vært fornøyd med det meste egentlig,  er en tights fra endurance som jeg syntes er altfor tynn, men ellers ok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig misfornøyd med sko derfra, nor fort slitte. 

Klær er helt ok, kjøper gjerne klær som ungene raskt vokser ut av eller som vi voksne ikke sliter ut raskt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte noen lette joggesko som jeg har brukt mye som hverdagssko,veldig fornøyd med de. Utenom det har jeg kjøpt fleece genser og en tynn boblejakke. Fornøyd med begge, kjæresten min har kjøpt 2 ulike jakker men glidelåsen røk fort på begge så han er ikke fornøyd.

Anonymkode: 1eb79...426

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært ganske fornøyd med de, sko sliter jeg enormt raskt fordi jeg går mye så da funker det for min del godt å kjøpe der prisene er lave. Skoa holder ikke hverken lenger eller kortere enn andre steder for min del men prislappen er jo stort sett halvparten så da er det et enkelt valg for meg.

Det eneste jeg har vært misfornøyd med så langt er noe ullundertøy som ble stygt fort, det nuppa og ble hullete etter noen få bruk for både meg og mannen. Ellers kjøper jeg gjerne både utstyr og klær der men jeg sjekker jo selvfølgelig kvalitet og funksjonalitet som jeg også gjør på alt annet jeg kjøper. Holder ikke tinga det de lover så klager jeg. Så langt har jeg kun måtte gjøre det på det nevnte ullundertøyet. 

Anonymkode: ad08e...a28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Myyye ræl, noe gull. Har kjøpt både puma, Umbro og hummel klær til barna. Men holder meg unna ukjente merker

Anonymkode: 85060...e0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For det meste fornøyd med det vi har kjøpt der, men joggesko/tursko til barn har hatt kort levetid. Støvler, klær o.l. Er helt fint å kjøpe her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har to trenings jakker fra Heldre. Fine, vasket hundre ganger og er like fine farge og fasong!

Anonymkode: 66f2d...20b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anononyma skrev (23 timer siden):

Jøss, enten har jeg hatt veldig flaks, eller så er majoriteten i denne tråden i overkant negative.

Har kun gjort 1 kjøp der og det var overgangssko til 2-åringen nå i høst. De kostet 250 kr i motsetning til den 1000-lappen andre skobutikker skal ha for sko som skal brukes et par måneder.

De er vanntette, varme og gode. Virker som de har grei passform også, han sier ihvertfall selv at de er gode. Vi går mye i skogen og ikke hørt han klage 1 gang.

Den regnjakka jeg kjøpte fra Stormberg for litt siden kan derimot diskuteres, blir klissvåt etter 10 min.

To åringen sier skoene er gode? Min toåring___og tolvåring___ og 16 åring krøller tærne og sier "de passer disse, jeg kan bruke dem litt til" (litt forskjellig grunner til hvorfor de ønsker å bruke skoene litt til, men jeg kan ikke stole på dem 100%). Legger ikke mye oppi hva en toåring syntes om passform.. men viktig å måle sålen mot foten og at det et god støtte. To åringer har sykt mange steg i løpet av dagen sin, de må ha gode sko for å hindre senskader. 

Anonymkode: 18af7...9bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg og ungene har tursko fra CWP som alle er fornøyd med og 11åringen elsker jakka si fra Vikafjell, jeg og mannen har turbukser fra Vikafjell som vi er fornøyd med.

Anonymkode: 9874a...66a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

To åringen sier skoene er gode? Min toåring___og tolvåring___ og 16 åring krøller tærne og sier "de passer disse, jeg kan bruke dem litt til" (litt forskjellig grunner til hvorfor de ønsker å bruke skoene litt til, men jeg kan ikke stole på dem 100%). Legger ikke mye oppi hva en toåring syntes om passform.. men viktig å måle sålen mot foten og at det et god støtte. To åringer har sykt mange steg i løpet av dagen sin, de må ha gode sko for å hindre senskader. 

Anonymkode: 18af7...9bd

Folk og 2-åringer er forskjellige. Min sier «au, vondt!» med en gang hvis han får på sko han ikke synes er behagelige på beina. Tviler på at han får senskader av noen timer her og der et par måneder av livet i disse skoene :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde noen lave tursko fra dei som minner om Salomon, de var som å gå med en plastpose på beina (kjente alt og ekstremt klamme). Utenom det har butikken funka helt fint

Anonymkode: 9dda7...aa0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elaine Marley skrev (23 timer siden):

Jeg synes treningsklærne fra Endurance kjøpt der er helt ok, så jeg kjøper av og til treningsklær der.

Jeg er veldig fornøyd med en regnkåpe fra Daniel Franck, som jeg kjøpte tidligere i vår. Den har jeg brukt mye.

Vertical synes jeg også har noe bra. Jeg hadde en vinterjakke fra de og den hadde jeg i flere år og den ble MYE brukt 😊

Jeg har også kjøpt innesko til trening og tøfler der.

De har noe bra, men også noe dårlig. Jeg ville ikke ha kjøpt fra merket Helldre for eksempel. Det er en grunn til at det er billig.

Men det er en butikk jeg ofte går i for å se om de har noe bra inne om jeg trenger noe.

Endurance har jeg kjøpt hos Sport 1 også, så det kan umulig være såå dårlig som noen sier her 😄

Jeg har hatt en fritidsbukse til sønnen min fra Heldre. Den har vært like bra som de vi har fra Jotunheim og Bergans, eller min fra Fjällräven. Så det er faktisk et merke jeg har veldig god erfaring med.

Tror det er disse:

https://sportoutlet.no/klaer/fritid-&-bomull/product/68242?c=15887
Jeg er nok litt for merkebevisst og sær, men vi arvet en bukse fra Heldre som vi var så fornøyde med. Så da søkte jeg opp og fant ut at noe het Sport Outlet. 😄

Vikafjell ullgenser for mellomlag, 100 % ull:

https://sportoutlet.no/product/65416?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_term=&utm_campaign=21308762562&gad_source=1&gclid=CjwKCAjwvKi4BhABEiwAH2gcw8S9K3zW3YrpDvr8bN72TXuWGIzq_8EFGWrIhY6dakxRWB84qhsRkRoCCPkQAvD_BwE
/

Så fornøyd med å finne noe som ikke er masse polyester og mikroplast. Bare vask de litt forsiktig siden de ikke har syntetisk i seg som hjelper med å holde passformen. Synes Nøstebarn og Lannulva har så dyr 100 % ull, så var veldig overrasket over å finne på Sport Outlet.

Lannulva, dobbelte prisen:

https://www.lanullva.no/collections/ullgenser-barn/products/hustadvika-2-ullgenser-half-zip-junior-atlanterhavsbla

Men ja, man må lete litt og se på beskrivelsen av hva plaggene inneholder og gjerne ta en titt på sømmene også.

Skulle gjerne bare kjøpt norsk og øko osv. altså. Vi har god råd, men innkjøp av barneklær som de vokser ut av så utrolig kjapt gjør at det er verdt å spare litt etter min mening.

 

Endret av Rosa Dartle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...