MG90 Skrevet 23. november 2024 #861 Del Skrevet 23. november 2024 Sola de skrev (54 minutter siden): Lurer på om moskusen kan være en som var med på idol for mange år siden. Johan Muri Har Stian Blipp på moskusen. Rød og hvit-Brann (Bergen), krone (Kongen befaler) , bowlingkjegler (Bowling Celebrity International 2021), radio (har ledet radioprogram). Hvis ordet til moskusen skal være «skøyer» så passer jo det, han er komiker. Og han kan danse. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djækklåsst Skrevet 23. november 2024 #862 Del Skrevet 23. november 2024 MG90 skrev (2 minutter siden): Har Stian Blipp på moskusen. Rød og hvit-Brann (Bergen), krone (Kongen befaler) , bowlingkjegler (Bowling Celebrity International 2021), radio (har ledet radioprogram). Hvis ordet til moskusen skal være «skøyer» så passer jo det, han er komiker. Og han kan danse. Så da kommer du til å bli overrasket hvis (når) Danby Choi tar av seg maska? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MG90 Skrevet 23. november 2024 #863 Del Skrevet 23. november 2024 Djækklåsst skrev (1 minutt siden): Så da kommer du til å bli overrasket hvis (når) Danby Choi tar av seg maska? Har aldri hørt om han før, men ser at mange tror det er han, så blir ikke overrasket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djækklåsst Skrevet 23. november 2024 #864 Del Skrevet 23. november 2024 MG90 skrev (1 minutt siden): Har aldri hørt om han før, men ser at mange tror det er han, så blir ikke overrasket. Men jeg love deg at jeg og mange andre blir svært overrasket om det er Stian Blipp. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsh Skrevet 23. november 2024 #865 Del Skrevet 23. november 2024 Blueberrymuffin skrev (2 timer siden): Angående Gladfisken og Raylee som noe gjetter. I andre hint video i kveld, står det i brevet «Sistemann ut», Raylee var med i andre sesong av sistemann ut. Men Sistemann ut var i brevet til Matmonsteret. Og det handlet nok ikke om konkurransen Sistemann ut, men at Live nå nylig ledet konkurranse på TV Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsh Skrevet 23. november 2024 #866 Del Skrevet 23. november 2024 SeBraHaHa skrev (2 timer siden): Kan gladfisken være Sandra Lyng?🤔 kan brevet i dagens episode hinte til deltagelsen hennes i tv-programmen Med Monsen på Villspor. Tone Damli var med i Kompani Lauritzen, pluss at Tone har ødelagt mobilen sin da hun var i Kina under OL 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 23. november 2024 #867 Del Skrevet 23. november 2024 Gjettet Live i første program. Ikke på hintene, men stemmen. Tone hørte jeg også med en gang. Det gjelder å lukke øynene og glemme hintene i første episode. Moskusen satt forrige helg. Danby - ingen tvil. Var innom både Stian Blipp og Cengiz i starten. Stein tok jeg etter første sending. Måtte høre litt klipp av Kim på youtube for å være helt sikker, er ikke så kjent med stemmen. Helt uforståelig at noen kan tenke Steinar Sagen. Hvis Sagen hadde den sangstemmen, da hadde vi visst det. Emilie Nereng tok jeg ikke, men fant frem klipp av henne og hørte stemmen. Blitt overbevist nå etter program tre. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrevippen Skrevet 24. november 2024 #868 Del Skrevet 24. november 2024 Xstrella skrev (13 timer siden): Vampyren hørtes ut som Maria Haukås Mittet. Nei 😅 Mittet er på et helt annet nivå enn dette. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siesta Skrevet 25. november 2024 #869 Del Skrevet 25. november 2024 Moskusen er nok Damby Choi. Men jeg fikk litt tanker til Simen Velle -har vært faglig sekretær -røde punkt ,styrer unna den røde siden -1964 i speilet . Ser på Tor Mikkel Wara som og vil på tinget med han. Han er født i 1964. -spiller Bowling på samlinger -men utdannelse ? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleenex Skrevet 25. november 2024 #870 Del Skrevet 25. november 2024 NordicViking skrev (På 6.11.2024 den 22.43): Det er et kors og et anker med et hjerte over. Hver av disse tre symbolene er assosiert med ordene tro, håp og kjærlighet. Troen har korsets symbol, håpet har ankeret og kjærligheten har hjertet. Fisken er for øvrig et av de tidligste kristne symbolene, og den står for "Jesus Kristus, Guds Sønn". Kan det være en religiøs person bak denne maska? Kan det være Thor prest fra Farmen og Forræder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleenex Skrevet 25. november 2024 #871 Del Skrevet 25. november 2024 siesta skrev (13 minutter siden): Moskusen er nok Damby Choi. Men jeg fikk litt tanker til Simen Velle -har vært faglig sekretær -røde punkt ,styrer unna den røde siden -1964 i speilet . Ser på Tor Mikkel Wara som og vil på tinget med han. Han er født i 1964. -spiller Bowling på samlinger -men utdannelse ? Moskusen høres ut som Atle Pettersen. Han er vel også god til å danse etter hva jeg har sett på konsert med han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 25. november 2024 #872 Del Skrevet 25. november 2024 Kleenex skrev (42 minutter siden): Moskusen høres ut som Atle Pettersen. Han er vel også god til å danse etter hva jeg har sett på konsert med han. Men Atle P kan vel synge. Ikke imponert over Moskusen? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaisamaia Skrevet 25. november 2024 #873 Del Skrevet 25. november 2024 Jeg liker egentlig ikke Maskorama.. 😆 Mye på grunn av måten figurene «snakker» på. Men! Jeg gir det et forsøk i år, og jeg tror Gladfisken er Ane Norum Kvistad. 🤷♀️😎 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aristoteles Skrevet 25. november 2024 #874 Del Skrevet 25. november 2024 siesta skrev (14 timer siden): Moskusen er nok Damby Choi. Men jeg fikk litt tanker til Simen Velle -har vært faglig sekretær -røde punkt ,styrer unna den røde siden -1964 i speilet . Ser på Tor Mikkel Wara som og vil på tinget med han. Han er født i 1964. -spiller Bowling på samlinger -men utdannelse ? Interessant. Jeg tenkte det samme med de politikerhintene, og er det ikke rart om det verken er en politiker eller en idrettsutøver med? Men har også Danby som førstevalg pga stemmen og lite annet enn det (jeg gidder ikke søke opp hint etc - forsøker å kun høre). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sukkerogkanel Skrevet 25. november 2024 #875 Del Skrevet 25. november 2024 Aristoteles skrev (6 minutter siden): Interessant. Jeg tenkte det samme med de politikerhintene, og er det ikke rart om det verken er en politiker eller en idrettsutøver med? Men har også Danby som førstevalg pga stemmen og lite annet enn det (jeg gidder ikke søke opp hint etc - forsøker å kun høre). Er ikke han en veldig rar kjendis å ha med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aristoteles Skrevet 25. november 2024 #876 Del Skrevet 25. november 2024 Sukkerogkanel skrev (2 minutter siden): Er ikke han en veldig rar kjendis å ha med? Danby eller Velle? Synes begge er litt rare kjendiser, da de strengt tatt ikke er ordentlige kjendiser i min verden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sukkerogkanel Skrevet 25. november 2024 #877 Del Skrevet 25. november 2024 Aristoteles skrev (8 minutter siden): Danby eller Velle? Synes begge er litt rare kjendiser, da de strengt tatt ikke er ordentlige kjendiser i min verden. Ja mente danby. Men velle og forsåvidt. Men alle tror d er danby. Og bare syns d er rart om d er han🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MG90 Skrevet 25. november 2024 #878 Del Skrevet 25. november 2024 Sukkerogkanel skrev (1 time siden): Ja mente danby. Men velle og forsåvidt. Men alle tror d er danby. Og bare syns d er rart om d er han🤪 Flere hint passer godt til Stian Blipp, så hadde vært gøy hvis han var med. Jeg har så vidt hørt om Danby, men når så mange mener det er han så stemmer det sikkert. Kan ikke nok om han. Jeg håper hvertfall Stian blir med en gang:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sukkerogkanel Skrevet 25. november 2024 #879 Del Skrevet 25. november 2024 MG90 skrev (2 minutter siden): Flere hint passer godt til Stian Blipp, så hadde vært gøy hvis han var med. Jeg har så vidt hørt om Danby, men når så mange mener det er han så stemmer det sikkert. Kan ikke nok om han. Jeg håper hvertfall Stian blir med en gang:) Hadde vært gøy om det var noen andre enn Danby. Høres ikke ut som Stian blipp. Men jeg synes det er kjedelig hvis det er han, føler heller ikke han er kjendis. Men « folk» har jo alltid rett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bringebær Skrevet 25. november 2024 #880 Del Skrevet 25. november 2024 Kaisamaia skrev (8 timer siden): Jeg liker egentlig ikke Maskorama.. 😆 Mye på grunn av måten figurene «snakker» på. Men! Jeg gir det et forsøk i år, og jeg tror Gladfisken er Ane Norum Kvistad. 🤷♀️😎 Jeg synes mange av hintene på gladfisken passer på Ane 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå