missmcbeal Skrevet 9. november 2024 #81 Del Skrevet 9. november 2024 Moskusen kan ikke synge, men har moves 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løkbolle Skrevet 9. november 2024 #82 Del Skrevet 9. november 2024 missmcbeal skrev (1 minutt siden): Snakker Durek norsk? Jeg tenkte på Durek når jeg hørte stemmen og så sangen, men håper for guds skyld det ikke er Durek.... Men jeg lurer på de prøver å lure oss til å tro at det er Durek, også er det noen andre. Hvordan skal det gå da? Visumet hans er vel utgått nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. november 2024 #83 Del Skrevet 9. november 2024 missmcbeal skrev (Akkurat nå): Moskusen kan ikke synge, men har moves Enig! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. november 2024 #84 Del Skrevet 9. november 2024 Orker ikke at Durek er med😧 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heartland Skrevet 9. november 2024 #85 Del Skrevet 9. november 2024 Moskusen - IKKE den stemmen jeg forventet etter å ha sett introfilmen 😂🙉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missmcbeal Skrevet 9. november 2024 #86 Del Skrevet 9. november 2024 Løkbolle skrev (1 minutt siden): Hvordan skal det gå da? Visumet hans er vel utgått nå? Har ikke peiling, men jeg håper du har rett, for jeg orker ikke han, og jeg orker heller ikke at Moskusen er Gaute Grøtta Grav 😅 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TiiBii Skrevet 9. november 2024 #87 Del Skrevet 9. november 2024 Jeg tror Moskusen er Adam Schjølberg👏🏼 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 9. november 2024 #88 Del Skrevet 9. november 2024 Tviler på at Durek er med. Han er for selvhøytidelig til å være med på noe sånt. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammams Skrevet 9. november 2024 #89 Del Skrevet 9. november 2024 Rødt merke på stein, kan det bety langrenns-/ vintersportsutøver? Rampete - Petter Northug? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gresshoppa Skrevet 9. november 2024 #90 Del Skrevet 9. november 2024 Thor Hushovd, oksen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 9. november 2024 #91 Del Skrevet 9. november 2024 (endret) Ser mange har hintet om Åge Steen Nielsen når det gjelder Moskusen og GP låten ble jo spilt i introen, men det hørtes jo ikke sånn ut når han sang. Endret 9. november 2024 av Jobbermedbarn 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. november 2024 #92 Del Skrevet 9. november 2024 jukkapalme skrev (Akkurat nå): Tviler på at Durek er med. Han er for selvhøytidelig til å være med på noe sånt. Ja, han ville hatt så stort kostyme at han ikke kom gjennom dørene 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missmcbeal Skrevet 9. november 2024 #93 Del Skrevet 9. november 2024 mammams skrev (2 minutter siden): Rødt merke på stein, kan det bety langrenns-/ vintersportsutøver? Rampete - Petter Northug? Godt forslag, han ser jeg for meg har moves men elendig stemme. Jobbermedbarn skrev (2 minutter siden): Ser mange har hintet om Åge Steen Nielsen når det gjelder Moskusen og GP låten ble jo spilt i introen, men det hørtes jo ikke ut når han sang. Åge har vel en ganske brukbar stemme? Det er han som er med i Wigwam du tenker på? Tviler på at han hadde sunget såå dårleg, dette hørtes ikke ut som en sanger 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missmcbeal Skrevet 9. november 2024 #94 Del Skrevet 9. november 2024 Høres dønn ut som Sophie Elise 😂 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 9. november 2024 #95 Del Skrevet 9. november 2024 Oksen er god til å danse. I det kostyme er det ikke så lett heller. God kondis. Ut i fra sangvalg og stemme, så tenker jeg midten av 30 årene. Hmm.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PurpleRain Skrevet 9. november 2024 #96 Del Skrevet 9. november 2024 Gisken - Tone Damli 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. november 2024 #97 Del Skrevet 9. november 2024 Tone Damli! 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viki6 Skrevet 9. november 2024 #98 Del Skrevet 9. november 2024 Gladfisken, Lisa Tønne? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oktnxbye Skrevet 9. november 2024 #99 Del Skrevet 9. november 2024 Er gladfisken Tone Damli? 🤔 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sykepleier89 Skrevet 9. november 2024 #100 Del Skrevet 9. november 2024 (endret) Gladfisken høres ut som Tone Damli. Høres ut som hun prøver å kamuflere stemmen noe. Men skinner igjennom Endret 9. november 2024 av Sykepleier89 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå