Gå til innhold

Maskorama 2024

NordicViking

Anbefalte innlegg

Stina Talling er med! Først ute med å calle! Var veldig tydelig ut fra en av teaserne 🙈

Følg med, første kvinnelige bergenser som synger bak en av maskene (ikke sikker på hvilken figur) er Stina Talling !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

toto2 skrev (9 timer siden):

Stina Talling er med! Først ute med å calle! Var veldig tydelig ut fra en av teaserne 🙈

Følg med, første kvinnelige bergenser som synger bak en av maskene (ikke sikker på hvilken figur) er Stina Talling !!!

Hva er greia med oppheng i Stina talling og maskorama? Hvert år. Hun og Lisa Børud 🤪

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt sikker på at Gladfisken må være Gustav Witzøe - føler han veldig gjerne blir med på noe sånt (og derfor gladfisken, og ikke gladlaksen, som det jo egentlig heter. Men hadde figuren hett gladlaksen hadde det liksom blitt FOR obvious 😅)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

toto2 skrev (På 20.10.2024 den 23.15):

Lyttet til 'Sviker' og 'Så vondt', og det ligner litt på stemmen hennes. Men det betyr jo ikke nødvendigvis at hun er med i år. Det kan godt være at hun bare synger sangen som brukes i teaseren. Vi får vente til første episode før vi vet om denne masken har en stemme som ligner på henne.

Fant denne på YouTube:

Endret av NordicViking
Lagt til link
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NordicViking skrev (8 timer siden):

Lyttet til 'Sviker' og 'Så vondt', og det ligner litt på stemmen hennes. Men det betyr jo ikke nødvendigvis at hun er med i år. Det kan godt være at hun bare synger sangen som brukes i teaseren. Vi får vente til første episode før vi vet om denne masken har en stemme som ligner på henne.

Fant denne på YouTube:

Har de avslørt en stemme i en teaser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig spesielt om den som synger på den teaseren er en av deltakerne 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sukkerogkanel skrev (13 timer siden):

Har de avslørt en stemme i en teaser?

Jeg vet ikke. Noen mener at det er Stina Talling. 

Sukkerogkanel skrev (11 timer siden):

Veldig spesielt om den som synger på den teaseren er en av deltakerne 

Enig. Dersom den som synger på teaseren er en av deltakerne, så får man jo nesten inntrykk av at NRK strør om seg med spor lenge før man er kommet i gang. Jeg kan ikke huske at noen av de tidligere deltakerne sang i en teaser, og velger derfor å tro at sangeren på teaseren ikke deltar i årets Maskorama. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NordicViking skrev (12 timer siden):

Jeg vet ikke. Noen mener at det er Stina Talling. 

Enig. Dersom den som synger på teaseren er en av deltakerne, så får man jo nesten inntrykk av at NRK strør om seg med spor lenge før man er kommet i gang. Jeg kan ikke huske at noen av de tidligere deltakerne sang i en teaser, og velger derfor å tro at sangeren på teaseren ikke deltar i årets Maskorama. 

Isåfsll sykt rart. Det var jo ikke heller et lite glimt men en lang sang

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
NordicViking skrev (På 4.11.2024 den 0.10):

Hva er de første hintene og ledetrådene og hvilke kjendiser tror folket er med?

https://www.klikk.no/underholdning/maskorama-hint-2024-de-forste-hintene-og-maskene-7466975

Det står at fisken har to ankere med hjerte over, men jeg syns heller det ser ut som kors og anker. Altså sånn tro,håp og kjærlighets tegn 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blekkulfina skrev (Akkurat nå):

Jeg slipper ut et tidlig navn her nå, Linni Meister!!😎

Haha godt gjort om hun Klarer skjule stemmen sin😀😀

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sukkerogkanel skrev (På 5.11.2024 den 6.53):

Det står at fisken har to ankere med hjerte over, men jeg syns heller det ser ut som kors og anker. Altså sånn tro,håp og kjærlighets tegn 

Det er et kors og et anker med et hjerte over. Hver av disse tre symbolene er assosiert med ordene tro, håp og kjærlighet. Troen har korsets symbol, håpet har ankeret og kjærligheten har hjertet. Fisken er for øvrig et av de tidligste kristne symbolene, og den står for "Jesus Kristus, Guds Sønn". Kan det være en religiøs person bak denne maska? 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Blekkulfina skrev (På 5.11.2024 den 8.21):

Jeg slipper ut et tidlig navn her nå, Linni Meister!!😎

Tipper stemmen hennes vil røpe henne kjapt, men... 😅

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper dem bruker en eller annen profil fra nrk.. Radio eller TV! (Kan være kollega av Tete?) Kanskje hun nordlendingen fra Nytt på nytt?

Jeg gjetter Isalill Kolpuss er med!! (Har googlet navnet. Vil være bra for nrk - om hun får mer søkelys)

Endret av BELLA965
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den introsangen er vel mest sannsynlig laget som temalåt for sesongen, så jeg tviler på at det er en av deltakerne som synger den.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24stjernes julekalender blir spilt inn i disse dager. (vet ikke om de fremdeles holder på, eller er ferdig). Mulig deltakerne som er med der kan utelukkes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...