JohanneK Skrevet 21. november #701 Del Skrevet 21. november Kastela skrev (15 timer siden): Mener dere virkelig at faren til Danby Choi er 86 år? Fikk han barn når han var 55? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djækklåsst Skrevet 21. november #702 Del Skrevet 21. november (endret) Mollert skrev (På 18.11.2024 den 9.33): Jan Thomas sa Emil/Didrik Solli Tangen i første episode med snømonsteret. Men tror han tok en pause fra gjettet til nærmere slutten igjen. Husker så klart ikke helt, er lenge siden. Nettopp pga det så tok det litt tid før jeg innså at det måtte være Didrik Solli-Tangen, kanskje 2 uker, så der ble jeg litt lurt av Jan Thomas. Ellers er det ikke rart det er lite engasjement i denne tråden, når alle deltakerne ble avslørt så raskt. Endret 21. november av Djækklåsst 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Winterbird Skrevet 21. november #703 Del Skrevet 21. november Djækklåsst skrev (1 time siden): Nettopp pga det så tok det litt tid før jeg innså at det måtte være Didrik Solli-Tangen, kanskje 2 uker, så der ble jeg litt lurt av Jan Thomas. Ellers er det ikke rart det er lite engasjement i denne tråden, når alle deltakerne ble avslørt så raskt. Engasjementet kommer til å blusse opp igjen når folk skjønner at de har tatt fullstendig feil på den ene masken. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djækklåsst Skrevet 22. november #704 Del Skrevet 22. november (endret) Winterbird skrev (12 timer siden): Engasjementet kommer til å blusse opp igjen når folk skjønner at de har tatt fullstendig feil på den ene masken. Det kommer nok ikke til å skje, og om det skulle skje, så er det jo avslørt og ferdig. Da med unntak av de som tror på noe annet enn de fem som har etablert seg, men jeg tror ikke det er så mange igjen her av dem. Endret 22. november av Djækklåsst 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Winterbird Skrevet 22. november #705 Del Skrevet 22. november Djækklåsst skrev (11 minutter siden): Det kommer nok ikke til å skje, og om det skulle skje, så er det jo avslørt og ferdig. Da med unntak av de som tror på noe annet enn de fem som har etablert seg, men jeg tror ikke det er så mange igjen her av dem. Det trenger ikke være avslørt og ferdig for at folk skal begynne å spekulere igjen, det holder med tydeligere stemmebruk og avsløring av dialekt. Jeg er ihvertfall overbevist om at en av maskene skjuler en annen enn den som er spikret av folk flest 😄 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djækklåsst Skrevet 22. november #706 Del Skrevet 22. november Winterbird skrev (43 minutter siden): Det trenger ikke være avslørt og ferdig for at folk skal begynne å spekulere igjen, det holder med tydeligere stemmebruk og avsløring av dialekt. Jeg er ihvertfall overbevist om at en av maskene skjuler en annen enn den som er spikret av folk flest 😄 Hvem tenker du på da? Det har jo ikke skjedd før at det har kommet noen overraskelser når flertallet har vært klare på hvem det er snakk om, så det ville være noe helt nytt om det skulle skje. I teorien mulig om produksjonen planlegger veldig godt å få oss til å gå for feil person, men jeg har liten tro på det. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 22. november Forfatter #707 Del Skrevet 22. november (endret) Mollert skrev (På 18.11.2024 den 7.58): Ja, du tar feil. Og ja de villeder med hint mot noe vinteridrett. https://cheerunion.org/championships/results/wcc14/ Team NORWAY, ikke noe klubblag. Men dette har ingen ting å gjøre med Emilie Nereng! Dette er fire personer som tilhører klubben Viqueens, og de har ingen ting med Nereng og hennes klubb Dandelions å gjøre. Disse fire representerte Norge i kategorien 'All Girl Group Stunt'. På dette laget var bl.a. Egil 'Drillo' Olsens datter, Kine Olsen Vedelen. De tre andre var Pernille Halvorsen, Lina Therese Lindblad og Nanna Malene Aaserød. (Link) Når man sjekker lista over norske verdensmestere i 2014, så finner vi alle disse fire vinnerne. Vi finner ikke Emilie Nerengs navn på denne lista. Jeg finner ingen informasjon som bekrefter at Emilie Nereng har vunnet gull i VM i 2014 eller senere år. Endret 22. november av NordicViking Lagt til link 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 22. november Forfatter #708 Del Skrevet 22. november Mollert skrev (På 18.11.2024 den 8.03): Og her. https://www.vg.no/rampelys/i/P3J3X0/sykdom-konkurs-kjaerlighet-slik-gaar-det-med-bloggerne?utm_source=login-flow At Nereng ble tatt ut på landslaget i 2014 er noe vi allerede vet, og jeg har skrevet om det over. Men det står ingen ting her om at hun har vunnet gull i noe VM. Artikkelen er for øvrig bak en betalingsmur, og ikke tilgjengelig for alle. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 22. november Forfatter #709 Del Skrevet 22. november (endret) Ravid skrev (På 18.11.2024 den 3.30): Tror det heller er som andre her inne har vært inne på at Emilie Nereng har konkurrert på et landslag innenfor Cheerdance og vunnet gull, som ikke er det hun er mest kjent for, det virker mer sannsynlig og mer i tråd med hvordan hintene har vært i tidligere sesonger. Det finnes ingen informasjon som bekrefter at Emilie Nereng har vunnet gull i VM i cheerleading. Etter første episode begynte ryktene raskt å gå, og mange navn ble nevnt. En som ble nevnt var Emilie Nereng. Dagbladet skrev følgende om henne: Når det gjelder 'Vampyren' er det både stemmen og flere hint som får flere til å tro at Emilie Nereng skjuler seg bak masken. Blant annet ble det sagt at 'Vampyren' har fått hjelp til mange seire av publikum. Nereng har blant annet vært Norges mest leste blogger, og hun har deltatt i NM i cheerleading med 'Dandelions Cheer Crew'. Hun deltok også i Norske Talenter med samme crew.' Legg merke til det de skriver: hun har deltatt i NM i cheerleading med 'Dandelions Cheer Crew'. Dersom hun har vunnet gull i VM i cheerleading, hvorfor nevner ikke Dagbladet dette? Endret 22. november av NordicViking 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Winterbird Skrevet 23. november #710 Del Skrevet 23. november Djækklåsst skrev (19 timer siden): Hvem tenker du på da? Det har jo ikke skjedd før at det har kommet noen overraskelser når flertallet har vært klare på hvem det er snakk om, så det ville være noe helt nytt om det skulle skje. I teorien mulig om produksjonen planlegger veldig godt å få oss til å gå for feil person, men jeg har liten tro på det. Jeg tenker på moskusen 🦬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monique1979 Skrevet 23. november #711 Del Skrevet 23. november Årets maskorama ble aaaalt for enkelt! Snork… 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 23. november #712 Del Skrevet 23. november Winterbird skrev (47 minutter siden): Jeg tenker på moskusen 🦬 Hvem tror du det er da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sukkerogkanel Skrevet 23. november #713 Del Skrevet 23. november NordicViking skrev (11 timer siden): At Nereng ble tatt ut på landslaget i 2014 er noe vi allerede vet, og jeg har skrevet om det over. Men det står ingen ting her om at hun har vunnet gull i noe VM. Artikkelen er for øvrig bak en betalingsmur, og ikke tilgjengelig for alle. Men har hun vært nr 1 i noe annet? Og at den 1 plassen hun nevner ikke har noe med landslag p gjøre? At det er to separate opplysninger / hint? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollert Skrevet 23. november #714 Del Skrevet 23. november NordicViking skrev (10 timer siden): Det finnes ingen informasjon som bekrefter at Emilie Nereng har vunnet gull i VM i cheerleading. Etter første episode begynte ryktene raskt å gå, og mange navn ble nevnt. En som ble nevnt var Emilie Nereng. Dagbladet skrev følgende om henne: Når det gjelder 'Vampyren' er det både stemmen og flere hint som får flere til å tro at Emilie Nereng skjuler seg bak masken. Blant annet ble det sagt at 'Vampyren' har fått hjelp til mange seire av publikum. Nereng har blant annet vært Norges mest leste blogger, og hun har deltatt i NM i cheerleading med 'Dandelions Cheer Crew'. Hun deltok også i Norske Talenter med samme crew.' Legg merke til det de skriver: hun har deltatt i NM i cheerleading med 'Dandelions Cheer Crew'. Dersom hun har vunnet gull i VM i cheerleading, hvorfor nevner ikke Dagbladet dette? Det står jo svart på hvitt i screenshotene. Og at info er bak betalingsmur er verst for den som ikke abonnerer. Ligger flere ting bak betalingsmur i mer lokale medier enn VG. Du får leite etter et alternativ til den som er i Vampyren, men da skal du leite lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollert Skrevet 23. november #715 Del Skrevet 23. november @NordicViking Eventuelt kan du se sesongen hennes i Kompani, og se gjennom alle reels. Så hører du det selv på stemmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 23. november #716 Del Skrevet 23. november Sukkerogkanel skrev (21 minutter siden): Men har hun vært nr 1 i noe annet? Og at den 1 plassen hun nevner ikke har noe med landslag p gjøre? At det er to separate opplysninger / hint? Hun har vært nummer 1 blogger i alle fall. https://no.m.wikipedia.org/wiki/Emilie_Voe_Nereng 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 23. november #717 Del Skrevet 23. november Denne sesongen har jeg hèlt bevisst unngått fora. Rett og slett fordi dere er for smarte Tenkte på det forrige lørdag..Når jeg og de fleste, reagerer sånn . Ja, da har poletten falt ned, for lengst inne på KG. Eller var det noen fler enn meg, som faktisk synes det var uventet at det var Kristian Ødegård? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Winterbird Skrevet 23. november #718 Del Skrevet 23. november Det som mange mener er bevis for at Danby er moskusen, er «1964» og hintet om skøyter. Det er ikke noe fellende bevis for min del. Den 23. juli 1964 ble en mann stanget ihjel av moskus på Dovrefjell. Dette er en arv moskusen har med seg, og sett i sammenheng med skøytehintet, fører det oss kanskje til ishockey. Han jeg mistenker krysser av på de fleste hintene: Hytte, radio, 2012 som tikker over til 2013, rødt merke på steinen, røde og hvite bånd, bowlingkjegler på kostymet, kraftige lår, hestelyder og dansemoves. Pluss stemmen og enkelte «brister» i østlandsk uttale. Men jeg kan ta feil såklart 🤷🏻♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MG90 Skrevet 23. november #719 Del Skrevet 23. november (endret) Winterbird skrev (3 timer siden): Det som mange mener er bevis for at Danby er moskusen, er «1964» og hintet om skøyter. Det er ikke noe fellende bevis for min del. Den 23. juli 1964 ble en mann stanget ihjel av moskus på Dovrefjell. Dette er en arv moskusen har med seg, og sett i sammenheng med skøytehintet, fører det oss kanskje til ishockey. Han jeg mistenker krysser av på de fleste hintene: Hytte, radio, 2012 som tikker over til 2013, rødt merke på steinen, røde og hvite bånd, bowlingkjegler på kostymet, kraftige lår, hestelyder og dansemoves. Pluss stemmen og enkelte «brister» i østlandsk uttale. Men jeg kan ta feil såklart 🤷🏻♀️ Jeg har tenkt litt på Stian Blipp, er det han du mener? Han passer jo til mye av det du nevner. Han er fra Bergen, og rødt og hvitt er jo fargene til Brann. Han har spilt bowling, hatt radioprogram og kan danse. Endret 23. november av MG90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Repsej Skrevet 23. november #720 Del Skrevet 23. november Frøkenfryden skrev (6 timer siden): Hun har vært nummer 1 blogger i alle fall. https://no.m.wikipedia.org/wiki/Emilie_Voe_Nereng Sukkerogkanel skrev (6 timer siden): Men har hun vært nr 1 i noe annet? Og at den 1 plassen hun nevner ikke har noe med landslag p gjøre? At det er to separate opplysninger / hint? Hun vant gull i european open(EM) i cheerdance… https://www.ringblad.no/kultur/vant-european-open/s/1-97-6324107 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå