jukkapalme Skrevet 30. november 2024 #1041 Del Skrevet 30. november 2024 Jeg var sikker på at de kom til å redde Tone, vampyren eller stein neste uke, så ble veldig glad da de reddet moskusen nå 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SeBraHaHa Skrevet 30. november 2024 #1042 Del Skrevet 30. november 2024 Så dere skuffelsen i hele ansiktet til den lille jenta, da det ble slått i gongen som ikke fikk oppleve «av med maska» åååå hjerte mitt🥺 Hun hadde sikkert gledet seg til å få se en kjendis under maska.. 3 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sonit Skrevet 30. november 2024 #1043 Del Skrevet 30. november 2024 Veldig bra de gonget for Moskusen/Danby. Synd om kun flinkisene Tone, Voe og Kim blir igjen til slutt 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sigrid<3 Skrevet 30. november 2024 #1044 Del Skrevet 30. november 2024 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Haha skjønte det ble gong i dag. Ja, det hadde vært rart å bruke den i finalen, og det var jo lagt opp til å være 8 episoder 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 30. november 2024 #1045 Del Skrevet 30. november 2024 Tete 🤩 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 30. november 2024 #1046 Del Skrevet 30. november 2024 Mae skrev (2 minutter siden): Selvfølgelig ble gongen brukt. Latterligste de har funnet på i Maskorama. Hadde heller villet hatt en ekstra deltaker… Enig. Hadde vært mye bedre med en deltaker til. Men glad de brukte gongongen akkurat idag siden jeg ikke ville at moskusen skulle ryke. Men han ryker sikkert neste gang i stedet. Blir nok stein eller Tone som vinner. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsFox Skrevet 30. november 2024 #1047 Del Skrevet 30. november 2024 Åå, bare jeg som synes de gong-gong greiene blir for dumt? Føler jeg har kasta bort en time uten å komme noe videre i programmet. Det å få se hvem som er bak maska er jo høydepunktet! Nei, da får de heller ha med et maskert menneske til om det blir for lite programmer med de deltakerene de har! For et anti-klimaks. 18 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gresshoppa Skrevet 30. november 2024 #1048 Del Skrevet 30. november 2024 Er det sånn at publikum får refundert billettene sine nå?😂 Hadde liksom følt meg snytt, særlig om jeg var 10 år😅 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 30. november 2024 #1049 Del Skrevet 30. november 2024 (endret) Sonit skrev (4 minutter siden): Veldig bra de gonget for Moskusen/Danby. Synd om kun flinkisene Tone, Voe og Kim blir igjen til slutt Helt enig! Blir så kjedelig med kun det "perfekte" og samtidig gir moskusen underholdningsverdi og den verdien overstiger det perfekte. Dansingen er helt rå og låtene er heller ikke å forakte! Endret 30. november 2024 av K_mb 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 30. november 2024 #1050 Del Skrevet 30. november 2024 SeBraHaHa skrev (3 minutter siden): Så dere skuffelsen i hele ansiktet til den lille jenta, da det ble slått i gongen som ikke fikk oppleve «av med maska» åååå hjerte mitt🥺 Hun hadde sikkert gledet seg til å få se en kjendis under maska.. Jeg la ikke merke til det, men ja, kjedelig for de barna som var der akkurat idag. Hadde følt meg litt snytt om jeg var 8-10 år og hadde fått være tilskuer på Maskorama, tror jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elebeger Skrevet 30. november 2024 #1051 Del Skrevet 30. november 2024 Hva om det er Henrik Borg som er Moskusen?? Han har dansemoves, synger bra, har nasal stemme, er forfatter, vært med på 71•nord osv… 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 30. november 2024 #1052 Del Skrevet 30. november 2024 (endret) jukkapalme skrev (7 minutter siden): Jeg la ikke merke til det, men ja, kjedelig for de barna som var der akkurat idag. Hadde følt meg litt snytt om jeg var 8-10 år og hadde fått være tilskuer på Maskorama, tror jeg. Så tenker jeg at barna tross alt var heldige som fikk være med på og å oppleve et live tv-program selv om det ikke ble akkurat som de trodde i dag, men tross alt fikk de se og høre live noe de fleste andre barn ikke får oppleve. Endret 30. november 2024 av K_mb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 30. november 2024 #1053 Del Skrevet 30. november 2024 K_mb skrev (2 minutter siden): Så tenker jeg at barna tross alt var heldige som fikk være med på og å oppleve et live tv-program selv om det ikke ble akkurat som de trodde i dag, men tross alt fikk de se og høre live noe de fleste andre barn ikke får oppleve. Ja, det er sant, de er kjempeheldige. Men er nok noen barn som ble litt skuffet likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viki6 Skrevet 30. november 2024 #1054 Del Skrevet 30. november 2024 MrsFox skrev (12 minutter siden): Åå, bare jeg som synes de gong-gong greiene blir for dumt? Føler jeg har kasta bort en time uten å komme noe videre i programmet. Det å få se hvem som er bak maska er jo høydepunktet! Nei, da får de heller ha med et maskert menneske til om det blir for lite programmer med de deltakerene de har! For et anti-klimaks. Tipper at en deltaker trakk seg rett før Maskorama starter. At det var for sent å finne en ny. Så da måtte de finne en løsning, og det ble gongen. Brennsikker! For det er ikke noe gøy/bra for programmet med den gongen. Så sikkert en nødløsning. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 30. november 2024 #1055 Del Skrevet 30. november 2024 jukkapalme skrev (Akkurat nå): Ja, det er sant, de er kjempeheldige. Men er nok noen barn som ble litt skuffet likevel. Psykologen har fri fra the day job og tenker.. «går greit, livet er uansett fullt av skuffelser, så greit å lære det tidlig»😂🙈 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nymphadora Skrevet 30. november 2024 #1056 Del Skrevet 30. november 2024 jukkapalme skrev (Akkurat nå): Ja, det er sant, de er kjempeheldige. Men er nok noen barn som ble litt skuffet likevel. Jeg ble skuffa som voksen hjemme i stua, skan tenke meg at en del barn i studio ble skuffa ja. Skjønner ikke poenget med redde-funksjon i Maskorama. Hele programmet leder til at vi får en avsløring på slutten. 6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 30. november 2024 #1057 Del Skrevet 30. november 2024 Viki6 skrev (1 minutt siden): Tipper at en deltaker trakk seg rett før Maskorama starter. At det var for sent å finne en ny. Så da måtte de finne en løsning, og det ble gongen. Brennsikker! For det er ikke noe gøy/bra for programmet med den gongen. Så sikkert en nødløsning. Har tenkt det samme. Men de kunne heller hatt et program mindre da og heller vist høydepunkter fra Maskorama som siste episode. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 30. november 2024 #1058 Del Skrevet 30. november 2024 jukkapalme skrev (1 minutt siden): Ja, det er sant, de er kjempeheldige. Men er nok noen barn som ble litt skuffet likevel. Klart det, det skjønner jeg godt. Har selv to småjenter som elsker maskorama, men dessverre rakk jeg ikke å få tak i billetter før det var utsolgt. Jeg tenker foreldre fint kan få barna ned på jorden igjen og at denne redningen hadde kommet før eller siden til skuffelse for barn okke som. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrevippen Skrevet 30. november 2024 #1059 Del Skrevet 30. november 2024 Flere som synes dette virker veldig rigget? Det satt unger i salen med rev-maske på (What does the fox say), og kommentaren fra dommerpanelet virket svært regissert. Så er det selvfølgelig Nereng og Damli som ikke går ut. Professoren var først ut og best på show. Glad ikke jeg kaster bort billetter på showet 🤣 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flowrrpowrr Skrevet 30. november 2024 #1060 Del Skrevet 30. november 2024 Noe så tåpeligt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå