Sukkerogkanel Skrevet 30. november 2024 #901 Del Skrevet 30. november 2024 Kan ikke moskus høres ut som stemmen gil Fredrik Solvang?🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 30. november 2024 Forfatter #902 Del Skrevet 30. november 2024 Forrige helg fik vi se Stein plukke opp noe som lignet på en rødbete. Googler man 'rødbete demens', så vil man finne mye interessant. 10 grunner til å spise rødbeter (Link) . . . 9. Forbedrer hukommelse og konsentrasjon: Rødbeter kan forbedre hukommelse og konsentrasjon, og også redusere risikoen for å utvikle demens. Så i likhet med anagrammet badminton, så får vi altså et nytt hint - rødbete - som også peker mot demens. Jeg vil bli svært overrasket dersom Stein ikke er Kim Wigaard. 😲 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 30. november 2024 Forfatter #903 Del Skrevet 30. november 2024 RedLights skrev (På 25.11.2024 den 22.20): Jeg tror Tiril Eckhoff kan utelukkes helt som Vampyren, da hun skal være skikommentator med blant annet Northug og Bjørndalen når det er Biathlon World Cup i Kontiolahti (Finland) mellom Lørdag 30 november - Fredag 06. desember. Siste sending av Maskorama er 14. Desember. Men det kan jo hende at kommentatorene sitter og kommenterer fra Norge 🤷🏼♀️ Tror fortsatt Vampyren er Emilie Nereng. Jeg er enig med deg. Tiril er i Finland i dag sammen med TV2, og det vil være helt umulig for henne å nå fram til kveldens sending i Oslo i tide. Etter å ha gått grundig gjennom hintene om Vampyren, så velger jeg å være enig med konsensus i dette forumet. Etter at Tiril kan utelukkes, så ligger alt nå til rette for at Vampyren er Emilie Nereng. Erfaring viser at det ikke lønner seg å være uenig i det konsensus som etter hvert dannes i dette forumet. 🤓 Til Marion, Robert og Tete: Vi vet at dere sjekker innom her, så husk en ting: Dette forumet finner ALLTID ut hvem som gjemmer seg bak maskene, og det gjør vi lenge før noe annet forum. 😁 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 30. november 2024 Forfatter #904 Del Skrevet 30. november 2024 I andre episode hører vi Moskusen si følgende: Kunsten er å balansere. Flaks om jeg ikke tråkker på tærne til noen, si. Danby Choi er åpent homofil, men han har også markert seg som kritiker av Pride samt bruken av Regnbueflagget. For dette har han høstet en del kritikk, men også støtte. At noen kanskje føler seg 'tråkket på tærne' av hans kommentarer rundt dette er vel ikke helt utenkelig. 🤔 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sukkerogkanel Skrevet 30. november 2024 #905 Del Skrevet 30. november 2024 NordicViking skrev (35 minutter siden): Jeg er enig med deg. Tiril er i Finland i dag sammen med TV2, og det vil være helt umulig for henne å nå fram til kveldens sending i Oslo i tide. Etter å ha gått grundig gjennom hintene om Vampyren, så velger jeg å være enig med konsensus i dette forumet. Etter at Tiril kan utelukkes, så ligger alt nå til rette for at Vampyren er Emilie Nereng. Erfaring viser at det ikke lønner seg å være uenig i det konsensus som etter hvert dannes i dette forumet. 🤓 Til Marion, Robert og Tete: Vi vet at dere sjekker innom her, så husk en ting: Dette forumet finner ALLTID ut hvem som gjemmer seg bak maskene, og det gjør vi lenge før noe annet forum. 😁 Og det er SÅ kjedelig Håper fortsatt hvertfall moskus er en annen enn choi 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SeBraHaHa Skrevet 30. november 2024 #906 Del Skrevet 30. november 2024 I dag tipper jeg de bruker bjella og redder personen som egentlig skal av med masken. Holder fortsatt en knapp på at Moskusen er Danby, Fisken Tone, Vampyren Voe, og Steinen er Kim. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SeBraHaHa Skrevet 30. november 2024 #907 Del Skrevet 30. november 2024 Hittil har ingen delt nye oppdateringer på SoMe. Godt tegn🤞🏼 Det er også P3 GUL i dag, og ingen av mine gjett har dukket opp der enda. Jeg håper nesten på en skikkelig twist av hint slik at man kan bli litt mer forvirra igjen, ellers ble dette veldig lett i år. Det er nok også enkelt å glemme at dette er et familieprogram slik at alle aldere skal kunne være med på leken. Derav Fantorangen.. Gleder meg til kveldens gjettekonkurranse😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 30. november 2024 Forfatter #908 Del Skrevet 30. november 2024 I følge Norsk Tippings oddssettere, så er det Moskusen og Vampyren som ligger dårligst an i dag. Stein ligger best an til å vinne. https://www.norsk-tipping.no/sport/oddsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moni123 Skrevet 30. november 2024 #909 Del Skrevet 30. november 2024 I dag hørtes Stein sin stemme helt annerledes ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
abesedeeeffge Skrevet 30. november 2024 #910 Del Skrevet 30. november 2024 NordicViking skrev (14 minutter siden): I følge Norsk Tippings oddssettere, så er det Moskusen og Vampyren som ligger dårligst an i dag. Stein ligger best an til å vinne. https://www.norsk-tipping.no/sport/oddsen Helt forbanna kjedelig at nordmenn virker å tenke at formålet med Maskorama er å kåre den beste sangstemmen. 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 30. november 2024 #911 Del Skrevet 30. november 2024 Ingrid Gjessing (Gjess) var programleder i demenskoret. 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 30. november 2024 #912 Del Skrevet 30. november 2024 Den låta der hadde jeg nesten glemt! Bliiii hos meg! 🎶 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sigrid<3 Skrevet 30. november 2024 #913 Del Skrevet 30. november 2024 (endret) Er det noen som klarer å tyde bildet av anda til steinen eller det med syngingen i de byene i hintvideoen til vampyren? Endret 30. november 2024 av Sigrid<3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmilieH Skrevet 30. november 2024 #914 Del Skrevet 30. november 2024 Vampyren ER Emilie Nereng, ferdig! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 30. november 2024 #915 Del Skrevet 30. november 2024 abesedeeeffge skrev (1 minutt siden): Helt forbanna kjedelig at nordmenn virker å tenke at formålet med Maskorama er å kåre den beste sangstemmen. Helt enig. Fortsatt sur for at professoren røk ut. 13 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snabeltann Skrevet 30. november 2024 #916 Del Skrevet 30. november 2024 «Kom igjen nu!!!» ropte hun? Nordlending, Tromsø, Bodø? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ToveCathrine Skrevet 30. november 2024 #917 Del Skrevet 30. november 2024 Ingen tvil om at det er Emilie Nereng inne i Vampyren👌🏼 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sykepleier89 Skrevet 30. november 2024 #918 Del Skrevet 30. november 2024 Jeg er usikker på vampyren nå. Ikke så sikker på Emilie voe Nereng…. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
issoras Skrevet 30. november 2024 #919 Del Skrevet 30. november 2024 Hvilke hint er det som passer med Emilie? 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmilieH Skrevet 30. november 2024 #920 Del Skrevet 30. november 2024 ToveCathrine skrev (Akkurat nå): Ingen tvil om at det er Emilie Nereng inne i Vampyren👌🏼 Høres 100 prosent ut som henne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå