frkselma Skrevet lørdag kl 19:35 #761 Del Skrevet lørdag kl 19:35 Live nelvik og mat: Pizza: https://www.nrk.no/mgp/live-nelvik-i-intimscene-i-ny-musikkvideo-til-staysman-_-lazz-1.12213543 Bursdagskake i aluminiumsfolie: https://arkiv.p3.no/p3morgen-arkiv/tag/live-nelvik/feed/ Hun har også laget programmet "Live redder verden - litt", der den ene episoden handlet om mat. Der var det også fokus på kasting av mat, som passet med at matmonsteret lette etter mat i søppelet 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djækklåsst Skrevet lørdag kl 19:36 #762 Del Skrevet lørdag kl 19:36 (endret) NordicViking skrev (4 minutter siden): Det er mye vanskeligere i år, sier Marion. Jeg er uenig. 😄 En dårlig vits fra programleder og panelet sin side. Tidenes letteste sesong. Men bedre enn om hele panelet bare sier hvem det er. Endret lørdag kl 19:37 av Djækklåsst 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet lørdag kl 19:37 #763 Del Skrevet lørdag kl 19:37 MissStiles skrev (1 minutt siden): Nå høres det mer ut som Emilie enn Tone, eller er det bare meg? Det er Gladfisken vi tror er Tone, og vampyren Emilie. Så sånn sett håper jeg de høres forskjellige ut. Eller mente du at en av figurene kan være begge to? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet lørdag kl 19:38 #764 Del Skrevet lørdag kl 19:38 Matas skrev (Akkurat nå): Det er Gladfisken vi tror er Tone, og vampyren Emilie. Så sånn sett håper jeg de høres forskjellige ut. Eller mente du at en av figurene kan være begge to? Ja jeg blandet og det skulle stå Tiril Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet lørdag kl 19:40 #765 Del Skrevet lørdag kl 19:40 Er Tone men skjønner ikke fiskegreia🧐 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djækklåsst Skrevet lørdag kl 19:40 #766 Del Skrevet lørdag kl 19:40 Anonyym97 skrev (7 minutter siden): Tipper dommerne vet mer enn de sier. De må jo holde det «spennende» og få oss på andre tanker En utakknemlig jobb, og jeg skal egentlig ikke klage på dem. I fjor var jo det bare irriterende med Stoltenberg som skulle ha rett om hver eneste deltaker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet lørdag kl 19:40 #767 Del Skrevet lørdag kl 19:40 Djækklåsst skrev (2 minutter siden): En dårlig vits fra programleder og panelet sin side. Tidenes letteste sesong. Men bedre enn om hele panelet bare sier hvem det er. Klarte du begge de to første også? Hvem tror du de fem gjenværende er? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sukkerogkanel Skrevet lørdag kl 19:40 #768 Del Skrevet lørdag kl 19:40 Mae skrev (18 minutter siden): Skjønner ikke linken med mat og Live Nelvik? Må da ikke være noen link. Selve karakteren er jo ikke nødvendigvis et hint 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oktnxbye Skrevet lørdag kl 19:40 #769 Del Skrevet lørdag kl 19:40 Gladfisken har Tone-knekken! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sykepleier89 Skrevet lørdag kl 19:40 #770 Del Skrevet lørdag kl 19:40 Jeg har vokst opp med Tone som artist, og gladfisken ER Tone ! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet lørdag kl 19:41 #771 Del Skrevet lørdag kl 19:41 Oktnxbye skrev (Akkurat nå): Gladfisken har Tone-knekken! Det er den eneste jeg har vært sikker på fra første stund. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet lørdag kl 19:41 #772 Del Skrevet lørdag kl 19:41 (endret) Matas skrev (5 minutter siden): Det er Gladfisken vi tror er Tone, og vampyren Emilie. Så sånn sett håper jeg de høres forskjellige ut. Eller mente du at en av figurene kan være begge to? Har hele tiden tenkt matmonsteret er Emilie… 😅 men helt med på at gladfisken er Tone Endret lørdag kl 19:42 av Fjugur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet lørdag kl 19:41 #773 Del Skrevet lørdag kl 19:41 Sykepleier89 skrev (Akkurat nå): Jeg har vokst opp med Tone som artist, og gladfisken ER Tone ! Jupp! https://www.nettavisen.no/fisk/fiskebabe/tone-damli-aaberge/ukens-fiskebabe-tone-damli-aaberge/s/12-95-2655809 Skjønte fiskehint nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet lørdag kl 19:42 #774 Del Skrevet lørdag kl 19:42 solfred skrev (5 minutter siden): Hun er vel veldig opptatt av, og glad i, mat? God venn med han sjefskokken på Maaemo også - og Steinar er vel vinkjenner/opptatt av vin? Tore (mannen hennes🤭) er opptatt av vin og mat iallfall. Og ja, både Live og Tore er veldig gode venner med sjefen på Maaemo 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pearl2.0 Skrevet lørdag kl 19:42 #775 Del Skrevet lørdag kl 19:42 Det er jo ikke tvil om at Gladfisken er Tone. Måten hun bruker vibrato, puster, stemmen og går fra lav til sterk stemmebruk er helt likt. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet lørdag kl 19:42 #776 Del Skrevet lørdag kl 19:42 MissStiles skrev (3 minutter siden): Ja jeg blandet og det skulle stå Tiril Åja, skjønner😅👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FreezeandFawn Skrevet lørdag kl 19:42 #777 Del Skrevet lørdag kl 19:42 Haha, nei DET var falsk dialekt. Men synes gladfisken gjemte stemmen sin litt bedre i Like a prayer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet lørdag kl 19:42 #778 Del Skrevet lørdag kl 19:42 frkselma skrev (2 minutter siden): Live nelvik og mat: Pizza: https://www.nrk.no/mgp/live-nelvik-i-intimscene-i-ny-musikkvideo-til-staysman-_-lazz-1.12213543 Bursdagskake i aluminiumsfolie: https://arkiv.p3.no/p3morgen-arkiv/tag/live-nelvik/feed/ Hun har også laget programmet "Live redder verden - litt", der den ene episoden handlet om mat. Der var det også fokus på kasting av mat, som passet med at matmonsteret lette etter mat i søppelet Ok 👍 Jeg kjenner godt til Live Nelvik, men har aldri assosiert henne med mat. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djækklåsst Skrevet lørdag kl 19:43 #779 Del Skrevet lørdag kl 19:43 (endret) Jobbermedbarn skrev (2 minutter siden): Klarte du begge de to første også? Hvem tror du de fem gjenværende er? Jeg har aldri klart den som ryker i første episode, det er unntaket, da man knapt rekker gjøre research før maska faller. Ja, jeg var helt sikker på Ødegård som Professoren. De andre fem har blitt nevnt her mange ganger. Wigaard, Nereng, Choi, Nelvik, Damli. Endret lørdag kl 19:43 av Djækklåsst 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrymuffin Skrevet lørdag kl 19:43 #780 Del Skrevet lørdag kl 19:43 En ting jeg ikke får til å stemme med vampyren, skulderpartiet er vesentlig lenger ned enn Silje Nordnes, som vil si at Vampyren er mye lavere enn Silje. Emilie Voe Nereng er 1.68 m, og Silje er 16.7 m. Får derfor ikke høyden til Vampuren å stemme, hendene er også veldig små. Jeg begynner å lene mot at de ønsker å vilede oss, og at Vampyren muligens er mye yngre enn Voe. Glad fisken sin første, og andre sang hører jeg ikke Tone Damli. Begynner å lure på om vi kanskje blir lurt her 🤔 Har vokst opp med Idol, og kjenner godt til Tone, men jeg hører ikke Tone. Vet ikke om det er noe med ørene mine eller hva det er? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå