MissStiles Skrevet 16. november #521 Del Skrevet 16. november Sicktrip skrev (1 minutt siden): Tror jeg henger meg på Kim Wigaard Tror jeg støtter den 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svett.svele Skrevet 16. november #522 Del Skrevet 16. november Tenkte over at Stein endret deler av teksten, som f. Eks setningen "I was born sick, but I love it" til "I was born sick, but I love HIM" Så tenker at han muligens er homofil. Og gjetter Kim Wigaard 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 16. november #523 Del Skrevet 16. november lin skrev (Akkurat nå): Det MÅ det jo være! Både stemmen og hintene stemmer jo 💯 Tror jeg også. Han synger bra og er homofil. Låten han sang nå er en LBGTQ-låt. Det vil si en protest mot blant annet Russland og deres fiendtlige politikk mot homofile. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonyym97 Skrevet 16. november #524 Del Skrevet 16. november Jan Thomas hadde vært gøy men, han synger vell ikke sånn🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicky B Skrevet 16. november #525 Del Skrevet 16. november T.N skrev (10 minutter siden): Vampyren Emilie voe nereng? Hun ble kåret til verdens nest peneste kvinne, men Lisa vant Emilie var også på landslaget i Cheer dance. Men det ville vært kult om det viste seg å være Tiril Echoff! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missmcbeal Skrevet 16. november #526 Del Skrevet 16. november Det stod 1964 på speilet? Svosj svosj til side da tenker jeg skøyteløyp eller skiløper 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sigrid<3 Skrevet 16. november #527 Del Skrevet 16. november Steinene i steinen sin hintvideo hadde disse bokstavene d u i d g g ø r Er det noen som klarer å se hvilket ord det kan bli?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missmcbeal Skrevet 16. november #528 Del Skrevet 16. november Synest stemmen er veldig ulik fra forrige uke 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 16. november #529 Del Skrevet 16. november (endret) Nå har jeg ikke sjekket opp mot hintene, men det har jo vært populært med disse Youtube-gutta i Maskorama, kan det være Rob? Da går jeg kun ut ifra at det er en yngre stemme som synger. Endret 16. november av Matas 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hege899 Skrevet 16. november #530 Del Skrevet 16. november (endret) Moskus = Geir Kvarme. Født i 1964 og deltatt i forræder Endret 16. november av Hege899 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sicktrip Skrevet 16. november #531 Del Skrevet 16. november (endret) . Endret 17. november av Sicktrip 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missmcbeal Skrevet 16. november #532 Del Skrevet 16. november Hege899 skrev (1 minutt siden): Moskus = Geir Kvarme. Født i 1964 og deltatt i forræder Står at han er født i 63? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HimmelBlomst Skrevet 16. november #533 Del Skrevet 16. november (endret) Sigrid<3 skrev (5 minutter siden): Steinene i steinen sin hintvideo hadde disse bokstavene d u i d g g ø r Er det noen som klarer å se hvilket ord det kan bli?? Ja, dette kan være et anagram. For eksempel kan bokstavene i “d u i d g g ø r” omorganiseres for å danne ordet “guddigør”, som er et eldre dansk ord som betyr “håndverker” eller “gjør alt-menneske”. Endret 16. november av HimmelBlomst 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowe Skrevet 16. november #534 Del Skrevet 16. november Dette tror jeg pr dags dato: Professoren- Viggo Venn Matmonsteret- Thea Sofie Loch Næss Vampyren- Emilie Nereng Stein- Kim Wigaard Moskusen- Danby Choi Gladfisken - Tone Damli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollert Skrevet 16. november #535 Del Skrevet 16. november Hege899 skrev (1 minutt siden): Moskus = Geir Kvarme. Født i 1964 og deltatt i forræder Jo, men har han moves som de vi så fra moskusen sist lørdag? 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 16. november #536 Del Skrevet 16. november Fisken fikk omsider et sted å bo. Tome Damli hadde MYE husstyr! 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonyym97 Skrevet 16. november #537 Del Skrevet 16. november Tone bør gå ut når det er så tydelig 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulla1982 Skrevet 16. november #538 Del Skrevet 16. november Kan Gladfisken være Carina Dahl? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peggy-Lovise Skrevet 16. november #539 Del Skrevet 16. november Tulla1982 skrev (Akkurat nå): Kan Gladfisken være Carina Dahl? Tenkte det samme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hege899 Skrevet 16. november #540 Del Skrevet 16. november Gladfisken er fortsatt Tone Damli 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå