Snurrevippen Skrevet 9. november #121 Del Skrevet 9. november Nevian skrev (3 minutter siden): Tenkte det samme. Eventuelt Margaret Berger. Carina har konsert i kveld. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gresshoppa Skrevet 9. november #122 Del Skrevet 9. november Snurrevippen skrev (Akkurat nå): Carina har konsert i kveld. Og de to neste ukene😅 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 9. november #123 Del Skrevet 9. november Sicktrip skrev (1 minutt siden): Henger litt etter (pauser på anagram) men er fisken Heidi Ruud Ellingsen kanskje ? Jeg er med på den! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 9. november #124 Del Skrevet 9. november Viki6 skrev (7 minutter siden): Gladfisken, Lisa Tønne? Absolutt ikke. Tone Damli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rebecca30 Skrevet 9. november #125 Del Skrevet 9. november Den fisken der er klink Carina Dahl 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blunkefjes Skrevet 9. november #126 Del Skrevet 9. november Gresshoppa skrev (2 minutter siden): Carina Dahl? Faren spilte i TNT=dynamitt? Det er ikke Carina. Stemmen er 100% Tone. Dynamitt hintet burde utelukke Carina med en gang, fordi det er et for tydelig hint i 1.episode 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JohanneK Skrevet 9. november #127 Del Skrevet 9. november (endret) For enkelt?? Dynamitt = bandet TNT = Morten Diesel Dahl sin datter, Carina Dahl = Gladfisken ? Endret 9. november av JohanneK 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gresshoppa Skrevet 9. november #128 Del Skrevet 9. november Ane Norum Kvistad? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 9. november Forfatter #129 Del Skrevet 9. november Rebecca30 skrev (2 minutter siden): Den fisken der er klink Carina Dahl Hun har konsert i Gjøvik i kveld. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. november #130 Del Skrevet 9. november (endret) Jeg er altfor komplisert nå men eksen til Staysman, Tina Svestad, datet Taio Cruz som står bak «Dynamite». Men hun er jo ikke kjent.. Endret 9. november av Frøkenfryden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gresshoppa Skrevet 9. november #131 Del Skrevet 9. november Ung gutt hvertfall😅 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammams Skrevet 9. november #132 Del Skrevet 9. november Else Kåss Furuseth = matmonsteret? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonyym97 Skrevet 9. november #133 Del Skrevet 9. november Else! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sykepleier89 Skrevet 9. november #134 Del Skrevet 9. november mammams skrev (Akkurat nå): Else Kåss Furuseth = matmonsteret? Jeg tenkte også tanken. Men tror kanskje litt mer på en yngre gutt 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjärterdam Skrevet 9. november #135 Del Skrevet 9. november Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Jeg er altfor komplisert nå men eksen til Staysman, Tina Svestad, datet Taip Cruz som står bak «Dynamite». Men hun er jo ikke kjent.. Hun driver og flytter i helgen og har vært veldig aktiv på snap på vei fra Bergen i går, men kanskje det kan manipuleres? 🙃 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 9. november #136 Del Skrevet 9. november Er matmonsteret Live Nelvik? 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 9. november #137 Del Skrevet 9. november NordicViking skrev (1 minutt siden): Hun har konsert i Gjøvik i kveld. Synes det hørtes ut som Heidi Ruud Ellingsen, jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missmcbeal Skrevet 9. november #138 Del Skrevet 9. november Kan Matmonsteret være Martine Lunde eller kanskje Agnete? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. november #139 Del Skrevet 9. november hjärterdam skrev (Akkurat nå): Hun driver og flytter i helgen og har vært veldig aktiv på snap på vei fra Bergen i går, men kanskje det kan manipuleres? 🙃 Åå. Skjønner. Tror ikke det er henne. Ingen vet vel hvem hun er. Hjernen min spinner😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oktnxbye Skrevet 9. november #140 Del Skrevet 9. november Tenkte også på Else, men klarer hun å kamuflere talefeilen i så stor grad? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå