FruR Skrevet i går, 10:04 #1081 Del Skrevet i går, 10:04 Sukkerogkanel skrev (8 minutter siden): Ikke mening å sitere dettw- men får d ikke bort. Er en generell kommentar jeg kommer med nå skulle ønske moskus var Fredrik solvang eller Henrik asheim Ja jeg er overbevist om Danby i Moskusen etter i går. Har Fredrik Skavland blitt foreslått som Steinen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sukkerogkanel Skrevet i går, 10:08 #1082 Del Skrevet i går, 10:08 FruR skrev (3 minutter siden): Ja jeg er overbevist om Danby i Moskusen etter i går. Har Fredrik Skavland blitt foreslått som Steinen? Hva gjør deg overbevist om danby? hvorfor skulle skavlan være steinen?😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruR Skrevet i går, 10:14 #1083 Del Skrevet i går, 10:14 (endret) Sukkerogkanel skrev (6 minutter siden): Hva gjør deg overbevist om danby? hvorfor skulle skavlan være steinen?😁 Danby fordi han hadde stor blyant i går også fikk han blyanter kastet mot seg også. Hinter både til at han er redaktør og debattant men også at han får en del kritikk. Valge av låt i går på moskusen var og lgbt hyllesten born this way og danby er gay. Det er også noe med moskusen som hinter til asiatisk opphav. Det er i tillegg en selvtillit og en maskulinitet der dom jeg synes minner om Danby choi. Skavland løfter andre frem og lar andre skinne. Og han har bodd i utlandet. Begge hint fra Steinen. Men ikke like overbevist her som med moskusen og choi. Endret i går, 10:15 av FruR 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sukkerogkanel Skrevet i går, 10:19 #1084 Del Skrevet i går, 10:19 FruR skrev (5 minutter siden): Danby fordi han hadde stor blyant i går også fikk han blyanter kastet mot seg også. Hinter både til at han er redaktør og debattant men også at han får en del kritikk. Valge av låt i går på moskusen var og lgbt hyllesten born this way og danby er gay. Det er også noe med moskusen som hinter til asiatisk opphav. Det er i tillegg en selvtillit og en maskulinitet der dom jeg synes minner om Danby choi. Skavland løfter andre frem og lar andre skinne. Og han har bodd i utlandet. Begge hint fra Steinen. Men ikke like overbevist her som med moskusen og choi. Kan ikke hintene og passe Fredrik solvang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruR Skrevet i går, 10:19 #1085 Del Skrevet i går, 10:19 Vampyren snakka om en europeisk sangkonkurranse i går ? Det må være Eurovision? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruR Skrevet i går, 10:22 #1086 Del Skrevet i går, 10:22 (endret) Sukkerogkanel skrev (5 minutter siden): Kan ikke hintene og passe Fredrik solvang? Jo forsovet. Bare føler at Solvang ikke har fått like mye kritikk og ikke vært like kontroversiell som Choi. Moskusen har hinta om det. Pluss moskus hinter til noe bokse greier? Og skøyting? Føler det er mer Choi men kan ta feil. Solvang har også asiatiskopphav, er homofil og samfunnsdebattant så kan være han også. Endret i går, 10:24 av FruR Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viki6 Skrevet i går, 10:22 #1087 Del Skrevet i går, 10:22 FruR skrev (1 minutt siden): Vampyren snakka om en europeisk sangkonkurranse i går ? Det må være Eurovision? Se innlegg over. VOE står for Voice of Europe. Et kallenavn Emilie tok seg da hun blogget. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sukkerogkanel Skrevet i går, 10:32 #1088 Del Skrevet i går, 10:32 FruR skrev (9 minutter siden): Jo forsovet. Bare føler at Solvang ikke har fått like mye kritikk og ikke vært like kontroversiell som Choi. Moskusen har hinta om det. Pluss moskus hinter til noe bokse greier? Og skøyting? Føler det er mer Choi men kan ta feil. Solvang har også asiatiskopphav, er homofil og samfunnsdebattant så kan være han også. Ja sikkert. Bare jeg om ønsker d er en annen enn choi. Men siden hele Norge menee d er han er det nok det🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gagaen Skrevet i går, 11:47 #1089 Del Skrevet i går, 11:47 Moskus ; Alex Rosen eller Aune Sand Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollebolle Skrevet i går, 12:20 #1090 Del Skrevet i går, 12:20 FruR skrev (2 timer siden): Ja jeg er overbevist om Danby i Moskusen etter i går. Har Fredrik Skavland blitt foreslått som Steinen? Sist helg var Danby å holdt foredag i Nord-Norge....tror ikke han er Moskusen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollebolle Skrevet i går, 12:23 #1091 Del Skrevet i går, 12:23 Jeg vet at Maskorama er direktesendt, men at detektivene velger å slå å "gongongen" denne lørdagen, virket utrolig regissert. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet i går, 12:36 #1092 Del Skrevet i går, 12:36 Mollebolle skrev (9 minutter siden): Jeg vet at Maskorama er direktesendt, men at detektivene velger å slå å "gongongen" denne lørdagen, virket utrolig regissert. Det der ble så dumt, de måtte jo slå på den i går, hvis det ble tre igjen er det jo finale… Veldig regissert som du skriver. Også regissert at Tone synger egen sang, sikkert noen som begynner å tvile, men det understreket jo egentlig ennå mer at det ER Tone😅 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sonit Skrevet i går, 12:53 #1093 Del Skrevet i går, 12:53 FruR skrev (2 timer siden): Danby fordi han hadde stor blyant i går også fikk han blyanter kastet mot seg også. Hinter både til at han er redaktør og debattant men også at han får en del kritikk. Valge av låt i går på moskusen var og lgbt hyllesten born this way og danby er gay. Det er også noe med moskusen som hinter til asiatisk opphav. Det er i tillegg en selvtillit og en maskulinitet der dom jeg synes minner om Danby choi. Skavland løfter andre frem og lar andre skinne. Og han har bodd i utlandet. Begge hint fra Steinen. Men ikke like overbevist her som med moskusen og choi. Dette tolker jeg i retning Kim som var dirigent for demenskoret. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heartland Skrevet 22 timer siden #1094 Del Skrevet 22 timer siden Mae skrev (22 timer siden): Selvfølgelig ble gongen brukt. Latterligste de har funnet på i Maskorama. Hadde heller villet hatt en ekstra deltaker… sys64738 skrev (22 timer siden): Så ikke planlagt i det hele tatt! Argh, det ble bare så idiotisk med den gongen! Og det var helt åpenbart planlagt at den skulle brukes nå. Den måtte jo det, episodene løper jo fra de. Den «diskuteringen» til dommerne om de skal bruke den er så regissert, ser ikke LITT ekte ut en gang. HELT latterlig. Burde som nevnt over heller vært en ekstra deltaker. Eventuelt burde de ikke latt noen ryke i første episode. Må være så sykt antiklimaks å tilpasse kostyme, øve inn sanger og forberede seg i et halvt år, og så ryke i episode 1. Det er også vanskelig å gjette på deltakerne etter bare én episode, så hadde egentlig vært greit om ingen røk første gang. At noen som nå «alle» vet hvem er, plutselig skal fredes, er bare irriterende. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrymuffin Skrevet 21 timer siden #1095 Del Skrevet 21 timer siden FruR skrev (9 timer siden): Danby fordi han hadde stor blyant i går også fikk han blyanter kastet mot seg også. Hinter både til at han er redaktør og debattant men også at han får en del kritikk. Valge av låt i går på moskusen var og lgbt hyllesten born this way og danby er gay. Det er også noe med moskusen som hinter til asiatisk opphav. Det er i tillegg en selvtillit og en maskulinitet der dom jeg synes minner om Danby choi. Skavland løfter andre frem og lar andre skinne. Og han har bodd i utlandet. Begge hint fra Steinen. Men ikke like overbevist her som med moskusen og choi. Det sterkeste hintet mot Danby Choi er 1964 og skøyter, da faren hans deltok i OL 1964 i skøyter. Det er vanskelig å tolke dette hintet på andre måter. Litt som 1475 på Tone, som er antallet som så idolfinalen 2005. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 18 timer siden Forfatter #1096 Del Skrevet 18 timer siden Mollebolle skrev (10 timer siden): Sist helg var Danby å holdt foredag i Nord-Norge....tror ikke han er Moskusen. Var han fysisk til stede, eller holdt han foredrag via videolink? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookie123 Skrevet 18 timer siden #1097 Del Skrevet 18 timer siden Viki6 skrev (På 30.11.2024 den 21.31): Tipper at en deltaker trakk seg rett før Maskorama starter. At det var for sent å finne en ny. Så da måtte de finne en løsning, og det ble gongen. Brennsikker! For det er ikke noe gøy/bra for programmet med den gongen. Så sikkert en nødløsning. Akkurat det jeg har tenkt også - at en deltaker trakk seg i siste liten. Er også helt overbevist om at det var planlagt i hvilket program de skulle bruke gongen. Veldig unaturlig de "diskusjonene" de har hatt om gongen. Og denne gjettingen til panelet er bare komisk. De er nok alle temmelig sikre på hvem som befinner seg bak maskene, men jobben deres er å lage litt forvirring - og dermed foreslår de alt mulig rart. 😅 De har nok fått streng beskjed fra NRK om det. Hadde ikke vært så underholdende om de gjettet på de samme hver uke. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 51 minutter siden Forfatter #1098 Del Skrevet 51 minutter siden FruR skrev (På 1.12.2024 den 11.19): Vampyren snakka om en europeisk sangkonkurranse i går ? Det må være Eurovision? Emilie Noreng var aldri med på den årlige Eurovision vi alle kjenner. Men jeg tror jeg har funnet ut hva Vampyren mente. Emilie Noreng har vært med på noe som heter Own Eurovision Song Contest. (Link) The Own Eurovision Song Contest, ofte forkortet til OESC, er en sangkonkurranse på YouTube som først og fremst ble holdt blant medlemslandene i Own European Broadcasting Union siden april 2012. Konkurransen er basert på den eksisterende Eurovision Song Contest som blir holdt blant medlemslandene i European Broadcasting Union (EBU) hvert år, men står helt fritt i forhold til denne. Nereng var med i denne konkurransen i 2013 med sangen 'Don't talk to me'. (Link) (Link) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JohanneK Skrevet 15 minutter siden #1099 Del Skrevet 15 minutter siden Men... Hvis det er Emilie Nereng, hvorfor skulle hun rope til publikum "Kom igjen nu!" 🤔 Emilie er fra Hønefoss og der sier de "nå" og ikke "nu". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå