SeBraHaHa Skrevet 3 timer siden #721 Del Skrevet 3 timer siden Jeg har ikke fått alle hintene til å passe, men jeg holder likevel en knapp på at Fisken er Raylee. Det har vært nevnt det kan være noen som har vendt tilbake, og da tenker jeg det kan være hun. Ikke fordi hun har vært i maska tidligere, men fordi hun sang duet med Elgen i fjor(?) og har i denne sesongen returnert bak masken☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 1 time siden Forfatter #722 Del Skrevet 1 time siden Mollert skrev (9 timer siden): Det står jo svart på hvitt i screenshotene. Det står at hun var med på det norske Cheerdance-landslaget, ikke at hun vant noen VM-gull. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 1 time siden Forfatter #723 Del Skrevet 1 time siden Mollert skrev (9 timer siden): @NordicViking Eventuelt kan du se sesongen hennes i Kompani, og se gjennom alle reels. Så hører du det selv på stemmen. Jeg har ikke sagt at det ikke er Emilie Nereng. For alt jeg vet kan det være henne, og jeg kjenner ikke til stemmen hennes. Det jeg har hengt meg opp i er påstanden om at hun har vunnet gull i VM. Og jeg finner som sagt ingen ting som bekrefter at hun har vunnet VM-gull. Jeg tror vi får være enige om at vi er uenige på dette punktet. 🤓 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrymuffin Skrevet 1 time siden #724 Del Skrevet 1 time siden Kongekrone på Moskusen. Danby har vært på fest med kronprins Sverte Magnus, og de er gode venner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moni123 Skrevet 1 time siden #725 Del Skrevet 1 time siden (endret) Ang moskusen: Men å pusse opp gamle ting? Endret 1 time siden av Moni123 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonyym97 Skrevet 1 time siden #726 Del Skrevet 1 time siden Føler disse som er igjen er spikret allerede. Litt kjedelig menmen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonyym97 Skrevet 1 time siden #727 Del Skrevet 1 time siden Danby Emilie (Voe) Kim Live Tone Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 1 time siden #728 Del Skrevet 1 time siden Er Emilie ja, hørte det godt i dag👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 56 minutter siden #729 Del Skrevet 56 minutter siden Kim Wigaard hører jeg på Stein i dag, 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulvgrim Skrevet 56 minutter siden #730 Del Skrevet 56 minutter siden https://www.vg.no/rampelys/i/wW1Xd/voe-og-gjengen-roek-ut-av-norske-talenter Det stod Roxanne nede til høyre på maleriet på slutten av Vampyret sin intro video, tror jeg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowe Skrevet 54 minutter siden #731 Del Skrevet 54 minutter siden Så dere autografen på maleriet i Vampyrens hint video. Det stod Roxanne. googlet Emilie Nereng og Roxanne og da kom det opp en gammel artikkel fra VG hvor det står: «Voe røpet også at alle jentene har egne cheer-navn. - Jeg for eksempel er Roxanne, smilte 16-åringen.» Her er artikkelen: https://www.vg.no/rampelys/i/wW1Xd/voe-og-gjengen-roek-ut-av-norske-talenter 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrevippen Skrevet 54 minutter siden #732 Del Skrevet 54 minutter siden Svak stemme på vampyren, likner veldig på Emilie Nereng. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 53 minutter siden #733 Del Skrevet 53 minutter siden Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Kim Wigaard hører jeg på Stein i dag, Enig, har lurt på Erlend Bratland, men i dag høres det ut som Kim. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowe Skrevet 48 minutter siden #734 Del Skrevet 48 minutter siden Jeg står mellom Live Nelvik og Thea Sofie Lock Næss på matmonsteret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svett.svele Skrevet 47 minutter siden #735 Del Skrevet 47 minutter siden Ingen tvil om at Matmonsteret er Live Nelvik i hvert fall 😆 Mulig jeg tar feil, men syns jeg har hørt henne synge denne sangen i epilogen etter lørdagsrådet før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mae Skrevet 47 minutter siden #736 Del Skrevet 47 minutter siden Skjønner ikke linken med mat og Live Nelvik? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 46 minutter siden #737 Del Skrevet 46 minutter siden Mae skrev (Akkurat nå): Skjønner ikke linken med mat og Live Nelvik? Samme her. Opplys oss? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 45 minutter siden #738 Del Skrevet 45 minutter siden (endret) Elsker sangvalget til Matmonsteret. Heiet på den i Eurovision. 😍 Endret 45 minutter siden av Frøkenfryden 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrevippen Skrevet 45 minutter siden #739 Del Skrevet 45 minutter siden Skjønner ikke at de sier Annika Mombrak, hun synger jo veldig falsk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stassie Skrevet 42 minutter siden #740 Del Skrevet 42 minutter siden Stein er Espen Lind tror jeg. Var ukulele og rødbete på hintvideon i dag. Red heter det ene albumet hans. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå