Matas Skrevet 9. november #201 Del Skrevet 9. november Avispapir skrev (Akkurat nå): Kari trå eller Maren lundby Holder en knapp på Ida foreløpig, vampyren ryker nok ikke idag uansett regner jeg med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RedLights Skrevet 9. november #202 Del Skrevet 9. november Titania skrev (Akkurat nå): Mumien syns jeg kunne høres ut som Zahid Ali Det var min første tanke også, da personen begynte og synge! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 9. november #203 Del Skrevet 9. november Blir litt kjedelig hvis det er Wahl. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 9. november #204 Del Skrevet 9. november NordicViking skrev (Akkurat nå): Andreas Wahl hadde et program på TV som het 'Folkeopplysningen'. https://tv.nrk.no/serie/folkeopplysningen Jo, men det virker liksom for tydelig og åpenbart... 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. november #205 Del Skrevet 9. november (endret) Jøran Hjelmesæth kan det være. Professoren. Endret 9. november av Frøkenfryden Stavet feil navnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missmcbeal Skrevet 9. november #206 Del Skrevet 9. november Googlet akkurat Nakstad, fant en artikkel om at har har begynt å jobbe som forsker i sommer og jobber med farlige kjemikaler blant annet! Så nå passer det bedre og bedre 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 9. november #207 Del Skrevet 9. november missmcbeal skrev (Akkurat nå): Likte forslaget om Nakstad! Første jeg tenkte på pga hintene, men kan ikke se for meg Nakstad gå bananas med den låta og kroppsbygningen passer ikke. 4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. november #208 Del Skrevet 9. november missmcbeal skrev (Akkurat nå): Googlet akkurat Nakstad, fant en artikkel om at har har begynt å jobbe som forsker i sommer og jobber med farlige kjemikaler blant annet! Så nå passer det bedre og bedre Da ble han svært 71 grader-nord-slank 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missmcbeal Skrevet 9. november #209 Del Skrevet 9. november Enig i reprisen nå at Gladfisken høres veldig ute som Tone.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rebecca30 Skrevet 9. november #210 Del Skrevet 9. november Kan steinen være Steinar Albrigtsen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dupers Skrevet 9. november #211 Del Skrevet 9. november mammams skrev (44 minutter siden): Rødt merke på stein, kan det bety langrenns-/ vintersportsutøver? Rampete - Petter Northug? Etter det hoff brevet tenkte jeg det samme. Men Stein sang for pent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gran00 Skrevet 9. november #212 Del Skrevet 9. november missmcbeal skrev (5 minutter siden): Godt forslag, kan stemme både med stemmen og kroppsfasongen! Sprer han kunnskap til folket? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missmcbeal Skrevet 9. november #213 Del Skrevet 9. november Gran00 skrev (Akkurat nå): Sprer han kunnskap til folket? Han gjorde iallfall det under pandemien... Vil kalle det han drev med folkeopplysning, han var jo den folk stolte på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingo Bongo Skrevet 9. november #214 Del Skrevet 9. november Hadde ELSKET om det var Nakstad, men tror dessverre ikke det... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millaz Skrevet 9. november #215 Del Skrevet 9. november Synes vampyren høres som tiril echoff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Variert skydekke Skrevet 9. november #216 Del Skrevet 9. november Jeg ser på litt forsinket, men Tone Damli er gladfisken, ja. Hun prøver å lure publikum ved å synge dypere enn normalt. Man hører den karakteristiske klangen hennes innimellom. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. november #217 Del Skrevet 9. november (endret) Gran00 skrev (1 minutt siden): Sprer han kunnskap til folket? Refleksvester er lurt og sånn? 🤓 hvis denbe var om Viggo Endret 9. november av Frøkenfryden 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 9. november #218 Del Skrevet 9. november missmcbeal skrev (Akkurat nå): Enig i reprisen nå at Gladfisken høres veldig ute som Tone.... Enig. Og Matmonsteret er jeg helt sikker på er Else, et brudd i stemmen der som avslørte henne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingo Bongo Skrevet 9. november #219 Del Skrevet 9. november "Sprer kunnskap til folket " Einar Nilsson lærte jo bort masse maletriks. Jeg holder en knapp på han. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
abesedeeeffge Skrevet 9. november #220 Del Skrevet 9. november Introen til vampyren viste masse hull i flagget og Frognerseteren? Jeg tenker at Tiril Eckhoff er et bra tips. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå