Gå til innhold

Maskorama 2024

NordicViking

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Forrige helg fik vi se Stein plukke opp noe som lignet på en rødbete. Googler man 'rødbete demens', så vil man finne mye interessant. 

10 grunner til å spise rødbeter  (Link)
.
.
.
9. Forbedrer hukommelse og konsentrasjon: Rødbeter kan forbedre hukommelse og konsentrasjon, og også redusere risikoen for å utvikle demens.

Så i likhet med anagrammet badminton, så får vi altså et nytt hint - rødbete - som også peker mot demens. Jeg vil bli svært overrasket dersom Stein ikke er Kim Wigaard.  😲

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

RedLights skrev (På 25.11.2024 den 22.20):

Jeg tror Tiril Eckhoff kan utelukkes helt som Vampyren, da hun skal være skikommentator med blant annet Northug og Bjørndalen når det er Biathlon World Cup i Kontiolahti (Finland) mellom Lørdag 30 november - Fredag 06. desember. Siste sending av Maskorama er 14. Desember. Men det kan jo hende at kommentatorene sitter og kommenterer fra Norge 🤷🏼‍♀️

Tror fortsatt Vampyren er Emilie Nereng.

IMG_4054.thumb.jpeg.4541f3efe00ab97db9c0ded5bea1ab7e.jpeg

Jeg er enig med deg. Tiril er i Finland i dag sammen med TV2, og det vil være helt umulig for henne å nå fram til kveldens sending i Oslo i tide. 

Etter å ha gått grundig gjennom hintene om Vampyren, så velger jeg å være enig med konsensus i dette forumet. Etter at Tiril kan utelukkes, så ligger alt nå til rette for at Vampyren er Emilie Nereng. Erfaring viser at det ikke lønner seg å være uenig i det konsensus som etter hvert dannes i dette forumet. 🤓

Til Marion, Robert og Tete: Vi vet at dere sjekker innom her, så husk en ting: Dette forumet finner ALLTID ut hvem som gjemmer seg bak maskene, og det gjør vi lenge før noe annet forum.  😁

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I andre episode hører vi Moskusen si følgende: Kunsten er å balansere. Flaks om jeg ikke tråkker på tærne til noen, si.

Danby Choi er åpent homofil, men han har også markert seg som kritiker av Pride samt bruken av Regnbueflagget. For dette har han høstet en del kritikk, men også støtte. At noen kanskje føler seg 'tråkket på tærne' av hans kommentarer rundt dette er vel ikke helt utenkelig.  🤔

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NordicViking skrev (35 minutter siden):

Jeg er enig med deg. Tiril er i Finland i dag sammen med TV2, og det vil være helt umulig for henne å nå fram til kveldens sending i Oslo i tide. 

Etter å ha gått grundig gjennom hintene om Vampyren, så velger jeg å være enig med konsensus i dette forumet. Etter at Tiril kan utelukkes, så ligger alt nå til rette for at Vampyren er Emilie Nereng. Erfaring viser at det ikke lønner seg å være uenig i det konsensus som etter hvert dannes i dette forumet. 🤓

Til Marion, Robert og Tete: Vi vet at dere sjekker innom her, så husk en ting: Dette forumet finner ALLTID ut hvem som gjemmer seg bak maskene, og det gjør vi lenge før noe annet forum.  😁

Og det er SÅ kjedelig 

Håper fortsatt hvertfall moskus er en annen enn choi

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag tipper jeg de bruker bjella og redder personen som egentlig skal av med masken.

Holder fortsatt en knapp på at Moskusen er Danby, Fisken Tone, Vampyren Voe, og Steinen er Kim. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hittil har ingen delt nye oppdateringer på SoMe. Godt tegn🤞🏼 Det er også P3 GUL i dag, og ingen av mine gjett har dukket opp der enda. 

Jeg håper nesten på en skikkelig twist av hint slik at man kan bli litt mer forvirra igjen, ellers ble dette veldig lett i år.

Det er nok også enkelt å glemme at dette er et familieprogram slik at alle aldere skal kunne være med på leken. Derav Fantorangen.. 

Gleder meg til kveldens gjettekonkurranse😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NordicViking skrev (14 minutter siden):

I følge Norsk Tippings oddssettere, så er det Moskusen og Vampyren som ligger dårligst an i dag. Stein ligger best an til å vinne.

https://www.norsk-tipping.no/sport/oddsen

Helt forbanna kjedelig at nordmenn virker å tenke at formålet med Maskorama er å kåre den beste sangstemmen.

• Liker 13
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som klarer å tyde bildet av anda til steinen eller det med syngingen i de byene i hintvideoen til vampyren?

Endret av Sigrid<3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

abesedeeeffge skrev (1 minutt siden):

Helt forbanna kjedelig at nordmenn virker å tenke at formålet med Maskorama er å kåre den beste sangstemmen.

Helt enig. Fortsatt sur for at professoren røk ut. 

• Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
ToveCathrine skrev (Akkurat nå):

Ingen tvil om at det er Emilie Nereng inne i  Vampyren👌🏼

Høres 100 prosent ut som henne! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...