Gå til innhold

Maskorama 2024

NordicViking

Anbefalte innlegg

Frøkenfryden skrev (Akkurat nå):

Samboer: Skal vi trykke pause og rydde bort middag?

Meg; nei!! Må se i sanntid med de på Kvinneguiden😂

Haha samme her! Må lese på KG samtidig så ingen pauser her 🤣

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fame skrev (3 minutter siden):

Jeg skulle ønske den som vant var den som færrest gjettet riktig på. Meningen er jo at de skal forsøke å lure folk. Den beste til dette burde vinne. Uansett sangstemme, kostyme eller show

Ikke sikkert folk flest hadde giddet å se på da... Det er begrenset hvor underholdende det er å se noen  som ikke kan synge, synge. Og så vet man gjerne ikke hvem det er etter de er avslørt heller, altså. 

Sånn som det året Christian Ringnes var med. Hadde jo ikke vært noe gøy å se han helt til finalen. 😂😴

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er ikke det viktigste her hvorvidt Tete klarer å pulle of sexy caramel Adam Sandler-looken? Jeg stemmer ja.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Derpderp skrev (Akkurat nå):

Men er ikke det viktigste her hvorvidt Tete klarer å pulle of sexy caramel Adam Sandler-looken? Jeg stemmer ja.

😂👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

K_mb skrev (3 minutter siden):

Haha samme her! Må lese på KG samtidig så ingen pauser her 🤣

Sant! Kjempeviktig🥳👍

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle i panelet vet jo hvem det er som skjuler seg maskene, men for å gjøre det spennende så gjetter de feil ;) 

Fasit er som flere har nevnt: Voe, Danby, Kim og Tone.

Endret av Sonit
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Derpderp skrev (3 minutter siden):

😍

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sonit skrev (2 minutter siden):

Alle i panelet vet jo hvem det er som skjuler seg maskene, men for å gjøre det spennende så gjetter de feil ;) 

Fasit er som flere har nevnt: Voe, Danby, Kim og Tone.

Tja, synes de ror seg noe langt ut av og til, men samtidig tror jeg også de vil ha rett i sin gjetting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

K_mb skrev (2 minutter siden):

Tja, synes de ror seg noe langt ut av og til, men samtidig tror jeg også de vil ha rett i sin gjetting.

De er der for å underholde og forvirre. Hadde jo ikke vært underholding om de visste. Jeg har gjettet alle riktig alle år, med enkle google-grep og pop-kulturelle referanser. Og de i panelet har også det i monn. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linny1111 skrev (1 minutt siden):

Er ikke Danby tidligere danser? Mener å ha sett et intervju der det ble nevnt at han var/er sykt god.

https://www.seher.no/kjendis/roper-ukjent-karriere/81397351

Takk for info, det var ikke jeg klar over. Moskusen er en svært god danser og da kan jo det være Danby...Dog er ikke Danby et glansbilde, men det motsatte og det er kanskje poenget.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
oss-to skrev (Akkurat nå):

Plutselig trur eg 2 stk er Ulrikke😅

Hun spiller julekonserter hver helg nå, så nei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Winterbird skrev (På 29.11.2024 den 10.09):

Jeg sier det igjen jeg: Moskusen er ikke Danby Choi. I morgen tipper jeg den tilgjorte stemmen slår litt sprekker, det blir gøy 🍿 

Det er så mange gøye hint; hytte, radio, det røde merket på steinen, bowling, fargen rød og hvit, turn, balanse, fisker, krone, film, ishockey, politiker, gull mm.. «Når du tror du kjenner meg, går jeg hen og gjør noe annet» 

Kommer det hint om boxing 🥊 er det i hvert fall spikret for min del 

Er lett å høre at det er han.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...