Oktnxbye Skrevet 23. november #801 Del Skrevet 23. november (endret) Jeg skal gå ut å spise gråstein hvis stein ikke er Kim Wigaard. Seriøst. Endret 23. november av Oktnxbye 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moni123 Skrevet 23. november #802 Del Skrevet 23. november Der hørte jeg Kim! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moni123 Skrevet 23. november #803 Del Skrevet 23. november (endret) Moni123 skrev (1 minutt siden): Der hørte jeg Kim! Men er ikke kim ganske høy. Han er jo nesten like høy som Silje Endret 23. november av Moni123 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 23. november #804 Del Skrevet 23. november Mistenker at Robert Stoltenberg har vært innom KG... 12 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djækklåsst Skrevet 23. november #805 Del Skrevet 23. november (endret) MG90 skrev (12 minutter siden): Alle ble lurt av Fantorangen, så tenker at alt er mulig. Ikke ut fra de kriteriene jeg oppgav, nemlig at «alle» hadde pekt ut en konkret annen person, som viste seg å være feil. Men ellers er det selvsagt riktig at jeg ikke hadde siktet meg inn på Fantorangen på forhånd den gangen. Selv om det var irriterende den gangen, så var det bedre enn å vite hvem alle er nesten med én gang. Endret 23. november av Djækklåsst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moni123 Skrevet 23. november #806 Del Skrevet 23. november Roadrunner skrev (1 minutt siden): Mistenker at Robert Stoltenberg har vært innom KG... Absolutt. Og jeg tror Marion ble litt irritert for at han sa det først. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 23. november #807 Del Skrevet 23. november (endret) Steinar Sagen på Stein?? Dette er uten tvil en profesjonell artist. Og typisk med artister som innehar en god stemme, er at de gjerne synger litt kjedelige ballader. De som ikke synger spes godt/middels fremfører gjerne låter med litt fart i hvor de kan showe litt. Endret 23. november av K_mb 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FreezeandFawn Skrevet 23. november #808 Del Skrevet 23. november Moni123 skrev (Akkurat nå): Absolutt. Og jeg tror Marion ble litt irritert for at han sa det først. Haha, hun er alltid så herlig engasjert! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 23. november #809 Del Skrevet 23. november Jeg nevnte det i fjor også, men jeg hører fortsatt en salig blanding av Borettslaget-figurer hver gang Robert snakker 😂 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caamilla Skrevet 23. november #810 Del Skrevet 23. november Matmonsteret er Lisa Tønne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 23. november #811 Del Skrevet 23. november K_mb skrev (1 minutt siden): Steinar Sagen på Stein?? Dette er uten tvil en profesjonell artist. Og typisk med artister som innehar en god stemme, er at de gjerne synger litt kjedelige balader. De som ikke synger spes godt/middels fremfører gjerne låter med litt fart i hvor de kan showe litt. Enig! En proff. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulvgrim Skrevet 23. november #812 Del Skrevet 23. november Er ikke Steinar Sagen 😁 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 23. november #813 Del Skrevet 23. november Caamilla skrev (1 minutt siden): Matmonsteret er Lisa Tønne! Hva baserer du det på mtp hintene? Syns stemmen kan minne litt, men får ikke hintene til å stemme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svett.svele Skrevet 23. november #814 Del Skrevet 23. november Caamilla skrev (1 minutt siden): Matmonsteret er Lisa Tønne! Nei det må jo være Live Nelvik, er 100 % sikker 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fabiola Skrevet 23. november #815 Del Skrevet 23. november Synes Live Nelvik gjør en fantastisk jobb som Matmonsteret 🤩😂 Alt fra stemmen/måten å snakke på under infovideoene, til syngingen - som jeg føler jeg har hørt tidligere i Lørdagsrådet (epilogen) og Julestemning. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 23. november #816 Del Skrevet 23. november jukkapalme skrev (4 minutter siden): Jeg nevnte det i fjor også, men jeg hører fortsatt en salig blanding av Borettslaget-figurer hver gang Robert snakker 😂 Ikke sant? Helt enig😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moni123 Skrevet 23. november #817 Del Skrevet 23. november Hvem tror dere ryker nå? Tenke for min del vampyren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dettevarhåpløst Skrevet 23. november #818 Del Skrevet 23. november Men hva med Thea Sofie Loch Næss på Matmonsteret? Har hunget meg helt opp i den tanna😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FreezeandFawn Skrevet 23. november #819 Del Skrevet 23. november Moni123 skrev (Akkurat nå): Hvem tror dere ryker nå? Tenke for min del vampyren Håper det, minst artige karakter synes jeg 😅 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oktnxbye Skrevet 23. november #820 Del Skrevet 23. november Tror matmonseteret eller moskusen ryker? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå