Macro Skrevet 16. november #461 Del Skrevet 16. november Håper virkelig Professoren er Klokkismann. Han er god i alt og jobber som voice actor. Aslak Maursrad heter han vel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melissacarin Skrevet 16. november #462 Del Skrevet 16. november Får veldig Petter Schjerven-vibber av professoren 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ifyousayso Skrevet 16. november #463 Del Skrevet 16. november Jeg håper Kristian Ødegård er Professoren. Kartet tyder på alle reisene han har vært med Dag Otto Lauritzen. Kristian er også norgesmester i vannpolo. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djækklåsst Skrevet 16. november #464 Del Skrevet 16. november Ifyousayso skrev (Akkurat nå): Jeg håper Kristian Ødegård er Professoren. Kartet tyder på alle reisene han har vært med Dag Otto Lauritzen. Kristian er også norgesmester i vannpolo. Passer med stemmen også 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookiesandcream Skrevet 16. november #465 Del Skrevet 16. november melissacarin skrev (1 minutt siden): Får veldig Petter Schjerven-vibber av professoren Det får jeg også! Synes det høres akkurat ut som ham også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 16. november #466 Del Skrevet 16. november Macro skrev (5 minutter siden): Håper virkelig Professoren er Klokkismann. Han er god i alt og jobber som voice actor. Aslak Maursrad heter han vel. Aslak Maurstad er ikke så dumt synes jeg. Synes ikke Marion er helt ute heller med Einar Tørnquist. Tror ikke det er Blipp med den stemmen. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonyym97 Skrevet 16. november #467 Del Skrevet 16. november Høres så ut som Live Nelvik syns jeg 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svett.svele Skrevet 16. november #468 Del Skrevet 16. november Anonyym97 skrev (Akkurat nå): Høres så ut som Live Nelvik syns jeg Ja det må jo være henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sykepleier89 Skrevet 16. november #469 Del Skrevet 16. november Anonyym97 skrev (1 minutt siden): Høres så ut som Live Nelvik syns jeg Jeg er enig. Men sliter med å skjønne linken med matlaging? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sigrid<3 Skrevet 16. november #470 Del Skrevet 16. november Matmonsteret er kanskje noen med dysleksi? Pga at hun ikke kunne lese de ordene 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 16. november #471 Del Skrevet 16. november Matas skrev (1 minutt siden): Aslak Maurstad er ikke så dumt synes jeg. Synes ikke Marion er helt ute heller med Einar Tørnquist. Tror ikke det er Blipp med den stemmen. Jeg har aldri sett Maskorama før i dag, så er ikke så dreven i dette. Tørnquist kan det også være ja, nikka da hun snakket😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sicktrip Skrevet 16. november #472 Del Skrevet 16. november Venke Knutson ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 16. november #473 Del Skrevet 16. november Ifyousayso skrev (4 minutter siden): Jeg håper Kristian Ødegård er Professoren. Kartet tyder på alle reisene han har vært med Dag Otto Lauritzen. Kristian er også norgesmester i vannpolo. Godt tips 👍 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 16. november #474 Del Skrevet 16. november Anonyym97 skrev (1 minutt siden): Høres så ut som Live Nelvik syns jeg Det synes jeg forrige uke, men hører det ikke like godt denne gangen…. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 16. november #475 Del Skrevet 16. november Ifyousayso skrev (3 minutter siden): Jeg håper Kristian Ødegård er Professoren. Kartet tyder på alle reisene han har vært med Dag Otto Lauritzen. Kristian er også norgesmester i vannpolo. Tror også det. Så ut som han hadde noen danse moves som kan hinte om skal vi danse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 16. november #476 Del Skrevet 16. november Tenker Emilie Nereng på Matmonster. Professor er i alle fall over 40 med det sangvalget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 16. november #477 Del Skrevet 16. november Macro skrev (Akkurat nå): Jeg har aldri sett Maskorama før i dag, så er ikke så dreven i dette. Tørnquist kan det også være ja, nikka da hun snakket😂 Oi, velkommen inn skal du være!😊 Da har du mye morsomt å følge med på de neste ukene😁 Haha, ja, mulig for å forvirre oss også😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollert Skrevet 16. november #478 Del Skrevet 16. november Sigrid<3 skrev (Akkurat nå): Matmonsteret er kanskje noen med dysleksi? Pga at hun ikke kunne lese de ordene Live Nelvik har ikke noe dysleksi i alle fall. Kan være mer med på at det er henne etter dagens episode enn sist. Hørtes sååå ung ut sist, mens dette var mer voksent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 16. november #479 Del Skrevet 16. november Sicktrip skrev (Akkurat nå): Venke Knutson ? Nei. Venke Knutson er artist og kan synge. Matmonster og hintene passer ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løkbolle Skrevet 16. november #480 Del Skrevet 16. november Det kartet kan vel hinte til Tørnquist’s podkast, 198 land? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå