MiominMio Skrevet 9. november #61 Del Skrevet 9. november Mumien er nå ikke en sanger da 😅 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 9. november #62 Del Skrevet 9. november MiominMio skrev (1 minutt siden): Mumien er nå ikke en sanger da 😅 Definitivt ikke 😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. november #63 Del Skrevet 9. november MiominMio skrev (1 minutt siden): Mumien er nå ikke en sanger da 😅 Haha nei det var smertefullt😂 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 9. november #64 Del Skrevet 9. november Haha, for en stemme 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dupers Skrevet 9. november #65 Del Skrevet 9. november Kan mumien være Abu bakar Hussein? 13 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowe Skrevet 9. november #66 Del Skrevet 9. november Jeg tror også steinen er Erlend Bratland 👍🏻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PurpleRain Skrevet 9. november #67 Del Skrevet 9. november Norway rob 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nassenøff Skrevet 9. november #68 Del Skrevet 9. november Dupers skrev (1 minutt siden): Kan mumien være Abu bakar Hussein? Ikke stygt sagt, men for tynn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rebecca30 Skrevet 9. november #69 Del Skrevet 9. november Jeg tror mumien er Jan Thomas 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sykepleier89 Skrevet 9. november #70 Del Skrevet 9. november (endret) Mumien kan være - Tommy Sharif Endret 9. november av Sykepleier89 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 9. november #71 Del Skrevet 9. november Jonis Josef….? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nassenøff Skrevet 9. november #72 Del Skrevet 9. november Sykepleier89 skrev (1 minutt siden): Mumien kan være - Tommy Sharif Skulle akkurat til å skrive det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viki6 Skrevet 9. november #73 Del Skrevet 9. november Moskusen, Frank Løke? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. november #74 Del Skrevet 9. november Kunne moskusen vært Frank Løke? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missmcbeal Skrevet 9. november #75 Del Skrevet 9. november Snakker Durek norsk? Jeg tenkte på Durek når jeg hørte stemmen og så sangen, men håper for guds skyld det ikke er Durek.... Men jeg lurer på de prøver å lure oss til å tro at det er Durek, også er det noen andre. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippien Skrevet 9. november #76 Del Skrevet 9. november Kan mumien være Jonis Josef? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. november #77 Del Skrevet 9. november Ikke sanger😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. november #78 Del Skrevet 9. november Sigurd Sollien? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hadet Skrevet 9. november #79 Del Skrevet 9. november Tom Stiansen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peggy-Lovise Skrevet 9. november #80 Del Skrevet 9. november Gaute Grøtt Grav 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå