AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #1 Del Skrevet 11. oktober 2024 Jeg står i et samlivsbrudd og er i slutten av 30 årene. Nå kjenner jeg at det er ganske ensomt fordi alle mine nærmeste venner er par med familier, og det er ikke så ofte vi får til å treffes fordi de har så travle liv… Andre som har følt det sånn og som har fått det bra etterhvert? Anonymkode: 05583...440 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #2 Del Skrevet 11. oktober 2024 Nei.....er nok bare sånn det er Anonymkode: 5d72e...fda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #3 Del Skrevet 11. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg står i et samlivsbrudd og er i slutten av 30 årene. Nå kjenner jeg at det er ganske ensomt fordi alle mine nærmeste venner er par med familier, og det er ikke så ofte vi får til å treffes fordi de har så travle liv… Andre som har følt det sånn og som har fått det bra etterhvert? Anonymkode: 05583...440 Jeg har det også sånn. Eneste single, på 4.året. møter vennene mine ofte. Inviterer de på middag, med mann og barn. Jeg Inviterer meg selv på middag. Vi stikker innom hverandre bare for en kopp kaffe, både med og uten unger. Jeg hjelper til med klesvask, middag, rydding når jeg er på besøk. Vi går turer sammen. Du kan jo invitere på uhøytidelig middager. Stikke innom de på ettermiddagen, hjelpe til. Og fortell hvordan du har det. Anonymkode: c756f...05e 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #4 Del Skrevet 12. oktober 2024 Bor du på Sørlandet, eller har du alltid hatt liten vennekrets, siden du ikke har en eneste singel venninne? Rart at hele venninnekretsen ble samboere/gift? Anonymkode: 74f01...090 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #5 Del Skrevet 12. oktober 2024 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Jeg står i et samlivsbrudd og er i slutten av 30 årene. Nå kjenner jeg at det er ganske ensomt fordi alle mine nærmeste venner er par med familier, og det er ikke så ofte vi får til å treffes fordi de har så travle liv… Andre som har følt det sånn og som har fått det bra etterhvert? Anonymkode: 05583...440 Kjipt men sånn som skjer. Har du noen single venner eller bekjente du kan ta kontakt med? Det hadde jeg gjort. Anonymkode: 5a556...db5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2024 #6 Del Skrevet 14. oktober 2024 Kanskje du bare ser de i par for å plage deg selv. Anonymkode: 91a69...e9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2024 #7 Del Skrevet 14. oktober 2024 Har det ca. sånn her og. Er vel bare litt sånn det er i den alderen. Kjenner omtrent ingen single, og de få som er, vasser i unger og har aldri tid uansett. Anonymkode: fefcc...3b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå