Viki6 Skrevet 16. november #601 Del Skrevet 16. november Hva med Ellen Aabol på Matmonsteret? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kärcher Skrevet 16. november #602 Del Skrevet 16. november Ifyousayso skrev (3 minutter siden): Ble oppriktig lei meg over at Kristian røk ut allerede. Vet hvor mye det må ha kostet han å si ja til et sånn program. Dessuten var Professoren så morsom. Synes Tete var så god som gikk opp på scenen for å støtte Kristian når han måtte synge på ny ❤️ Det var nok ganske ubehagelig for K å stå der alene, uten masken på. 8 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrevippen Skrevet 16. november #603 Del Skrevet 16. november Meowe skrev (16 minutter siden): Tusen takk til deg som sa dette! 🙌🏻 Jeg gjettet da nemlig Kristian Ødegård isteden noe som også stemte. 😂 Så bra 😀 Gjetta han jeg også. Så ble stemning i stua 👌 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrevippen Skrevet 16. november #604 Del Skrevet 16. november Ifyousayso skrev (6 minutter siden): Ble oppriktig lei meg over at Kristian røk ut allerede. Vet hvor mye det må ha kostet han å si ja til et sånn program. Dessuten var Professoren så morsom. Så enig, hadde likt om Tone røk 🙈 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T.N Skrevet 16. november #605 Del Skrevet 16. november Kan være dette som kobler Tone Damlie til TNT? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicky B Skrevet 16. november #606 Del Skrevet 16. november missmcbeal skrev (9 minutter siden): Jeg hører veldig godt at det er Tone Helt enig! Alle som ikke hører at det er Tone, finn igjen noen av videoene til Tone fra stjernekamp og lukk øynene og bare hør uten "staffasjen". 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 16. november #607 Del Skrevet 16. november Nicky B skrev (Akkurat nå): Helt enig! Alle som ikke hører at det er Tone, finn igjen noen av videoene til Tone fra stjernekamp og lukk øynene og bare hør uten "staffasjen". Helt i orden. Skal sies jeg ikke så sesongen Tone deltok, men jeg så sesongen Sandra Lyng Haugen deltok og hun overrasket meg stort på den positive siden. Derfor tar jeg utgangspunkt i hva jeg har hørt fra Tone. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viki6 Skrevet 16. november #608 Del Skrevet 16. november Vampyren (skiskyting) Grete Skjelbred? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sys64738 Skrevet 16. november #609 Del Skrevet 16. november Silje som danser sammen med med Kritian og Tete. 💓 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollert Skrevet 16. november #610 Del Skrevet 16. november Viki6 skrev (Akkurat nå): Vampyren (skiskyting) Grete Skjelbred? Nei. Emilie Nereng. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djækklåsst Skrevet 16. november #611 Del Skrevet 16. november Da ble det nok en kjedelig sesong, hvor det alltid er den personen man tror. Da med unntak av i 1. episode, hvor man ikke har rukket å gjøre research. Professoren var som ventet Kristian Ødegård, lett å høre på stemmen. Da gjenstår Kim Wigaard, Tone Damli, Emilie Nereng, Live Nelvik og Danby Choi. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollert Skrevet 16. november #612 Del Skrevet 16. november Djækklåsst skrev (1 minutt siden): Da ble det nok en kjedelig sesong, hvor det alltid er den personen man tror. Da med unntak av i 1. episode, hvor man ikke har rukket å gjøre research. Professoren var som ventet Kristian Ødegård, lett å høre på stemmen. Da gjenstår Kim Wigaard, Tone Damli, Emilie Nereng, Live Nelvik og Danby Choi. Kjedelig og kjedelig. For min del hadde det vært mye mindre tydelig dersom jeg ikke fulgte med her inne. Kim Wigaard vet jeg ikke hvem er, men alle her inne var på han fra første stund, så da har jeg også skrevet han selvfølgelig. Den eneste som er selvklar for meg er Emilie, og nå Live Nelvik. Hadde brukt mer tid på de andre om jeg ikke så her inne. Men resten gir veldig mening, så da er lista klar, ja. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollert Skrevet 16. november #613 Del Skrevet 16. november Her er forresten det som forklarer «Lisa» i speilet til Vampyren/Emilie: «I kvinnenes topp-5 er også dominert av Asia, og førsteplassen gikk til den thailandske sangeren Lisa, og andeplassen ble tatt av Norges Emilie Nereng (…)» https://www.dagens.no/gossip/verdens-vakreste-ansikt-er-karet 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne67 Skrevet 16. november #614 Del Skrevet 16. november Mollert skrev (12 minutter siden): Nei. Emilie Nereng. I spørsmålsrunden kom det fram at Vampyren har vært på landslaget, kan håndtere våpen, har et mellomnavn og truffet blink. Mye som tyder på at det er en tidligere skiskytter, og det passer ikke med Emilie Nereng. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 16. november #615 Del Skrevet 16. november Hanne67 skrev (6 minutter siden): I spørsmålsrunden kom det fram at Vampyren har vært på landslaget, kan håndtere våpen, har et mellomnavn og truffet blink. Mye som tyder på at det er en tidligere skiskytter, og det passer ikke med Emilie Nereng. Emilie har vært på landslaget i Cheerdance, hun har håndtert våpen i Kompani Lauritzen, hun har mellomnavnet Marie og å treffe blink kan bety mye mer enn og kun treffe på en fysisk blink med våpen. Så da passer plutselig veldig mye av det med henne også. 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 16. november #616 Del Skrevet 16. november Veldig synd professoren røk så tidlig. Han var morsom. Synd de fleste stemmer kun på de beste vokalistene. Er jo alltid den beste sangeren som har vunnet. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollert Skrevet 16. november #617 Del Skrevet 16. november Matas skrev (5 minutter siden): Emilie har vært på landslaget i Cheerdance, hun har håndtert våpen i Kompani Lauritzen, hun har mellomnavnet Marie og å treffe blink kan bety mye mer enn og kun treffe på en fysisk blink med våpen. Så da passer plutselig veldig mye av det med henne også. Rettelse. Hun har mellomnavnet Voe nå. Endret det selv, og heter ikke Marie lenger. Alt passer med henne fordi det er henne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 16. november #618 Del Skrevet 16. november jukkapalme skrev (1 minutt siden): Veldig synd professoren røk så tidlig. Han var morsom. Synd de fleste stemmer kun på de beste vokalistene. Er jo alltid den beste sangeren som har vunnet. Helt enig. Jeg er like mye ute etter etter den beste underholdningen som beste sanger. Men det ender alltid opp med den beste sangeren. Min favoritt en sesong var nissen og det var ene og alene pga underholdningen og julestemningen det ga. Synge kunne han jo ikke. Elsket også elgen i første sesong og han kunne jo både synge og underholde, men vant dessverre ikke. Dette er underholdning og ikke en sangkonkurranse. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dupers Skrevet 16. november #619 Del Skrevet 16. november RedLights skrev (1 time siden): Det hvite sinnet, en dokumentar på TV2 Play. Men ville Danby "anti woke" Choi solgt sjela si og blitt med på nrk "super woke"s storsatsing av et familieprogram? Er ikke hele hans kjendis-persona å være for kul for barn og ungdom og hate nrk for deres inkludering? For ikke å snakke om at hans kjendisgjeng er av den typen som foretrekke skal vi danse over maskorama. Joda de betaler nok for det, men det er nrk så litt begrensa er nok lønna. Er han virkelig så på kjøret at han ville gjort dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 16. november #620 Del Skrevet 16. november Mollert skrev (3 minutter siden): Rettelse. Hun har mellomnavnet Voe nå. Endret det selv, og heter ikke Marie lenger. Alt passer med henne fordi det er henne. Ja, stemmer det. Skulle kanskje skrevet det😅 Ja, tenker det samme nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå